vitanatural

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cronos
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nopeella vilkasulla näyttäisi kyllä aivan roskalta.

Tää on hyvä: http://www.vitanatural.net/fi/dianabol-575-mg-90-tablettia-629.html

Dianabol 575mg :D

* Lihas säilyttäminen Formula
* Hanki iso ja valtava
* Ruokahalu stimulaatio
* Lisääntynyt lihasmassa
* Lisää vahvuutta
* Lisääntynyt itseluottamus
* Puhdas, korkealaatuinen voimistuu, ja erillinen karkaisu vaikuttaa ruumiinrakenne.

Joo vaikuttaa tosiaan tosi erikoisilta tuotteilta kaikki noi anaboliset tuolla, että yritetäänköhän tässä myydä jotain natural anabolisia yrityksiä vai mitä nää oikein on.

Onhan näitä vastaavia myynnissä paljon ihan suomalaisissakin putiikeissa. Naturaali testoboostereita ja lihasmassanräjäyttäjiä ja ties mitä. Niistä 1% toimii heikosti, loput eivät ollenkaan.

Doping puolelta löytyy ketju Prohormoneista, jos etsit netistä kotiin tilattavia wnb hormoneja.

Siellä myös ketju, jossa käsitellään OTC testoboostereita.

houkutus voitti ja tilasin tuolta vitamarket.net kokeeksi dhea:ta ainehan luokitellaan dopingaineeksi ja toi vitamarket hieman hämärän tuntuinen mesta, tulihan kokeiltua, saapi nähdä tuleeko tullista lappu vai kuin käy, sivuston mukaan lähettävät tuotteen hollannista, eli eu:n sisältä, jos tulee prbleema tullin kanssa pitää koittaa saada resepti aineelle urologilta, muutaman vuoden kuitenkin mennyt tuo sustanon korvaushoitona, voi urologi vaikka respan kirjoittaakin dhealle....onko kukaan tolta sivustolta tilannut mitään?

Mua vähän epäilyttää että eikö jo tulli tuon firman tietäisi ja siksi keräisi kaikki paketit tarkastukseen?

Joo muakin epäilyttää mutta tulipahan testattua, sivuilla infottiin että paketti lähetetään sen näköisenä ettei ole viitteitä sisältöön ja ei näy lähettävän firman tunnuksia jne...saapi nähdä, riskinsähän tässä on, varsinkin kun selvisi että tota bisnestä ilmeisesti pyöritetään jenkeistä käsin, toivottavasti lähetys tulisi kuitenkin eu:n sisältä, muutenhan tuo riski kasvaa valtavasti tullin suhteen ja ton dhea:n saa halvemmalla iherbistä jenkeistä.

sunnuntaina tilasin, paketti löysi perille keskiviikkona, eli homma taisi tuon puljun osalta mennä näin: lähetyspyyntö fedex:lle tuli jenkkien aikavyöhykkeeltä, mutta lähetys lähti liikkeelle lontoosta josta kiersi ranskan kautta ruotsiin ja sieltä suomeen ja viimeisin tracking ilmoitus on luovutus hki:ssa paikalliselle kuljetusfirmalle joka soitti mulle ja toimitti sen mulle töihin, kun en kotona ollut, paketissa ei tosiaan ollut mitään viittauksia oikeeseen sisältöön, lähettäjä vmarket ja sisällön kuvaus = lasisia rintanappeja ja pakattu sillai ettei ravistamallakaan pillerit pitäneet ääntä, tuollainen tapaus tällä kertaa, itse koitan tolla dhealla nostaa susta korvaushoidon(väli 2vk) toisen viikon matalia testoja, tiedä häntä toimiiko.

sunnuntaina tilasin, paketti löysi perille keskiviikkona, eli homma taisi tuon puljun osalta mennä näin: lähetyspyyntö fedex:lle tuli jenkkien aikavyöhykkeeltä, mutta lähetys lähti liikkeelle lontoosta josta kiersi ranskan kautta ruotsiin ja sieltä suomeen ja viimeisin tracking ilmoitus on luovutus hki:ssa paikalliselle kuljetusfirmalle joka soitti mulle ja toimitti sen mulle töihin, kun en kotona ollut, paketissa ei tosiaan ollut mitään viittauksia oikeeseen sisältöön, lähettäjä vmarket ja sisällön kuvaus = lasisia rintanappeja ja pakattu sillai ettei ravistamallakaan pillerit pitäneet ääntä, tuollainen tapaus tällä kertaa, itse koitan tolla dhealla nostaa susta korvaushoidon(väli 2vk) toisen viikon matalia testoja, tiedä häntä toimiiko.

En yhtään tiedä minkälaista taustatyötä tullin toimesta tälläsille tehdään, mutta noin tarkasti nettiin lääkeaineiden liikkumiset ja paketoinnit kun kirjottaa niin voi olla ainakin teoriassa mahdollista että seuraava tilaus kulkee tullilabran kautta.. ;)

Voisi kuvitella ettei tullilla ole resursseja syynätä foorumeja, saatika seurata niitä paketteja näiden infojen perusteella ja kun kyseessä on muutaman sadan tabun nk. ulkomaan luontaistuotteet, mutta kaikkihan on mahdollista.

No meneehän kaikki tavara tullin kautta, se on sitten eri asia jääkö se tarkastukseen. Onhan tuolla vaikka mitä sellaista, että siitä ei tule kuin sanomista mikäli ne tutkii sun paketin. Uskoisin, että tää ketju menee kohta lukkoon ja linkki editoidaan pois tai siirto douppipuolelle.

Joo sulkea tän voi ettei tää informoi liikaa tätä vastapuolta, nettihän kylläkin täynnä tilaajien tulli kokemuksia, karkas toi aihe vähän sinne douppipuolelle.

Heitän vielä nopeen kommentin, että pelkältä dhea:lta ei kannata odottaa suuria. Sitä myydään esim jenkeissä "k-marketin hyllyllä", se on vähän silleen, että se voi muuttua testoks tai estroks tai sit se ei tee mitään.

joo sen verran tietoa jo haistelinkin netistä, iherbissähän noi on aikas halpojakin, ajattelin itselle tehdä ns. ihmiskokeena ton korvaushoidon lisänä piikitysvälin toiselle viikolle, dhea testissäkin kävin, 2vk menee tuloksissa.

joo sen verran tietoa jo haistelinkin netistä, iherbissähän noi on aikas halpojakin, ajattelin itselle tehdä ns. ihmiskokeena ton korvaushoidon lisänä piikitysvälin toiselle viikolle, dhea testissäkin kävin, 2vk menee tuloksissa.

Minua muuten kiinnostaa sitten nuo sinun tulokset. Olen vähän samassa tilanteessa korvaushoidon osalta ja kaikki ylimääräinen boosti olisi kelpaavaa. Jos et muuten niitä sitten muista postailla, niin laita vaikka yksityisviestillä miten tuo vaikutti.

Minua muuten kiinnostaa sitten nuo sinun tulokset. Olen vähän samassa tilanteessa korvaushoidon osalta ja kaikki ylimääräinen boosti olisi kelpaavaa. Jos et muuten niitä sitten muista postailla, niin laita vaikka yksityisviestillä miten tuo vaikutti.

Jep vastailen tähän taikka sitten avaan uuden douppipuolelle jos tämä suljetaan, uusiin kokeisiin menen vasta loppuvuonna, mutta mä huomaan aika hyvin fiilispohjalta ton alhaisen teston, ite olen tähän asti toisella viikolla laittanut testogeeliä tai pantestoja ottanut jos on fiilis ja libido ollut heikoillla, sitä ei kylläkään joka piikkivälillä ole tarvis.

Sain tossa DHEA tulokset ja alhaisetha ne oli, eli ton testilabran haarukka oli ikää katsomatta 9-38 nmol/l ja mulla oli 10nmol/l, mutta jokusen päivän testattuani tuntui noi mielialat heittelevän reippaasti, ei mitään masennusta mutta, herkästi paloi hermot ja välillä oli yli hyvä meininki päällä ja jätin kokeilun siihen ja parin vk. päästä testokokeitten kanssa urologin kontrolliin ja kyselen siltä mielipidettä ton DHEA:n merkityksestä, noi mielialat varmaankin kyllä tasaantuis ajan kanssa. menee vähän offtopicciin mutta....

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom