Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Olari sanoi:
Eilen kulki kyykky ja tänään kapee penkki niin hyvin että taidan rankasta itseäni hakemalla kohta vähän(paljon!) kaljaa :D

Täällä päin kulki penkki viime viikolla- ja kyykky tänään aivan saatanaks hyvin, joten taidan kohta korkata Jägermaister-pullon, achtung ja himmel... :kippis1:

Nyt tuntuu että tosiaan pää räjähtää :hyper: tuntuu kun 100 pikku-ukkoo takois vasaralla päätä :( Mutta oli ne samba tytöt tämän arvoisia :rock:

Ti, to, la ja su tuli otettua.

Nyt täytyy oikeesti rajoittaa. Alkaa muuten treeneissä kohta alamäki. Ihme kyllä hirveitä krapuloita ei oo tullu aikoihin...

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Pakenin maailmaa viikonlopuksi toiselle puolelle suomea.
2. Lähinnä viiniä, kirkkaita ja liköörejä. Kaljaa janoon.
3. Psyykkinen hyvinvointi oli hakusessa.
4. No perkele, hyvä reissu oli. Ajoi asiansa niinkuin pitikin ja nyt on jees olo, mitä nyt krapulaa "vähän"
5. :|

1. Syy miksi olet juonut
- Alkoholilakkoa takana muutama viikko ja sitten kaverit tuli kylään ja tiskatessa katse osui korkkaamattomaan laatuviinapulloon pöydällä, jonka luulin olleen tyhjä. Niinhän sitä sitten piti taas ottaa... ja kun kaverit tietty painostivat. :D

2. Mitä olet juonut
- GT, valkovenäläistä, siideriä

3. Miksi olet juonut
- Omaa tyhmyyttä kai. Oli hyvää seuraa, juominen jotenkin sopi illan tunnelmaan. :) Ihan hauskaa oli.

4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
- Tyttöjen ilta.

5. Ja kuka tappoi Kennedyn
- Ei tuntunut kiinnostavan perjantaina tämä aihe yhtään. :)

Huh huh! Perkele että korventaa vieläkin kun lauantaina otti. Onneks kuitenkin jo tänään uponnu ruokaa ihan kiitettävät määrät ku eilinen päivä menikin pääasiassa oksennellessa.:urjo: Tuli juotua taas erittäin järkevästi eli kaljaa, lonkeroa, viiniä, viskiä ja salmiakkikossua sekaisin. Kuuleman mukaan olin baarissakin käyttäytynyt erittäin fiksusti ja hyppiny pöydäl ilman paitaa ja näytelly jotain naurettavia hauisposeja. Onneks tuli oltua vieraassa kaupungissa.:D Nyt ei taas oteta ainakaan kuukauteen.:D

Ja pallinaama-Jalliskin kunnostautui taas viikonloppuna. Heräsin kerrostalon rappukäytävästä su-aamuna klo 7 ja yltäpäältä oksennuksessa. Lompakko ja kaikki kortit hukassa. Tosi voittaja olo. Useamasta kapakasta olin kuulemma lentänyt ulos. Olen älykäs.

Perkele, goomin jälkeistä krapulaa poden duunissa. 2,5 h myöhässä ja varmaan potkut odottaa huomenna:wall:

1. No kun viskitredissä mietittiin sakilla mikä on hyvää. Aloin sitte saunan (ja saunakaljojen) jälkeen pistään kaappini sisältöä järjestykseen....
2. Chivas Regalia, Jamesonia, Blairmhorea, Black Bushia, Mansion Housea, Seagramssia, Bushmillsia, Ballantinesiä, Velkon vaaleeta, Admanssia ja lapparia.
3. No kun oli tarkoitus saunan jälkeen päättä viskikaappini paras viski...
4. Sitä mietin vielä huomenna.
5. En mä ainakaa.

Ah nam, hyvä musa, vaimoke ja viskikaapin sisältö. Voiko mies elämältään muuta enää toivoa? No, kesä on vielä tuloillaan, mutta kyllä sekin tulee! Sitä ja kalakautta odotellessa KIPPIS! :kippis1:

Oon tehnyt kaikki legendaariset virheet tänään, mutta silti on voittaja olo, ei ehkä huomenna, siis tänään mutta jotain oon päättänyt. Ei kantsi muuten lukee Vituttaa niin ankarasti, thediä pariin päivään. Tai ihan sama, taidan kadota tältä pallolta pariks viikoks... wittu jee.

Miten musta tuntuu, että nykyään kun sanotaan et lähetään kaverin kans käymään muutamalla tarkoittaa enemmänki sitä et lähetään vetään naamat...?
Tänään käytiin muutamalla. Aamulla ysiksi kouluun... :curs:

könt haben sanoi:
Miten musta tuntuu, että nykyään kun sanotaan et lähetään kaverin kans käymään muutamalla tarkoittaa enemmänki sitä et lähetään vetään naamat...?

-Lähe kaljalle?

-Emmää ny

-Lähe kaljalle?

-Emmää ny ku...

-Lähe ees viikoks?

Ok, ketkä juuri nyt lukee das Pakkista kaljapullo kourassa??
minä

fuGii sanoi:
Tänään käytiin muutamalla. Aamulla ysiksi kouluun... :curs:
Meillä kaverin kanssa meni siihen, että me alettiin juomaan pohjia vaikka oltiin ihan yhdelle menossa. Tollaset ittensä yllättämis reissut on kaikista parhaita, sillon sattuu ja tapahtuu...

Uhhuh, tässä sitä juopotellaan sivistyneesti kavereiden kanssa. Kaheksan meitä on ja kaheksan konjakkipulloa vähän eri kokoisia toki mutta tavoite on tyhjentää kaikki. Hyvä vauhti päällä - sen kyl huomaa kun 15min siittä lasillisesta on menny niin kilahtaa päähän ja eiku uutta putkeen ja samalla höpistään sivistyneesti snoppaillen "posliininen, vähän vetoremmimäinen". Vieläki väitän kuiteski tunnistavani xon vsopstä.

Hyvät ehtoot kaikille! :rock: :kippis1: :kippis1: :kippis1:

Glyptis sanoi:
Ok, ketkä juuri nyt lukee das Pakkista kaljapullo kourassa??
minä

Nro. 8 menossa... COB :rock: soi taustalla ja hirvee latautuminen käynnissä huomista harkkapeliä (futis) varten :kippis1:

timse sanoi:
Uhhuh, tässä sitä juopotellaan sivistyneesti kavereiden kanssa. Kaheksan meitä on ja kaheksan konjakkipulloa vähän eri kokoisia toki mutta tavoite on tyhjentää kaikki. Hyvä vauhti päällä - sen kyl huomaa kun 15min siittä lasillisesta on menny niin kilahtaa päähän ja eiku uutta putkeen ja samalla höpistään sivistyneesti snoppaillen "posliininen, vähän vetoremmimäinen". Vieläki väitän kuiteski tunnistavani xon vsopstä.

Hyvät ehtoot kaikille! :rock: :kippis1: :kippis1: :kippis1:
Kertokaas joku mitä tarkoittaa Suomeksi CARTE NOIRE? Musta kartta? (Renaultin tiedän, se on se auto :D ja cognac lienee konjakkia...)

Ahvena sanoi:
-Lähe kaljalle?

-Emmää ny

-Lähe kaljalle?

-Emmää ny ku...

-Lähe ees viikoks?

Mistä tää juttu on lähteny kun meillä kaveri porukassa on aikas yleinen mut kukaan ei muista mistä toi on apinoitu :rock:

Nim. Bissee ja Lonkeroa menny ihan tarpeeksi

Back
Ylös Bottom