Virallinen kehonrakennuksen SM 2005 tredi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Jullikka: Mites Markon dieetti on edistyny, nyt ku on enään/vielä pari kuukautta jäljellä?

Jaakoppi sanoi:
Jullikka: Mites Markon dieetti on edistyny, nyt ku on enään/vielä pari kuukautta jäljellä?
Kyllä kiristymistä on selvästi tapahtunu ja 'patukat' on pinnassa.Kerran aamupaino käyny jopa alle 80kilon ;) Pitäs pian napata siitä kuvia,kattoo jos sais yhen laittaa näytille...

Entäs Teppei Morimoto?

Tietääkö kukaan onko Teppei Morimoto osallistumassa? Viimeksi taisi tulla nelossija ja viime keväisissä PM-kisoissa ei näkynyt kauhavan miestä ollenkaan.

Mariani sanoi:
Viimeksi taisi tulla nelossija ja viime keväisissä PM-kisoissa ei näkynyt kauhavan miestä ollenkaan.
Näkypäs :D Yleisössä. Mutta sitä en tiedä osallistuuko mies SM:iin tänä vuonna

Itse valmistaudun miesten bf-kisaan, kaksitoistaviikkoisen dieetin luulisin riittävän.

Kehonrakennuspuolella Koskinen on kyllä tappavan kovassa kunnossa. Painoa on ihan mukavasti ja tiukkuus alkaa olla samaa luokkaa kuin pari vuotta sitten SM-kilpailusssa, jossa jouduin itse nöyrtymään hopealle massiivisen Nikon vierellä. Jos loppudieetti ja viimeistelyt menevät nappiin, niin siinä saa finaalissa pojat panna parastaan, ettei Niko korjaa koko pottia...

Poser sanoi:
Kehonrakennuspuolella Koskinen on kyllä tappavan kovassa kunnossa. Painoa on ihan mukavasti ja tiukkuus alkaa olla samaa luokkaa kuin pari vuotta sitten SM-kilpailusssa, jossa jouduin itse nöyrtymään hopealle massiivisen Nikon vierellä. Jos loppudieetti ja viimeistelyt menevät nappiin, niin siinä saa finaalissa pojat panna parastaan, ettei Niko korjaa koko pottia...

Jos ja jos.
Niko oli kovassa kunnossa pari vuotta sitten, oli melkoinen järkäle, erittäin hieno fysiikka kyllä miehellä.

Poser sanoi:
Itse valmistaudun miesten bf-kisaan, kaksitoistaviikkoisen dieetin luulisin riittävän.

:offtopic:

poser ota yhteyksiä. tuntuu numero vaihtuneen - mulla on kyllä edelleen sama.

Poser sanoi:
Jep, allekirjoitan kyllä tämän. Nikolla on jo sellaiset säikeet trapseissa tuplat takaa -posetuksessa, että pahaa tekee.

Poser sanoi:

Minkä takia bodyfitnes? Meinaatko vain käväistä fitneksen puolella ja mennä takaisin bodyyn, vai mitkä on suunnitelmat? Paljonko sulla saa muuten olla painoa bf-kisoissa?

alumiini sanoi:
Kai muistat dieetin aikana, että "Miesten body fitness on Suomen Antidoping-toimikunnan (ADT) antidoping-sääntöjen alainen kilpailu." :jahas:
Eiköhän Poser tiedä lisenssin lunastaneena urheilijana kisan säännöt oikein hyvin.
HXR sanoi:
Paljonko sulla saa muuten olla painoa bf-kisoissa?
Ihan Poserin profiilia vilkaisemalla saa selville miehen pituuden, josta voi sitten nokkela lukija laskea Poserin maksimipainon BF-kisoissa.

bodylehden uutisissa on kuvia yhdesta raskaaseen valmistautuvasta kaverista. Aika häijynnäköinen fysiikka, varsinkin tuossa leveä selkä edestä-viritelmässä.. Noh, tsemppiä kisoihin tällekkin kaverille!

IsoDino sanoi:
Tuota Tolosta en pidä kyllä minään. Helvetin ruman näköinen fysiikka. Rinnat on kuin lautarintaisella ämmällä.

Jep,ei okeen muakaan miellytä toi Tolosen fysiikka.Eipä taida pelotella ketään raskaassa sarjassa, mutta propsit kaverille kuitenki yrittämisestä.

Kylläpäs on Koskinen tosiaankin lyönnissä, tänä vuonna saattaapi tosiaan käydä niin että joutuu moni nimimies nöyrtymään "uuden" kaverin edessä...

Myös suomen amatööripuolen ehkäpä kovimmat massat omaava Bull näyttää pääsevän kovaan kuntoon...

mouse sanoi:
Raskaassa sarjassa Boogie on ilman muuta mitaleilla, jos vaan pääsee kireeks!
Veikkaan ihan samaa, varsinkin jos on miehen jäähyväiskisa kyseessä.
Hulkki sanoi:
Ihan Poserin profiilia vilkaisemalla saa selville miehen pituuden, josta voi sitten nokkela lukija laskea Poserin maksimipainon BF-kisoissa.
Ihan samalla vaivalla olisi nokkela kirjoittaja voinut laittaa tähän sen maksimipainon tuon löydät-sen-näin-ja-näin ohjeistuksen sijaan.

Hellion sanoi:
Veikkaan ihan samaa, varsinkin jos on miehen jäähyväiskisa kyseessä.
Ihan samalla vaivalla olisi nokkela kirjoittaja voinut laittaa tähän sen maksimipainon tuon löydät-sen-näin-ja-näin ohjeistuksen sijaan.

Sitäkin nokkelampi laittaa ohjeet miten tehdä myös vastaisuuden varalla. :arvi:

Back
Ylös Bottom