Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Joopajoo, tulipas taas vedettyä överit vaikka sitä aina vannon että ei enää KOSKAAN, mutta näin pääsi taas käymään... Aamulla heräilin kaverilta ja pimeetä on koko ilta, oksentamaan samantien herättyäni. :P NYT SEN PÄÄTÄN, EI ENÄÄ KOSKAAN!

Pelokkaana odottelen krapulaa. Kännireissut lähtee taas vähän käsistä kun ei ole töitä (vaan pitäisi lukea matskua kirjoituksiin :jahas: ).
Lauantai hiukan venähti, eksyin yksin keskustaan ilman käteistä. Kuinka voi ihminen muistaa niin vähän monesta yksinäisestä tunnista helsingin kaduilla..
Eräs neiti erehtyi yöllä/aamulla kyselemään kuulumisia viestin välityksellä. Lähetettyjen viestien mukaan olen informoinut häntä reissustani kuuden viestin verran, aikavälillä 0550 - 0822.
Ikiomaan sänkyyn pääsin viimeisimmän lähetetyn viestin perusteella juurikin kello 08.22, nukuin puoleenpäivään ja lähdin ottamaan olutta. En ollut sunnuntaina kertaakaan ajokunnossa..

Niin joo. :lol2: Alessa maksoi lauantaina salmarisnapsi 1€. Kuittien mukaan ostin niitä 25 kappaletta.

Ylihuomenna napsahtaa lasiin uusi vuosikymmen, ja voih.. kaljaa täytyy ottaa jälleen.

Mäntti sanoi:
Niin joo. :lol2: Alessa maksoi lauantaina salmarisnapsi 1€. Kuittien mukaan ostin niitä 25 kappaletta.
0,25cl x 25 = 6,25dl salmaria

Itse meinasin synttärien kohta yllättäessä ottaa 16 snapsia, yks per vuosi.

Nonni. Mulla alko sit viimeinen kesälomapätkä. 2 viikkoa ja jälkimmäisellä viikolla lähdetään Kroatiaan. Ma aamu oli toipumista yövuorosta, illalla piti ottaa muutama "rento" kalja... Tässä ollaan klo 3:40 tiistaissa.
kalja on melko hyvää loppujen lopuksi :worship:
no 13 menossa... :jahas:

TomBombadil sanoi:

Itse meinasin synttärien kohta yllättäessä ottaa 16 snapsia, yks per vuosi.

Pitäsköhän meikäläisen sit yrittää vetästä 23 ? :hyper: Yleensä jos menee meikäläisellä ilta hölmöilyksi niin salmiakkikossulla on siinä näppinsä pelissä. Viime aikoina usein baarissa menny vaan pelkkää kaljaa ja hyvä niin. Ilta sujuu silleen mukavasti ja muistaa jopa kaiken eikä tuu mitään turhia säätämisiä. Tuossa reilu viikko sitten innostuin taas kippaamaan baarissa tuota mustaa lientä joku 15x tais mennä siinä muutaman tunnin aikana kaikkien tuoppien lisäks ja vielä rankka työpäivä takana. Seuraukset olikin sit mukavat. Loppuilta muisti pimeenä, seuraavana päivänä sain silmät auki ekan kerran klo17 päivällä ja aloin kattelemaan et ei helvetti. Oksennusta oli joka paikassa ympäri kämppää. Tietenkin oli pitäny laatata just se olohuoneen valkonen sohva ihan juhlakuntoon. Sen lisäksi yks matto ja kaikki vaatteet oli ihan liisterissä. Olo oli taas muutaman päivän tuon jälkeen aika :david: ja :wall: .
Mut näitähän välillä sattuu. :D

TomBombadil sanoi:

On baarissa perkeleen pienet paukut jos 0,25cl per napsu, se taitaa juuri ja juuri peittää napsulasin pohjan. Itse olen saanut aina 4cl salmaria. Mun laskuopin mukaan tosta tulee 100cl= 1L jonka jälkeen tulos on-> :urjo: :urjo: :urjo:

Perttu sanoi:
On baarissa perkeleen pienet paukut jos 0,25cl per napsu, se taitaa juuri ja juuri peittää napsulasin pohjan. Itse olen saanut aina 4cl salmaria. Mun laskuopin mukaan tosta tulee 100cl= 1L jonka jälkeen tulos on-> :urjo: :urjo: :urjo:

Joo kyllä itekkin yleensä sen 4cl saanu. Tosin joissain paikoissa myyvät muistaakseni pienempiäkin, etenkin just noissa euron illoissa yms. Litra salmarii baarissa olis kyl jo aika HC-suoritus.

Ööh.. Miten voi olla kännissä ja krapulassa samaan aikaan? Onko tämä jotain uuden ikävuosikymmenen tuomia supersankarilahjoja?
No, ensimäinen krapula ei teininä. Olen kyllä kuullut että vanhana krapulat pahenee, eli olenko nyt vanha? Mä kuolen..
Tänään:
1kpl normaalikakkaa
2kpl kurakakkaa
melkein 1kpl oksennuksia(en ikinä, painotan IKINÄ, oksenna krapulassa. Kännissä senkin edestä)
1kpl päänsärkyjä.
Ja olen ollut hereillä 43 minuuttia.

edit: haha.. Jonku päihdesivuston promillemittari tiesi kertoa seuraavaa eilisestä juomisesta:
Alkoholin määrä veressäsi on n. 3.1 promillea.
Alkoholimyrkytys uhkaa! Alkoholi poistunut aikaisintaan 22 tunnin päästä. Yksilöllinen vaihtelu suurta.

Torstai on hyvä päivä ottamista ajatellen... Eipä ainakaan liikaa porukkaa ole liikenteessä... Katotaan mitä mieltä huomenaamulla ollaan, ku nyt joutuu ensimmäisen jo korkkaamaan...

Oon ajatellu vähentää soosin ottoa radikaalisti...mutta pitäkää hauskaa te joille se sattuu juuri nyt maistumaan. :kippis1:

Ich komme.

Aattelin aluksi viettää rauhallista koti-iltaa akan kanssa mutta siitä ei kuulunu ajoissa niin nyt vedetään keittiä kaverin kanssa. Noh, hiukan vitsillä edellinen teksti... ;)

Nonii..Pitkästä aikaa taas tällä tiellä. Pari olutta takana ja monta vielä edessä. Pikkusen huono omatunto kun on just ollu hyvä treeniputki takana, mutta eiköhän se tästä. Toisaalta se on ihan hyvä syy ottaa vähän rennommin :kippis1:

Voi herranperkele kun oli kova krapula. Olin käynyt komentokorsulla laulamassa ratiritirallaa ja kerroin jollekin tyypille provosoivia lainauksia commando-elokuvasta, koska hän tutustui liian läheltä seurueemme naiseen. Bad mistake. Sitten minulta kysyttiin paperit ovella ja ilmoitin epäuskoisena ettei minulla ole papereita, kun kuulun jo nostoluokkani perusteella joulupukkikomppaniaan. Seurueemme juomituslotta ei päässyt tältä ovelta sisään koska naamassa oli niin vähän ryppyjä, niin koukkasimme selustasta sisään vartiomiesten välistä ja sain soo soo toruvia ilmeitä leveältä automaattisaranalta. Pääsimme kuitenkin linjojen taakse tähyämään baranovien poikien sahtihuoltoa. Sitten tutustuin äänisen aaltojen selventäviin vaikutuksiin ja totesin, että se on ylimainostusta. Loppuilta sujui hauskasti vaikken mitään muistakaan, illan pääkohdat löytyivät kuitenkin koneen hyvinsäilyneestä mustasta laatikosta. Kotiin pääsin suuremmitta tappioitta lotan ja adjuntattini käsipuolessa. Aamu alkoi 4 tunnin säpsyunen jälkeen ja lähdin pummaamaan yhtä suolasta silakkaa. Siitä se rintama sitten oikeni.

Älkää ihmiset koskaan juoko viinaa.

Back
Ylös Bottom