Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
0,25cl x 25 = 6,25dl salmariaMäntti sanoi:Niin joo. :lol2: Alessa maksoi lauantaina salmarisnapsi 1€. Kuittien mukaan ostin niitä 25 kappaletta.
Mäntti sanoi:Alessa maksoi lauantaina salmarisnapsi 1€.
TomBombadil sanoi:0,25cl x 25 = 6,25dl salmaria
TomBombadil sanoi:0,25cl x 25 = 6,25dl salmaria
Itse meinasin synttärien kohta yllättäessä ottaa 16 snapsia, yks per vuosi.
Yleensä jos menee meikäläisellä ilta hölmöilyksi niin salmiakkikossulla on siinä näppinsä pelissä. Viime aikoina usein baarissa menny vaan pelkkää kaljaa ja hyvä niin. Ilta sujuu silleen mukavasti ja muistaa jopa kaiken eikä tuu mitään turhia säätämisiä. Tuossa reilu viikko sitten innostuin taas kippaamaan baarissa tuota mustaa lientä joku 15x tais mennä siinä muutaman tunnin aikana kaikkien tuoppien lisäks ja vielä rankka työpäivä takana. Seuraukset olikin sit mukavat. Loppuilta muisti pimeenä, seuraavana päivänä sain silmät auki ekan kerran klo17 päivällä ja aloin kattelemaan et ei helvetti. Oksennusta oli joka paikassa ympäri kämppää. Tietenkin oli pitäny laatata just se olohuoneen valkonen sohva ihan juhlakuntoon. Sen lisäksi yks matto ja kaikki vaatteet oli ihan liisterissä. Olo oli taas muutaman päivän tuon jälkeen aika
ja :wall: .TomBombadil sanoi:0,25cl x 25 = 6,25dl salmaria
Perttu sanoi:On baarissa perkeleen pienet paukut jos 0,25cl per napsu, se taitaa juuri ja juuri peittää napsulasin pohjan. Itse olen saanut aina 4cl salmaria. Mun laskuopin mukaan tosta tulee 100cl= 1L jonka jälkeen tulos on-> :urjo: :urjo: :urjo: