Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täh, joko jätkät osallistuu kisoihin, mä tähtäilen tonne vuoden loppuun tai mahdollisesti ensi vuoden puolelle
just niitä vastaan... mulla on jo huomenna kisat, vähän jännä housuissaComplainer sanoi:Kilpaillaanko noissa kisoissa muiden luomia Virtual Bodybuildereita vastaan?
Complainer sanoi:Täähän rupee käymään mielenkiintoiseksi. Ite signasin Warsowan skaboihin. Nyt alko kyl jo vähän pelottaa, koska sinnehän tulee tunnetusti paljon jengiä Itä-Blokin maista, eikä ne pojat laita pelkästään vehnänleseitä aamu puuronsa joukkoon.
Oon kuullut aiemmin jotain juttua kateudesta ja siitä, että se vie kalatkin vesistä, mutta että olla kateellinen jonkun virtuaalisten referral pointsien takia = :lol2:reaper1974 sanoi:Ovelaa. Äijä saa referin ansiosta pisteitä kaikilta virtuaalisesta pumppaamisesta kiinnostuneilta kynäniskoilta. Menkää sivuille siis mielummin tästä: http://www.virtualbodybuilder.com/
Tomi sanoi:Oon kuullut aiemmin jotain juttua kateudesta ja siitä, että se vie kalatkin vesistä, mutta että olla kateellinen jonkun virtuaalisten referral pointsien takia = :lol2:
Threadin aloittaja ansaitsee mielestäni referred virtual pointsinsa. Hänhän meille tästä pelistä kertoi, eikö totta?
pariisissa on kisat. vielä ei oo päivittynyt sivut, joten en tiedä miten pärjäsinThe Rock sanoi:Weedie missä kisaat...tai siis mihin maan osaan teit virtuaalibodaris??