Virallinen kehonrakennuksen SM 2005 tredi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
gynoleikkaus-arvetko tolla kallioniemellä on nännien alla? Helvetinmoiset arvet on kyllä jäänyt, vai onko haavat vain niin tuoreet että arpi on vielä noin iso? Eihän esim. tomilla huomaa mitään leikkausjälkeä...

metalman sanoi:
gynoleikkaus-arvetko tolla kallioniemellä on nännien alla? Helvetinmoiset arvet on kyllä jäänyt, vai onko haavat vain niin tuoreet että arpi on vielä noin iso? Eihän esim. tomilla huomaa mitään leikkausjälkeä...

Jep.
Kyllähän ne on gynoleikkauksen arvet mitkä siellä loistaa . 90-luvun alun aikoihin ne leikattiin kunnallisella puolella juuri noin kökösti.
Parilla kaverilla samanmoiset vittumaiset viivat tossa tissien alla.
Ei oikein kirurgit ole kiinnittäneet huomiota tuohon esteettiseen puoleen sillon.

Tiedz sanoi:
Jep.
Kyllähän ne on gynoleikkauksen arvet mitkä siellä loistaa . 90-luvun alun aikoihin ne leikattiin kunnallisella puolella juuri noin kökösti.
Parilla kaverilla samanmoiset vittumaiset viivat tossa tissien alla.
Ei oikein kirurgit ole kiinnittäneet huomiota tuohon esteettiseen puoleen sillon.
Juuripa näin.
Ketäs muita on lähdössä kilpailemaan alle 70 sarjaan?Toivottavasti kilpailijamäärä ois kasvussa tässä sarjassa...

Onks kellään tietoa Petri Koiviston kunnosta? Ilmoittautunut -80kg sarjaan Turun karsintaan. Mies kilpaili muistaakseni viimeksi vuonna 2000 sijoittuen kolmanneksi kovassa seurassa.

Paljonko Jullikka Markolla on painoa ton kuvan oton aikaan?

Jatkuvuus sanoi:
Tuo vatsanseutu ei varmasti näytä hyvältä kaikkien silmissä. Ei myöskään minun.

Toisaalta myöskään tuo kuva ei oo mitenkään ihanteellinen keskivartaloa ajatellen, ku on selkä kaarella ja lavat takana...

Jaakoppi sanoi:
Toisaalta myöskään tuo kuva ei oo mitenkään ihanteellinen keskivartaloa ajatellen, ku on selkä kaarella ja lavat takana...

Arvasin, että milloin joku kommentoi tuohon mun kommenttiin just tolla tavalla :D Mutta katteleppas Jaakoppi muitakin kuvia Markosta niin kommentoi vasta sitten :piis:

Jatkuvuus sanoi:
Arvasin, että milloin joku kommentoi tuohon mun kommenttiin just tolla tavalla :D Mutta katteleppas Jaakoppi muitakin kuvia Markosta niin kommentoi vasta sitten :piis:

Juu no hätä, oon kyllä nähny kuvia ja livenäkin miehen tiedän. Tokihan se keskivartalo vois kapeampikin olla. Kunhan nyt vaan nimenomaan tuota kuvaa vielä kommentoin...

Jaakoppi sanoi:
Paljonko Jullikka Markolla on painoa ton kuvan oton aikaan?
Kuvassa painoa n.82kg,tahtoo mennä paino melkosta vuoristorataa.
Juu,täytyy muistaa et kuva on treenikuva ja kunto vielä kaukana kisakunnosta...
:offtopic: Laitatko Jaakoppi sähkäriä mulle, jullikka(ät)pakkotoisto.com

Deathlok sanoi:
82kg vain...paljo Markolla on pituutta ku on muuten niin massiivinen?
Muistaakseni 157,kilpailee siis alle 70kg sarjassa.On ollut 3 kertaa aikaisemmin kyseisessä sarjassa.

Jatkuvuus sanoi:
Tuo vatsanseutu ei varmasti näytä hyvältä kaikkien silmissä. Ei myöskään minun. Silti varmaan vie taas alle seiskakympin mennentullen...

vittu täällä saa lukea hassuja kommentteja. Luuletko tosiaan että toi on joku pose kuva? miehellä on kuvassa hauiskääntö menossa ja ties kuinka paljon rautaa tangossa. Kai sillon on luonnollista että on vatsassa vähän painetta, kunnon pömpötys päällä.

Kalju sanoi:
vittu täällä saa lukea hassuja kommentteja. Luuletko tosiaan että toi on joku pose kuva? miehellä on kuvassa hauiskääntö menossa ja ties kuinka paljon rautaa tangossa. Kai sillon on luonnollista että on vatsassa vähän painetta, kunnon pömpötys päällä.
No vittu sinähän sen sanoit :david: Luuletko ettei kukaan ole aiemmin nähnyt Kallioniemeä lavalla??? Jatkuvuus on takuulla nähnyt Kallionimestä vähintäänkin kuvia joten ei kukaan nyt tuosta kuvasta mitään johtopäätöksiä ala tekemään.... Joku sanoi, että kuva on ruma, mitä sitten jos on ruma kuva, ei kukaan sanonut, että vittu kun on ruma vatsan seutu Kallioniemellä tuossa kuvassa.

edit:vittu kun en osaa pukea sanoiksi mitä ajan takaa :wall:

Tylerd sanoi:
No vittu sinähän sen sanoit :david: Luuletko ettei kukaan ole aiemmin nähnyt Kallioniemeä lavalla??? Jatkuvuus on takuulla nähnyt Kallionimestä vähintäänkin kuvia joten ei kukaan nyt tuosta kuvasta mitään johtopäätöksiä ala tekemään.... Joku sanoi, että kuva on ruma, mitä sitten jos on ruma kuva, ei kukaan sanonut, että vittu kun on ruma vatsan seutu Kallioniemellä tuossa kuvassa.

edit:vittu kun en osaa pukea sanoiksi mitä ajan takaa :wall:

No sanoihan se niin. Nimenomaan väitti lauseessaan että "kaikkien mielestä ei vatsanseutu näytä hyvältä, ei myöskään minun, mutta SILTI vie seiskakympin...."

Luetun ymmärtämisessä on näköjään vikaa joillakin. Mun mielestä jatkuvuuden kommentista on luettavissa nimeomaan se että kallioniemen vatsanseutu ei näytä hyvätlä. lue nyt hyvä mies rauhassa ennenkuin riehaannut.

mun mielestä tuo vatta on siisti kun pullottaa ja silti palikat näkyy, tosi vahvan näkönen keskikroppa. helvetisti lihasta ja tällä miehellä on tunnetusti aivan karmeen levee selkä.

neutraali sanoi:
mun mielestä tuo vatta on siisti kun pullottaa ja silti palikat näkyy, tosi vahvan näkönen keskikroppa.
Munkin mielestä vahva vatsa on siisti. Ei kuitenkaan enää siinä vaiheessa, kun vatsa on jo rintaakin edempänä ja napa on golf-pallon kokoinen tyyliin JP-FUX.

Kalju sanoi:
Luetun ymmärtämisessä on näköjään vikaa joillakin. Mun mielestä jatkuvuuden kommentista on luettavissa nimeomaan se että kallioniemen vatsanseutu ei näytä hyvätlä. lue nyt hyvä mies rauhassa ennenkuin riehaannut.

En mitenkään kyllä viitannut tuohon hauiskääntökuvaan kommentillani. Kallioniemen vatsan/lantionseutu ei todellakaan ole mielestäni hyvännäköinen varsinkaan lavalla. Onhan siinä pirusti lihaa ja vatsapalikat piirtyy terävänä, mutta muuten ei kyllä esteettisyys hivele silmää. Kyllä Tylerdi ainakin ymmärsi pointtini ja minä hänen.

Kalju sanoi:
No näköjään on luetun ymmärtämisessä vikaa joillakin :rolleyes: Sinäkin voisit lukea KOKO thredin KAIKKI postit ennenkun avaat suusi. :piis:

Jatkuvuus sanoi:
Tuo vatsanseutu ei varmasti näytä hyvältä kaikkien silmissä. Ei myöskään minun. Silti varmaan vie taas alle seiskakympin mennentullen...

Jaakoppi sanoi:

Jatkuvuus sanoi:

Kalju sanoi:
Nimenomaan väitti lauseessaan että....... mutta SILTI vie seiskakympin...."
Paitsi jos Pouttu on nostanut painon seiskakymppiin ja posettaa kaikki kumoon kainalohiellään. :lol2:

Back
Ylös Bottom