Kisasta nyt tuskin, mutta kisapaikalta (exposta) striimaavatMike sanoi:Mulla näkyy Kikkeligrilli selittämässä jonkun fitnesshoron kanssa jotain. Onko oikea lähetys? Tuoltako tulee livekuvaa kisasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kisasta nyt tuskin, mutta kisapaikalta (exposta) striimaavatMike sanoi:Mulla näkyy Kikkeligrilli selittämässä jonkun fitnesshoron kanssa jotain. Onko oikea lähetys? Tuoltako tulee livekuvaa kisasta?
Dopey sanoi:Lee on kybällä mukana tuotepromossa, silmät pyörii päässä
Olihan tuo Schlierkamp tuossa toisessa...Dopey sanoi:Eiköhän tämä ole tässä, ketään ensimmäisestä vertailusta ei ole kutsuttu takaisin, joten top-3 oli tuomarien mielestä selvä.
No niinpäs olikin - ei ehdi itse lukea kun editoi näitä pirun mössöjä luettavaan kuntoon. Yllättäen todennäköisin top-2 siis Jay ja Ronnie.viiniksi sanoi:Olihan tuo Schlierkamp tuossa toisessa...
Mitäs ihmettä täss tapahtuu, Cutler hieroon ronnien reisiä? Argh pakko saada live kuvaa jostaki :DDopey sanoi:Cutler slaps Ronnie's thighs -- Cutler rubs ronnies thighs -- What kind of a show is this?
Snoopie sanoi:Saatana. Toivottavasti se ronsteri nyt voittaa.
Kaksi ekaa kiekkaa kisasta nää on, mutta aika harvoin tulokset näistä vertailuista iltakisassa muuttuvat, se on enemmän showta yleisölle.Snoopie sanoi:Saatana. Toivottavasti se ronsteri nyt voittaa. Kuulostaisi sille, että kova kamppailu tulossa... Onko tämä vasta joku esikarsinta? Jos tulokset tulevat vasta 5 aikoihin aamuyöstä...