Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Las Vegas Under 18 -sarjassa 15.

Ei taida enää toimia tuo bugi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On muuten mielenkiintoinen peli.

Itse valikoin ruokavalion standard.
Ja treeni paikka jossain fitness gymillä.
Työ oli en tiedä 4vp per päivä.
tai jotain sinne päin lisäravinteet Kreatiini ja Proteiini.

Kritz sanoi:
Joo. Itse olen koettanut säästellä pisteitä rahakkaampaa työpaikkaa varten ja käyttänyt 3-4 pistettä vain kerralla. Olihan tuossa ihan kiva idea kyllä, mutta eipä taida enää jaksaa kun tuollaista on peli. :(

Samat on tuntemukset täällä. :down:

Hirveä säästöbudjetti ollut päällä että pääsis parempiin hommiin ja kunnon lisäravinteisiin käsiksi...olisi pitänyt jättää tämä thread lukematta. :curs:

Tuo bugailu vei vähän makua, mutta jospa se tästä kumminkin.

Oma boudari on iskussa. Treenit luistaa ja bodivideoita katsotaan. Week 8 järjestettävissä Mr. Berlin kisoissa olen mukana top100 sijoitusta hakemassa. Alla kovaa treeniä, syömistä ja pari kevyttä kasvusettiä. Töitä paiskitaan toimistossa ja poseerauskoutsin kanssa ahkeroidaan peilin edessä. Poseeraus on jo tasoa average, joten kehitystä tulee silläkin saralla.

VPt on hieman vähissä, mutta jospa tällä tasaisuudellakin johonkin pääsisi. Uusi työ voisi olla kisojen jälkeen aika bueno sijoituskohde.

Mulla toi jotenki ei oo ottanu tota duunia, seuraavana päivänä ku loggaan ni se näyttää ettei duunia oo valittu. (Tuolla kyllä sanotaan että duuni säilyy kunnes sitä vaihtaa)

Odu sanoi:
Mulla toi jotenki ei oo ottanu tota duunia, seuraavana päivänä ku loggaan ni se näyttää ettei duunia oo valittu. (Tuolla kyllä sanotaan että duuni säilyy kunnes sitä vaihtaa)

Mulla taas kävi sillee, että duuni on valittuna, mutta mitään pojoja en kuitenkaa oo saanu siitä.. :jahas:

Joo noita bugeja tosiaan on ilmenny tossa pelissä ihan riittämiin asti. Ja noita menetettyjä pojoja voi käydä purnaamassa kyseisen pelin keskustelufoorumin moderaattoreilta, käsittääkseni jotkut ovat onnistuneet saamaan niitä takaisinkin.

Jassoo, laitoin reenaamaan kovaa ja olen maailman paras posettaja joka on tehty teräksestä. Tänään on ruokalistalla heraa ja anabolisia.

Uujee nyt on tullu duunin palkka, ruhtinaalliset 4VP :worship: . Nyt vähän lisäravinteita sitten ostamaan, näyttäs muuten hinnat laskeneen ja tuotteita tullu lisää? Outo juttu myös, nimittäin poseeraus on yhtäkkiä "You are the best poser in the world!" ja vähän aikaa sitten oli Standing relaxed poses you a problem tjtn tollasta. Outoja asioita tapahtuu, mutta eipä minua haittaa jos kerran taidot kehittyy :hyper:

edit: voiskohan joku kertoa mitä noi andros tuolla supplementissa on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Your Week:
There was a fight at the gym this week between the boxers and the bodybuilders. Those puny boxers didn't stand a chance.

perkeleen nyrkkeilijät :kuola:

Hyviä uutisia kaikille! Ylläpitäjät ovat korjanneet bugin jolla Virtual Pointseja ei voi enää "säästää", joten peli on reilua jälleen. :hyper:

Potkiko hyvin bugiroina? :D

Mr Salt Lake City (Amateur) Under 18 sarjassa 14.

Your Week:
A nice week, training and diet were good, you enjoyed your training and thought you could see some nice changes in the mirror.

Mites on euroopan kisat menny?

Mä taisin olla 38. Berliinin skabassa. Niin ja sarja oli se toka
(en nyt muista nimeä).

Työksi valitsin sen 26VP maksavan josta saa 13VP per viikko.
Mites muut?
Vai onko nämä salaisia strategia tietoja?!? :thumbs:

tomppa82 sanoi:
Työksi valitsin sen 26VP maksavan josta saa 13VP per viikko.
Mites muut?
Vai onko nämä salaisia strategia tietoja?!? :thumbs:
Tuo sama minullakin, nyt pari viikkoa takana. Nyt pisteitä vähän aikaa säästöön ja sitten armoton kuuri päälle. :evil:

Zone-sarja -42%
No voi saatana. Alotin ekat kisavalmistelut ja ehdin vetää vasta viikon dnp:tä ja clenuja ja näin kävi:
"Disaster!!

Your Virtual Bodybuilder has died!

He had an slightly unwanted reaction to the drugs he was on... "
:itku:

Mr. Berliinissä tuli käytyä katsomassa isoja miehiä alle kaksykkösissä. Oma jantteri oli 31., joten ihan tyytyväinen voi olla.

Massakausi jatkuu, vaikka lenkkipolkua kävinkin viime viikolla kyntämässä. Kuurittelu on jo kuvioissa aika vakiona ja kun töistäkin tippuu nykyisin kymmentä VP:a on varaa satsatakin vähän enemmän.

Treenit vähän kärsivät kun venäytin selkäni maastavedossa, mutta ei onneksi mitään vakavampaa. Poseeraus parantuu ja lihastasapainokin hipoo täydellisyyttä.

Mr Phoenix Under 18 -sarjassa napsahti 9. sija. :)

Current Rating: Top 5%!

Your Week: You trained with a hot chic this week, which whilst great fun affected your training a little. :kippis1:

Jos muutaman viikon kuurin vetäisee, niin millä sitä kannattaisi aloitella? :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom