Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei helevetti. Tuli tehtyä viikonloppuna Tallinnan reissu niin ei päässy tänään töihin kun tuli tasoiteltua vähän liian rajusti. Nyt on muuten olot ja morkkikset.

Tuli eilen isännöityä vähän kaveriporukalle bileitä. Tuli siinä sitten nautittua kuuten tuntiin 11 olutta ja 5 desilitraa koskenkorvaa. Sellainen krapula seurasi, että veikkasin maailmanlopun koittaneen :yrjö: . Bonuksena sain myös herätä aamulla omasta sängystä ihana leksakasa sängyn viertä koristaen <3

Tulin just baarista kotiin. Tajusin vasta kotiin tultuani, että kello on vasta vaille YKSI! :wall: Noh, jostain syystä luulin, että kello on jo paljon ja olis aika painua nukkumaan. :nolo: Mut ei se mtn, tulipahan pitkästä aikaa käytyä. Mukavaa oli ja tulipahan vähän tanssittuakin. :D Mut nyt nukkumaan ja päätä selvittelemään. :zzzz:

Tulipahan taas otettua kavereiden kanssa ja vituttaa ku ei ees ollu kauheen hauskaa. Taitaapi olla niin, että enää yhet kaverin bileet ja sitten mä ryhdyn absolutistiksi.

No olihan taas. Periaatteessa oli ns. varma pesä, mutta jotenkin onnistuin sössimään senkin, saatana. Selväpäisempi kaveri jatkoi taksilla tytön kanssa, itse hyppäsin nöyränä pois oman kodin kohdalla ja maksoin vielä ihan vitusti ylimääräistä. Nyt varmaan kaveri on mennyt mun rahoilla nussimaan sitä naista. Vittu kun vituttaa.

Oma tyhmyys ja kaverin toiminta (olisin varmaan itse tehnyt pesänkiilsto silmissä samoin) vituttaa, enemmän ensimmääinen, vaan oma hölmöys, saatana. Kilttiydellä ei näköjään pitkälle pötki tässä maailmassa, perkele. Vituttaa. Jostain nyt tyttöystävä jostain ja vähän äkkiä. nimim. panettaakinkon jo perkele

Tulin vaan tänne kertoon, että tuli nyt eka viikonloppu ilman kännejä sit provinssirockin. Naishuolia ei ole ja kämppää siivosin eilen 7,5h. Kiitos teille, jatkan rahkan syömistä, illalla salille. :)

Mies78 sanoi:
No olihan taas. Periaatteessa oli ns. varma pesä, mutta jotenkin onnistuin sössimään senkin, saatana. Selväpäisempi kaveri jatkoi taksilla tytön kanssa, itse hyppäsin nöyränä pois oman kodin kohdalla ja maksoin vielä ihan vitusti ylimääräistä. Nyt varmaan kaveri on mennyt mun rahoilla nussimaan sitä naista. Vittu kun vituttaa.

Oma tyhmyys ja kaverin toiminta (olisin varmaan itse tehnyt pesänkiilsto silmissä samoin) vituttaa, enemmän ensimmääinen, vaan oma hölmöys, saatana. Kilttiydellä ei näköjään pitkälle pötki tässä maailmassa, perkele. Vituttaa. Jostain nyt tyttöystävä jostain ja vähän äkkiä. nimim. panettaakinkon jo perkele
Kaverin toiminnan pitääkin vituttaa, reilu peli on näemmä perseestä.. Nyt vaatimaan "kaverilta" rahoja takaisin" :D

Perjantaina juhlistin 18v-synttäreitä juomalla mäyriksen. No enhän mä siitä edes kovaan känniin tullut, mutta kaveri veti kyllä illan hieman överiksi. Käveltiin meidän hiekkatiellä meille päin niin kaveri päätti yhtäkkiä hypätä reppuselkään. Tulos: Naama veressä, polvi ruhjeilla ja peukalo helvetin kipeä. Sit lopulta sama kaveri sammu pikkusiskon sänkyyn. Sisko ei onneksi ollut kotona :D

Edit. siis mulle tuli nuo edellä mainitut ruhjeet, ei kaverille.

Eilen illalla join sitten 6 kaljaa ja pari lasillista mansikkalikööriä. Hemmetti. Yritän pästä vielä illalla salille vaikka treenit tuskin tulevat olemaan kovin loistavat.

Tulipahan taas todistettua, että ei kannattaisi baariin lähteä. Avasin äsken puhelimen ja kas kummaa, kun oli useampi viesti tullut yön aikana. Kyllä olis ollu näköjään taas miehet yöseuraa vailla. :jahas: Yhdellekään miehelle en numeroani antanut tahi baarissa mtn "antanut ymmärtää", mutta jotain perkeleen kaverin kaverin tuttuja ilmeisesti. Ja parista viestistä edes tiedä, et keneltä on..
Joukossa oli myös yksi surullisempi viesti. Yhdellä kaverilla/tutulla mennyt jo pitkään huonosti ja nyt se olis sit eilen vetänyt liikaa viinaa ja joutunu sairaalaan. :(

Eilen tuli otettua kaverin tupareissa hiukan liikaa soppaa ja lopputuloksena päädyin kotiin nukkumaan klo:00.30. Hyviä hommia. :)

Eipä ole vähään aikaan tullu vedettyä "liikaa" tolla tavalla ettei baariinkaan viitti astua sisälle. Eukko oli ite samassa baarissa selvinpäin kavereidensa kanssa, mutta mun oli pakko passata ja lähteä nukkumaan pää selväksi. Täytyy jättää läträykset taas joksikin aikaa..

Eleonoora sanoi:
Tulipahan taas todistettua, että ei kannattaisi baariin lähteä. Avasin äsken puhelimen ja kas kummaa, kun oli useampi viesti tullut yön aikana. Kyllä olis ollu näköjään taas miehet yöseuraa vailla. :jahas: Yhdellekään miehelle en numeroani antanut tahi baarissa mtn "antanut ymmärtää", mutta jotain perkeleen kaverin kaverin tuttuja ilmeisesti.
Ah...Kohtalotoverini. Mä en oo voinu käydä baareissa sen jälkeen kun 18-vuotiaana ensimmäisen kerran alepubiin astuin. Vieläkin tulee viestejä tolta reissulta. Saat kaiken sympatiani.

Mä en juo enää koskaan. Ihan hirveä vapinakrapula. 5 minuuttia sitten tuli vielä :urjo:

Join pari viskipaukkua ja pari kaljaa. Onneksi on huomenna perjantai... niin pääsee ryyppään, ja vielä ilmasia juomia...

ei tää nyt niin hienoo oo ottaa olutta. pari tölkkiä ja melkein naamat :) pari vielä lisää ja nukkumatti kutsuu... hassua ennen mäyris naamaan ja oli kuin vesilasin juonut, toisaalta hienoa että tulee halvemmaksi nykyään juoda :D jaahas kalsarikännit kunniaan!

Back
Ylös Bottom