Virheelliset tatskat (suuri myötähäpeäthread)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bateman
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Luin juuri toissapäiväistä (12.7.05) Iltalehteä ja siinä kerrottiin Martina Aitolehden ja jalkapalloilija Eremenkon tatskoista. Martinan tatskasta oli kuva Seiskassa tms.

Martinalla lukee vatsassa (kirjaintarkasti):
"There were is a will, there is a road."
(sanontahan menee 'oikeasti' ilmeisesti: Where there is a will, there is a way)

Eremenkolla lukee olkavarressa:
"Only God judge me."

Näyttivät jotenkin erityisen pälleiltä kuvissa: naamalla semmonen siristän-silmiä-ja-mutristan-suuta-niin-olen-seksikkään-näköinen -ilme ja sitten nuo törkeät tatskat..

Onko muilla tarinoita vastaavista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä nuo tatskat enää noita ihmisiä tyhmemmiksi tee ja kas, taas koko kansa kiinnostui Eremenkosta ja Aitolehdestä, jopa Pakkislaiset.

edit: nää kaks idioottia on yksinkertaisesti julkkiksia ja ne saa rahaa julkisuudessa olosta. IMO, tää koko tatskahomma on aika hyvä mediakikka ja harkittu sellainen.

Mulla tuli ekana mieleen että olikohan tolla tatuoijalla tavallista parempi huumorintaju.

ihan vitun uskomatonta! Ihan sama oliko eremenko vai ärämänkö, mutta miten JOKU voi olla noin vidun tyhmä että ei tarkiseta tekstin kirjoitusasua ennenkuin hakkaa sen ihoon!?!? Ei jumalauta... Pitääpä muuten olla tuonkin tatuoijan aika tauno kun ei tajunnut tuota hommaa. muutenkin tuo tatuointi on ihan viturallaan, tuo ylempi teksti ei kierrä ensinkään symmetrisesti ja tuo "will" näyttää kuin siinä lukisi "mill". Muhaha :)

Luulin että oon nähnyt kaiken, mutta EI!

Kaikkein paras on toi eremenkon "only god judge me". Tipuin ihan täysin :lol2:

Mun mielestä Eremenko näyttää aina siltä että sillä on kauhea kusihätä niissä kuvissa. Ilme on sellanen "pakko ois päästä nurkan taa"-henkinen.

:offtopic: liippaa aika läheltä tätä aihetta tämä. joku pässi oli teettänyt audi quattron kylkeen isot tarrat jossa oli tarkoituksena lukea quattro, mutta luki kuitenkin Guattro, kyllä hävettäs ajella:)

Dobermann sanoi:
Pitäskö ton olla että "Only God can judge me"

jep, taikka sitten only god will judge me.

parempi olisi only God may judge me imo. Mä en kyllä jaksaisi ymmärtää että joku hakkaa mustetta ihoon ilman että on joku kunnon suunnitelma & tarkoitus. MINKÄ TAKIA siinä sen ämmän ihossa lukee road. Se nyt on mielestäni täysin mahdoton idea että tämä olisi vain virhe. Pakko siinä joku läppä olla... en usko ihmisten olevan niin älyttömän tyhmiä.
Toisinaan pidän niitä tatskoja, joissa on nimi, aika typerinä. Esim tyttö/poikaystävän nimi tatskana on melkoisen typerä idea, siinä se sitten on kun kumppani on käynyt vieraissa ja jäänyt sille tielle.Ei nyt tietenkään aina. Ilkeä sanoa (ja OThan tämä on) mutta hauskimpana kuitenkin pidin sitä kun minulle osoitettiin sellainen naikkonen jolla oli klittalävistys. Eipä siinä muuta vikaa ollut kuin että tämä tyttö oli aivan äärettömän läski. hänen pitää varmaan nostella ihrakerrokset pois tieltä eikä sillonkaan itse sitä killutinta näe. josta tuleekin mieleen kaverin tatuointi joka on hänen napansa ympärillä oleva paahtava aurinko. Kaveri on raskaana ja tuo tatuointi on nyt kyllä niin pelottavan näköinen että siitä näkee jo painajaisia.

Tästähän alkoi juttu jo viime viikolla tuolla hauskoja kuvia -ketjussa. Itse uskon täysin näiden ihmisten olevan yksinkertaisesti niin typeriä että eivät tajua ottavansa väärinkirjoitettua lausahdusta ihoonsa.

Milloinkohan ilmestyy joltain näppärältä koodaajalta "väärän englanninkielisen sanonnan" generoiva appletti? :)

Raejuusto sanoi:
Milloinkohan ilmestyy joltain näppärältä koodaajalta "väärän englanninkielisen sanonnan" generoiva appletti? :)

Tässä pari ehdokasta:

- "If anything go wrong, it mill" (Murphyn laki)
- "After storm come a clam" (Tyyntä myrskyn jälkeen)
- "A rolling stones dont gathers moss" (Vierivä kivi ei sammaloidu)
- "An apple day keeps the doktor amay" (Omena päivässä pitää lääkärin loitolla)

jne.

En kyllä ikinä ottaisi tatuointia vatsaan, tosi kiva kun iho alkaa vanhempana roikkua.. Siinähän sitä sitten kärvistellään sen ruman tatuoinnin kanssa. Nojoo...

Naene: aika monet tatuoijat eivät edes suostu tekemään nimiä..

"Only God judges me" on ihan hyväksyttävä versio. Sitä kai Jeremenkko oli ajanut takaa.

Eli vain jumala tuomitsee minut. Ei siis vain jumala voi tuomita minut. Tai vain jumala pystyy minut tuomitsemaan.

Jossain tatuoinnissa oli kai suoraan kopioitu kirjoitusmerkkejä jostain kiinalaisesta säilykepurkista. Varmaan tosi nastaa jos paljastuu että teksti menee tyyliin "Suuren Lohikäärmeen Tonnikalaa". :D

Jos olisin parikyt vuotta nuorempi niin saattaisin innostua tatskoista. Näin kolmekymppärinä ei vaan kiinnosta yhtään. :arvi:

eremenko turha julkkis?
well ehkä mutta sitä silti voi rinnastaa aitolehteen ja muihin julkihutsuihin.
kaveri kun on oikeesti lahjakas oli sitten henkilönä miten perseestä tahansa.

P.S. ja kyllä,mulla on venäläisiä kavereita

Olette vain tulkinneet sen tatskatekstin väärin!
"There were is a mill, there is a road." : tässähän on vain tuo "is" laitettu vahingossa, oikea versio on "There were a mill; there is a road", eli missä ennen oli paperitehdas on nyt vain tie.

"Only God judge me" .... hmmm kuvitelkaas tuo jonkun hikisen läskin punaniskan nuuskaa täynnä olevaan suuhun. Se sanois sen just noin nousevalla painotuksella "gaaAd". Eli oikein meni taas :D

Onko muut pannu merkille, että 16-25-vuotiaista muijista on varmaan yli puolella tatuoitu joku tribaali alaselkään. Oikeastaan on jo poikkeuksellista jos alaselässä ei oo mitään tatskaa.

Ei nyt liity topicciin suoranaisesti, ois voinu laittaa tuohon vitutusthreadiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom