Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Avo nukkuu krapulaansa, minä virkkaan hattua ja juon Leijonaa. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Ja saatanan japanilaiset kokkaa kaikkia herkkuja kun mua odottaa pakastepitsa.

Baska olo senkun jatkuu... Mikä tossa juomisessa on niin kivaa? Ei se voi olla niin kivaa kun ei koskaan sen jälkeen oo kivaa. Oksettaa nyt ajatusksin jostain oluesta tai viinistä. Hyi hitto. Puhumattakaan iloisesta nousuhumalasta. Jaffanki mausta tulee mieleen oksennus kun sitä tulee juotua aina yrjötaudissa, josta johtuu se, että yrjö maiskahtaa jaffalle. Pakko lopettaa vinetys kun syke nousemaan ja olo huononemaan jokaista yrjö sanaa kohti.

Eilen meni pohjiksi puolen litran Leijona ja baarissa useahko valakovenäläinen...Onneksi vedin kuitenki Onnelan kattotangossa leukoja...Eipähän tarvi näyttää enää naamaa missään....:wall::nolo:

mölliskö sanoi:
Eilen meni pohjiksi puolen litran Leijona ja baarissa useahko valakovenäläinen...Onneksi vedin kuitenki Onnelan kattotangossa leukoja...Eipähän tarvi näyttää enää naamaa missään....:wall::nolo:

Hei, minäkin olin siellä! Mutta en nähnyt leuanvetoasi, harmi;)

Niin joo, alkuperäisessä postauksessa kysyttiin:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

Ja vastaukset:

1. Teki mieli
2. Keskiolutta
3. Miten eroaa kysymyksestä nro. 1 ?
4. Juomisesta päihtymistarkoituksessa.
5. Lee Harvey Oswald.

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Soittivat että pitäs lähteä baariin.
2. Lista on liian pitkä tähän, mutta gt oli ainakin yksi listan kärkipäässä.
3. Sehän on baari-illan idea, silloin on paljon hauskempaakin.
4. Tää on liian paha, koitin selittää mutta en osannut.
5. Grassy gnoll (vai oliko se gnome). Eiku tää on paras paikka ekalle postille (katotaan toimiiks tää).

Toimii joo.. [edit]

Weak sammuneena baarireissun jälkeen.

Eki_sammunut.JPG

Back
Ylös Bottom