Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä helvetti pitää :curs: otin tuossa C vitamiinin ja multivitamiinin ja magnesiumin kalanmaksa öljyn ja helokki kapselin niin älytön huuto että SAATANA TÄSSÄ TALOSSA EI NOITA HORMOONEJA KÄYTETÄ siinä sitten selittelin vitamiineista ja vastaus kuulu että syö perkele sitä ruisleipää niin saat tarpeeksi vitamiineja, sitten kysyin että onkos faktaa heittää niin vastauskuului perkele minä oon ollut 40 vuotta terveysalalla niin minua ei nulikat neuvo jne jne jneJakob sanoi:Mitä? Siis pitääkö sun perustella miksi vitamiineja pitää syödä? Ymmärrän kyllä, että lisäravinteet voi aiheuttaa hämmennystä, mutta...
edit. fineli kertoo kaikista vitamiineista muutamalla lauseella, kattele vaikka sieltä alkuun.
Juha1 sanoi:Kyllä helvetti pitää :curs: ...
Kellään mitään neuvoja millä korjata tätä sota-aikana tullutta käsitystä?
Juha1 sanoi:Kyllä helvetti pitää :curs: otin tuossa C vitamiinin ja multivitamiinin ja magnesiumin kalanmaksa öljyn ja helokki kapselin niin älytön huuto että SAATANA TÄSSÄ TALOSSA EI NOITA HORMOONEJA KÄYTETÄ siinä sitten selittelin vitamiineista ja vastaus kuulu että syö perkele sitä ruisleipää niin saat tarpeeksi vitamiineja, sitten kysyin että onkos faktaa heittää niin vastauskuului perkele minä oon ollut 40 vuotta terveysalalla niin minua ei nulikat neuvo jne jne jne
sitten se kertoi kaverista joka söi vitamiineja ja niiden takia joutui mielisairaalaan ja kuoli myöhemmin.
Juha1 sanoi:Kyllä helvetti pitää :curs: otin tuossa C vitamiinin ja multivitamiinin ja magnesiumin kalanmaksa öljyn ja helokki kapselin niin älytön huuto että SAATANA TÄSSÄ TALOSSA EI NOITA HORMOONEJA KÄYTETÄ siinä sitten selittelin vitamiineista ja vastaus kuulu että syö perkele sitä ruisleipää niin saat tarpeeksi vitamiineja, sitten kysyin että onkos faktaa heittää niin vastauskuului perkele minä oon ollut 40 vuotta terveysalalla niin minua ei nulikat neuvo jne jne jne
sitten se kertoi kaverista joka söi vitamiineja ja niiden takia joutui mielisairaalaan ja kuoli myöhemmin.
Voi :lol2: !Juha1 sanoi:Kyllä helvetti pitää :curs: otin tuossa C vitamiinin ja multivitamiinin ja magnesiumin kalanmaksa öljyn ja helokki kapselin niin älytön huuto että SAATANA TÄSSÄ TALOSSA EI NOITA HORMOONEJA KÄYTETÄ siinä sitten selittelin vitamiineista ja vastaus kuulu että syö perkele sitä ruisleipää niin saat tarpeeksi vitamiineja, *klips*