vitamiinit sun muut yhtäaikaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jooonas
  • Aloitettu Aloitettu
onko mitään väliä jos ottaa vaikka minuutin sisällä kaikki vitamiinit ym? vai pitäiskö jotenkin pitkin päivää napsia, tai ennen / jälkeen treeniä? kun ite otan aamusin normaalisti peräkkäin:

1kpl magnesium
2kpl kalaöljykapseli
1kpl pirkka B-vitsku
1kpl multivita

Sit yhtä asiaa oon ihmetelly, kun on tullu kateltuu kaupoissa noita vitamiinivalmisteita, niin siel on jotain esim kaheksaa b-vitamiinia sisältävä pilleripurkki joka kuitenkin huomattavasti kalliimpi kun esim pirkan 8 b-vitamiinin pilleripurkki?

onko pirkan vitaaminit jotenkin paskoja tai jotain, vai mistä johtuu että niissäkin jopa on nii suuria eroja..
voi olla et oon kattonu määrä / hinta suhteen jotenki päin honkii mut joissaki ainaki toi pätee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ota aamulla multivita, päivällä protskudrinkin kanssa kalaöljyt ja illalla ennen nukkumaan menoa magnesium + b-vitamiini sekä siihen lisäksi sinkki.

Pirkka on hyvä. Kalliimpi hinta ei aina tarkoita paremmuutta.

luin tossa jonkin aikaa sitten multivita purkista että sen kanssa ei sais käytellä samaan aikaan mitään muita A ja-tai D vitamiinipitoisia nappeja ja siks onki tullu jätettyä ne veks reenipäiviltä jolloin otan kalaöjyjä

onkos jollain yber viisaalla jokin kumoava väite että saisin ne multivitat napsittua :D

Itse vedän Vitamaxia joka päivä sekä lisäksi oliivi- ja rypsiöljyä (sisältää A- ja D-vitamiinia) ja hengissa vielä olen. Veriarvot olivat viime testissä hyvät.

Purkkien kyljessä kerrotaan yleensä minimisuositukset.

Minun mielestäni voit huoletta ottaa Multitabisisi sekä kalaöljyn samana päivänä.

Tuskin niisää pirkka-pilsuissa mitään vikaa on.

Usein myydään erikseen jotain pillereitä, esimerkiksi sinkkiä 15mg/tabu ja sitten c-vitamiinia 60mg/tabu. Sit purkki maksaa kuitenki yhtä paljon kuin yksi monivitamiinipurkki jossa on samat pitoisuudet kyseisiä aineita ja yhtä monta pilsua. :deivid:

Pistele vaan pitkin päivää sitä kalaöljyä jos tavaraa riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom