VITAMIINIT, vielä kerran!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jouhana
  • Aloitettu Aloitettu
strike sanoi:
Samainen setti käytössä tääläkin. Aamulla herätessä kalaöljyn kera semmonen puoli teelusikallista. Ennen treeniä heitän hivenen proteiinin sekaan. Palarin yhteydessä jätän ottamatta sen pelossa, että esim magnesium, joka on voimakas antasidi, estäisi olennaisten aineiden imeytymisen.

Kohtuu halpaa, ja riittoisaa. Toivottavasti valmistus jatkuu hamaan tulevaisuuteen.

Itellä kans sama tuote käytössä ja myynti loppuu kauppiaan tietojen mukaan vuodenvaihteessa :curs:
Sali aamulla 7.00, joten vedän ton salipäivinä palkkarissa. Välipäivinä aamuprotskun seassa. Onko tolla mankulla todella merkitystä ton imeytymisen kannalta:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis lopettaako ne vitamaxin valmistuksen kokonaan? Ainakin aiemmin oli puhetta siitä, että se vain uudistuu sen EU-jutun takia. Lupailivat, että aineiden pitoisuudet suositusannosta kohti muutetaan huomattavasti pienemmäksi ja hinta myös tippuu.

Terska-Arska sanoi:
Siis lopettaako ne vitamaxin valmistuksen kokonaan? Ainakin aiemmin oli puhetta siitä, että se vain uudistuu sen EU-jutun takia. Lupailivat, että aineiden pitoisuudet suositusannosta kohti muutetaan huomattavasti pienemmäksi ja hinta myös tippuu.

mun muistaakseni tuotteen tekoa ei lopeteta vaan pitoisuudet pienennetään!kohta on turha ostella mitään vitamiineja ku pitosuudet rupee oleen mitättömiä:curs:

epitaph9 sanoi:
kohta on turha ostella mitään vitamiineja ku pitosuudet rupee oleen mitättömiä:curs:

Taitaa olla D-vitamiini ainoa, josta voi esiintyä puutosta. Ellei ruokavalio sitten koostu ainoastaan erilaisista proteiineista..

Terska-Arska sanoi:
Niin, onneks tuota tuli tilattua 8 purkkia varastoon :rolleyes:

vainii, popsit noita sit seuraavat 3 vuotta :D

Mä otin vaan 1,5 vuoden annoksen(5g/päivä) :) Eipä tuota mulla tule ihan joka päivä edes käytettyä eli aika pitkäksi aikaa vitamiinit varastossa :D

Päivämäärä menee umpeen joskus 2008 loppupuolella mulla että eipä kiirettä.. Ja eipä nuo kuulemma edes miksikään myrkyksi muutu sen jälkeenkään vaan pitoisuudet vaan rupee pienenemään.

epitaph9 sanoi:
mun muistaakseni tuotteen tekoa ei lopeteta vaan pitoisuudet pienennetään!kohta on turha ostella mitään vitamiineja ku pitosuudet rupee oleen mitättömiä:curs:

Eli siis pysyy jauheena ja pitää sitten vaan ottaa enemmän että saa samat vitskut kuin aikaisemmin? Jopas on taas fiksua...

Milloin ois optimaalisinta tabut vejellä?
Itse vejän kaiken illalla, olenko siis outolintu joka ei kehity koskaan? :o

-Marchi- sanoi:
Milloin ois optimaalisinta tabut vejellä?
Itse vejän kaiken illalla, olenko siis outolintu joka ei kehity koskaan? :o

Luultavasti ne kannattaisi vetää ennemmin aamulla/päivällä koska muutamat vitskut saattavat häiritä yöunia.

Suositut

Back
Ylös Bottom