Virosta ilotulitteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sajs
  • Aloitettu Aloitettu
AT sanoi:
Multa muuten löytyy kiinalaisia, tykäreitä ym. edelleen jostain 10 vuoden takaa ehkä joku pari sataa pakettia ;) Ei oikein ole innostanu noi "pommit" ihan muutamaan vuoteen enää :D

Jos sä et ite jaksa noita tykäreitä pamautella ja ne vaan lojuu jossain kaapissa, niin olisin ihan vapaaehtoinen ostamaan ne pois..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MissEvilEve sanoi:
Eikös se ole vähän vaarallista käyttää vuoden vanhoja tulitteita...?:rolleyes:

Ovat useamman vuoden vanhoja, kun ei noita ole enää myyty vuosiin. Joka uusivuosi olen jonkunverran noita paukutellut. Nyt ei taida vaan :wanha: enää jaksaa... Kuivassa olen säilyttänyt.

Mulle kans tykäreitä *DROOLS* Omista ostoksista, viimevuonna meni 100e. Silleensä että kaveri osti 100e, mä ostin 100e ja faija osti yhen 50e padan. Arvelen et iteltä menis täl kertaa se 50e. Keskiyöllä voi kattoo hienoo tulitusta vaik omia pommeja ei oliskaan. Satsista muuten löytyi vielä kuvakin http://img421.imageshack.us/my.php?image=snowbenpommit3rn.jpg

Metsämiehellä on aina hyvä olla muutama kiinalainen kaapissa, jos sattuu harrastamaan pienpetopyyntiä eikä omista luolakoiraa. Niillä voi kätevästi hätistää esim supikoiran luolastaan, ne ei oikein tykkää ruudin katkusta. :niksipirkka:
:whip: :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom