Ei helevetti. Tuli tehtyä viikonloppuna Tallinnan reissu niin ei päässy tänään töihin kun tuli tasoiteltua vähän liian rajusti. Nyt on muuten olot ja morkkikset.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut ei se mtn, tulipahan pitkästä aikaa käytyä. Mukavaa oli ja tulipahan vähän tanssittuakin. :D Mut nyt nukkumaan ja päätä selvittelemään. 
Desert sanoi:mä ryhdyn absolutistiksi.
Kaverin toiminnan pitääkin vituttaa, reilu peli on näemmä perseestä.. Nyt vaatimaan "kaverilta" rahoja takaisin" :DMies78 sanoi:No olihan taas. Periaatteessa oli ns. varma pesä, mutta jotenkin onnistuin sössimään senkin, saatana. Selväpäisempi kaveri jatkoi taksilla tytön kanssa, itse hyppäsin nöyränä pois oman kodin kohdalla ja maksoin vielä ihan vitusti ylimääräistä. Nyt varmaan kaveri on mennyt mun rahoilla nussimaan sitä naista. Vittu kun vituttaa.
Oma tyhmyys ja kaverin toiminta (olisin varmaan itse tehnyt pesänkiilsto silmissä samoin) vituttaa, enemmän ensimmääinen, vaan oma hölmöys, saatana. Kilttiydellä ei näköjään pitkälle pötki tässä maailmassa, perkele. Vituttaa. Jostain nyt tyttöystävä jostain ja vähän äkkiä. nimim. panettaakinkon jo perkele

Ah...Kohtalotoverini. Mä en oo voinu käydä baareissa sen jälkeen kun 18-vuotiaana ensimmäisen kerran alepubiin astuin. Vieläkin tulee viestejä tolta reissulta. Saat kaiken sympatiani.Eleonoora sanoi:Tulipahan taas todistettua, että ei kannattaisi baariin lähteä. Avasin äsken puhelimen ja kas kummaa, kun oli useampi viesti tullut yön aikana. Kyllä olis ollu näköjään taas miehet yöseuraa vailla. :jahas: Yhdellekään miehelle en numeroani antanut tahi baarissa mtn "antanut ymmärtää", mutta jotain perkeleen kaverin kaverin tuttuja ilmeisesti.
pari vielä lisää ja nukkumatti kutsuu... hassua ennen mäyris naamaan ja oli kuin vesilasin juonut, toisaalta hienoa että tulee halvemmaksi nykyään juoda :D jaahas kalsarikännit kunniaan!