Jaahas
Hehheh!
No tännehän nousi kunnon myllytys pienen avautumiseni johdosta!
Joo, tämä on juuri tätä läpä-läpä-lää -juttua. Lavalle voi nousta ihan kuka vaan, myös SSS, Tylerd, Alumiini, Tiedz.. listaa voi jatkaa ken haluaa. Miehet nimimerkkien takaa. Kisoissa on varmasti testit, koska tällainen sarja järjestetään ensimmäistä kertaa Suomessa.
Talk the talk, walk the walk...
Mitä sanotte, jos nyt ilmoitan etten pääsekkään lavalle murtuneen L1 selkänikamani takia? Antakaa kun arvaan...
Ehkä jotkut voivat pitää minua ylimielisenä, mene ja tiedä, mutta ne ketkä oikeasti tuntevat minut voivat esittää kommenttinsa asiaan.. Itse pidän jalat maassa ja pään pilvessä... eikunniijoo... Tiditi-ditti-dii!
Ajattelin seuraavaksi alkaa treenaamaan 100m pikajuoksua, kun mulla on noita nopeita lihassoluja enemmän kuin hitaita. Ehkä aika äkkiä pääsisin maailman kärkinimien joukkoon, ja ADT voisi testailla minua säännöllisesti - vaikka ihan huvikseen. Eihän tuohon pikajuoksussa pärjäämiseen maailmalla tarvita kuin nopeat jalat. Ja niissä kisoissakin on testit...
Olinkohan taas ärsyttävän ylimielinen?
Dieetillä on kivaa! :D
Edit:
En vaan ole kehdannut sanoa aikaisemmin, mutta aika moni on varmaan huomannut sen keltaisen nesteen nousun sinne minne se ei kuulu...
:( Minuako tarkoitat?