Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan varmasti olen8Balls sanoi:Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.
Kylle... vieläkin... vaikka juominen loppui n. 5h sitten8Balls sanoi:Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.
HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... RIITTIKÖ?8Balls sanoi:Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä...
Koulut alkaa koht! Ei kesää jäljellä...8Balls sanoi:1. Syy miksi olet juonut
Runsaasti viinaa (0,5l tai 0,7l?) ja useat runsaat pohjat kaljoista (5-10)...8Balls sanoi:2. Mitä olet juonut
sAMA ku eka? nO en tiiä? Hinku ryypätä8Balls sanoi:3. Miksi olet juonut
Siitä että on hirmuinen jurrrrrii.. kauhee tuiske pääl... arrrrrr8Balls sanoi:4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
Varmaa mun faija...8Balls sanoi:5. Ja kuka tappoi Kennedyn
nevahood sanoi:Itselläni 4. päivä menossa, tyttöystävällä 2.. Polttareista lähti homma hanskasta ja tullut muutamia päiviä tasoteltua (häät viikonloppuna, sinne pitäis jaksaa)... Kyllä viina on saatanasta. Keskimäärin 1 ateria mennyt päivässä ja jatkuva ylikuntofiilis. Tätähän edelsi noin vuoden raittius molemmilla.

nevahood sanoi:Itselläni 4. päivä menossa, tyttöystävällä 2.. Polttareista lähti homma hanskasta ja tullut muutamia päiviä tasoteltua (häät viikonloppuna, sinne pitäis jaksaa)... Kyllä viina on saatanasta. Keskimäärin 1 ateria mennyt päivässä ja jatkuva ylikuntofiilis. Tätähän edelsi noin vuoden raittius molemmilla.
Tsemppiä vain!
:kippis1:
Pikkujouluja ei pitäis olla lainkaan :joulu3:Jallis sanoi:Käväsin kotikaupungissa ja heräsin kerrostalon rappukäytävästä klo 8. Olin oikein ottanut kengätkin pois jalasta, kun olin käynyt nukkumaan. Hienoa. Nyt vaan vissyä ja jotain ruokaa puolipakolla.
Oikein kengätkin pois jalasta.. :lol2: Herrasmies humalassakin. :Dtraining_day sanoi:Tänään tulee vedettyä ihan rehellisesti kännit. Tai siis sehän on aloitettu jo klo 17. On tähän melkein syykin... loma loppuu ja maanantaina taas töihin. Sen kunniaksi pitänee juoda niin paljon kuin putoaa. Ja kyllä, olen jo kännissä. Ainakin tuntuu siltä.
Vilkas sanoi:Jos vielä kerran tuntuukin niin on kyllä vielä varaa juodakkin. :D