Virheelliset tatskat (suuri myötähäpeäthread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu
Arvid sanoi:
Olette vain tulkinneet sen tatskatekstin väärin!
"There were is a mill, there is a road." : tässähän on vain tuo "is" laitettu vahingossa, oikea versio on "There were a mill; there is a road", eli missä ennen oli paperitehdas on nyt vain tie.

Olisiko Jouko Ahosen tatska?? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä aion ottaa perseeseen tatuoinniksi tekstinpätkän "sun mutsis nimi", että voin sit sanoa kaikille kyselijöille et "mun perseeseen onki tatuoitu sun mutsis nimi"

joo sori, mulla on tylsää.

mr. perfect sanoi:
Mä aion ottaa perseeseen tatuoinniksi tekstinpätkän "sun mutsis nimi", että voin sit sanoa kaikille kyselijöille et "mun perseeseen onki tatuoitu sun mutsis nimi"

joo sori, mulla on tylsää.

Steve O:lla on perseessä tatska jossa lukee: You'r name

Ettei vain olis idea sieltä ;)

mr. perfect sanoi:

:wanha:

Veikkauksia miten toi Martinan kuva on korjattu.

Ite veikkaan, että vanhan päälle on tehty joku A3:n kokonen lohikäärme. Ja sekös se vasta hieno onkin. :D

nigster sanoi:

Ettei vain olis idea sieltä ;)

Eeeeei ku ihan itse keksin ;)

fish sanoi:

no shit, Sherlock?

kai se ny on vanha ku keksin sen jo 10 vuotta sitten....

nigster sanoi:
Lukeeko siinä tatuoinnissa oikeasti "You'r name", (päin vittua) vaiko "Your name"? "You'r" ei tarkoita mitään, joten tuskin nyt tuollaista lukee amerikkalaisen tatskassa...

Toi Steve-O on muutenkin oikein tatuointien riemuvoitto. Olkapäässäkin on teksti "I have a small wiener" ja selässä ehkä yksi maailman karuimmista kuvista -->

tattoo%20steve-o.jpg

Ron Moss sanoi:
Toi Steve-O on muutenkin oikein tatuointien riemuvoitto. Olkapäässäkin on teksti "I have a small wiener" ja selässä ehkä yksi maailman karuimmista kuvista -->

tattoo%20steve-o.jpg
Tuo on kyllä maailman paras tatska. Täytyy olla jo pokkaa kun tuollaisen selkäänsä laittaa. Jumaliste että mä repesin kun näin tuon eka kertaa. :lol2:

Edittiä:
Tomi sanoi:
Lukeeko siinä tatuoinnissa oikeasti "You'r name", (päin vittua) vaiko "Your name"? "You'r" ei tarkoita mitään, joten tuskin nyt tuollaista lukee amerikkalaisen tatskassa...

Kyllä siinä ihan Your name lukee. Steve-O:n sivulla on galleria noista kuvista. "Click on each photo for Steve-O to
explain why each tattoo is so retarded". :)

http://www.steveovideo.com/galleryDumbTattoos.php

BadTaste sanoi:
Veikkauksia miten toi Martinan kuva on korjattu.

Ite veikkaan, että vanhan päälle on tehty joku A3:n kokonen lohikäärme. Ja sekös se vasta hieno onkin. :D
Hehe joo, ja kuvan alle teksti "Dargon soul". Koko mimmi on kohta musta kun muutaman kerran korjataan päälle.

Enpä ihmettelis jos Seiska-lehti maksais ton Martinan tatskan korjaamisen jollain laserilla.. Eikös ne ole maksaneet muutamat silikoni-implantitkin?

Kaveri kertoi hienon tarinan aiheesta: Pienessä Suomalaisessa kaupungissa asui vuosia sitten tämän kaverini kaveri X, joka oli hieman taiteellisena henkilönä hommannut tatskavehkeet. Kaupungissa asui myös tunnettu, väkivaltainen pahis Y. Sana kiiri nopeasti kylillä että X on hankkinut tatskavehkeet.

X ja Y kohtaavat sattumalta kaljabaarissa kännissä ja Y suostuttelee X:n tekemään itselleen tatskan ilmeisesti osittain väkivallalla uhkaamalla. Parivaljakko menee yöllä X:n kämpille ja tatuointi alkaa. X tekee tärisevin käsin ja hikoillen ensimmäistä tatskaansa. Toivomuksena oli kirveen kuva ranteeseen. Kuvasta tulee erittäin huono ja X pelkää että Y hakkaa tai tappaa hänet siitä hyvästä. Kun tatuointi on "valmis" Y toteaa "Helevetin hieno!!". :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom