Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Arvatkaa mitä ?

Ahdistaa.

Ai miksi ?

Me so fucking Jurrissa. kaikki toivo on heitetty kaivoon (siihen kuuluisaan kankkulan semmoiseen).

halford ON KUNINGAS !

8Balls sanoi:
Pistä replyä tähän threadiin jos oot juonut useamman kuin 2 saunaolutta.
Aivan varmasti olen

8Balls sanoi:
Myönnä rehellisesti jos oot aivan Tuubat tai on tarkoitus olla illanpäälle.
Kylle... vieläkin... vaikka juominen loppui n. 5h sitten

8Balls sanoi:
Pelkkä 'Hep' riittää jos haluat ilmaista että olet humalassa, mutta mieluusti threadiin voi merkitä...
HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... HEP... RIITTIKÖ?

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
Koulut alkaa koht! Ei kesää jäljellä...

8Balls sanoi:
2. Mitä olet juonut
Runsaasti viinaa (0,5l tai 0,7l?) ja useat runsaat pohjat kaljoista (5-10)...

8Balls sanoi:
3. Miksi olet juonut
sAMA ku eka? nO en tiiä? Hinku ryypätä

8Balls sanoi:
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
Siitä että on hirmuinen jurrrrrii.. kauhee tuiske pääl... arrrrrr

8Balls sanoi:
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
Varmaa mun faija...

Itse tunnustan, liikaa juotu, sitä mukaan kun koetan syödä --> kiekko lentää... leipä sisään, leipä ulos, jugurtti sisään, jugurtti ulos... ARGH

Tulihan sitä taas otettua eilen oikein urakalla. Oltin kavereiden kanssa risteilyllä. Nyt on taas sellainen morkkis että oksat pois. :itku:

Karmeata olla duunissa rapulassa.
Juotua tuli koko viikonloppu.
Palelee ja on hiki, väsyttää, ei jaksa.
Aika ei kulu, ei kehtaa edes kahvilla käydä. Enkä taida viettää ruokatuntiakaan.

Kun vaan pääsisi äkkiä himaan ja pötkölleen.
Itku ei ole kaukana.

Itselläni 4. päivä menossa, tyttöystävällä 2.. Polttareista lähti homma hanskasta ja tullut muutamia päiviä tasoteltua (häät viikonloppuna, sinne pitäis jaksaa)... Kyllä viina on saatanasta. Keskimäärin 1 ateria mennyt päivässä ja jatkuva ylikuntofiilis. Tätähän edelsi noin vuoden raittius molemmilla.

nevahood sanoi:
Itselläni 4. päivä menossa, tyttöystävällä 2.. Polttareista lähti homma hanskasta ja tullut muutamia päiviä tasoteltua (häät viikonloppuna, sinne pitäis jaksaa)... Kyllä viina on saatanasta. Keskimäärin 1 ateria mennyt päivässä ja jatkuva ylikuntofiilis. Tätähän edelsi noin vuoden raittius molemmilla.

Voipi olla aika jumalainen darra tiedossa... :)

nevahood sanoi:

No eipä tuo nyt niin vakavaa ole jos vuoden ollut selvinpäin. Kerran pari vuodessa kun ottaa pikku putken ja kärsii siitä seuraavan muutaman päivän hirveän darran nii muistaa ja jaksaa keskittyä taas niihin tärkeämpiin asioihin elämässä.

Piti mennä salille tossa klo:18, mutta kaveri soitti että mennään jokirantaan. Noh, siellä tuli juotua sixpäkki puoliksi ja nyt vedellään tiukkaa kalsarikänni periaatteella. Voi olla että baariin jatketaan jos jaksaa... nainen meni baariin ja pyysi lähtemään heidän kanssaan, mutta imo oman naisen kanssa ei viitti olla baarissa (ei.. en koijaa enää yksin baarissa ollessani). Mä en ainakaan tykkää olla kun vaistomaisesti keskittyy hätistelemään niitä kekkeruuseja naisen ympäriltä ja koko ilta on omalta osalta pilalla. ;)

Tämä siis mun mielipide.. mun ja naiseni yhteinen aika on sitten muualla kuin baarissa.

ihan tahalleeni vastaan tänne känni threadiin. Pyysin tänään kylään semmosta mun ns. parasta kaveria .. tai ,.. semmonenn se oli aíjemmin ..mut sano mulle täydet passkat ... et sillee.. Pitäs varvaan heittää veivit nyt sen takiii et sillee ja ...

nevahood sanoi:

No jaksaako sinne häihin? :hyper: Tsemppiä vain!

Pelottaa jääkö itelleni päälle kunhan järkkään siskolle polttarit marraskuussa... Kun samassa kuussa tulee itelleniki täyteen 20 :rock: :kippis1:

Viime syksy meni aikalailla yli tai siis perus-ihmisen malliin mutta mulle yli :david: Pikkujouluja ei pitäis olla lainkaan :joulu3:

Käväsin kotikaupungissa ja heräsin kerrostalon rappukäytävästä klo 8. Olin oikein ottanut kengätkin pois jalasta, kun olin käynyt nukkumaan. Hienoa. Nyt vaan vissyä ja jotain ruokaa puolipakolla.

Jallis sanoi:
Käväsin kotikaupungissa ja heräsin kerrostalon rappukäytävästä klo 8. Olin oikein ottanut kengätkin pois jalasta, kun olin käynyt nukkumaan. Hienoa. Nyt vaan vissyä ja jotain ruokaa puolipakolla.

:lol2: :lol2: :lol2:
Uskaltautuisinkohan minä ens viikonloppuna. Jos parit drinksut kaataisi kurkustaan alas.. Tullu viime aikoina oltua aika vähän humalassa. Etenkään Jalliksen kunnossa en ole kyl koskaan ollut. :rolleyes: Oikein kengätkin pois jalasta.. :lol2: Herrasmies humalassakin. :D

Tää kait sopii tänne kun porkkana berberiin.

Kännin 5 astetta

1 aste - ÄLYKÄS
Tämä aste koittaa silloin, kun yhtäkkiä huomaat olevasi tämän universumin kaikkien alojen erikoisasiantuntija. Tiedät että tiedät kaikesta kaiken ja haluat kiivaasti jakaa tietosi kaikille, jotka sinua vain suostuvat kuuntelemaan. Tässä vaiheessa olet aina hyvin RIKAS. Ja tietysti ihminen, jolle puhut on hyvin VÄÄRÄSSÄ. Tästä keskustelusta tulee mielenkiintoinen, kun molemmat osapuolet ovat ÄLYKKÄITÄ.

2 aste - HYVÄNNÄKÖINEN
Huomaat olevasi PARHAIMMAN NÄKÖINEN ihminen koko kuppilassa ja ihmiset ihailevat sinua. Voit mennä juttelemaan totaalisesti vieraiden ihmisten kanssa tietäen, että he ihailevat sinua ja todella haluavat keskustella kanssasi. Pidä mielessä, että olet silti myös ÄLYKÄS, joten voit keskustella näiden ihmisten kanssa mistä ihmeestä tahansa, joka auringon alta löytyy.

3 aste - RIKAS
Tämä on aste, jolloin yhtäkkiä tajuat olevasi rikkain ihminen maailmassa. Voit ostaa drinkkejä kaikille ravintolassa olijoille, koska ravintolan takana on rekkalastillinen rahaa. Voit toki myös tehdä vetoja tällä asteella, koska olethan silti ÄLYKÄS, joten luonnollisesti voitat kaikki tekemäsi vedot. Ei haittaa kuinka paljon vetoja tahansa teetkin, olethan silti PARHAIMMAN NÄKÖINEN ihminen maailmassa.

4 aste - LUODINKESTÄVÄ
Nyt voit aloittaa riidan haastamisen kenen kanssa tahansa, erityisesti heidän kanssaan, joiden kanssa olet väitellyt tai tehnyt vetoja. Tämä siksi, että kukaan ei voi sinua vahingoittaa. Voit mennä naljailemaan ihmisten älystä ja haastamaan riitaa, ei ole pelkoa että voisit hävitä nämä tappelut, sillä olethan ÄLYKÄS, olet RIKAS ja hemmetti - PAREMMAN NÄKÖINEN kuin he!

5 aste - NÄKYMÄTÖN
Tämä on känniasteista viimeinen. Tässä vaiheessa voit tehdä ihan mitä tahansa, sillä KUKAAN EI NÄE SINUA. Tanssit pöydällä ja ihmisille joille haluat, sillä kukaan muu ravintolassa oleva ei sinua näe. Olet myös näkymätön ihmisille, jotka haluavat tapella kanssasi. Voit kävellä kaduilla ja laulaa sydämesi kyllyydestä, koska kukaan ei kuitenkaan pysty sinua näkemään eikä kuulemaan ja olethan vielä niin ÄLYKÄS, että muistat kaikki sanatkin.

Känni- ja krapulatyypit

Ampiais-känni:
Kiemurtelee ja pörisee itsekseen.

Hitler-känni:
Sammut bunkkeriin.

Kristofer Kolumbus -känni:
Et tiedä, mihin olet menossa, etkä perille päästyäsi tiedä, missä mahdat olla - mutta koko reissu menee valtion piikkiin.

Tuhkimo-känni:
Tulet himaan ilman toista kenkää.

Ruusus-känni:
Sammut sadaksi vuodeksi.

Pieni Merenneito -känni:
Jalat eivät irtoa toisistaan ja haisevat silakalle.

Telaketju-känni:
Kuljet otsa rypyssä eteenpäin.

Ristisana-känni:
Menet kapakkaan pystysuorassa ja palaat kotiin vaakasuorassa.

Keila-känni:
Kaadut heti kun joku tönäisee.

Penis-känni:
Olet koko illan suurin mulkku.

Mandoliini-krapula:
Kädet tärisevät niin, että soittotaidossa löytyy, vaikkei nuotteja tunnekaan.

Lumikki-krapula:
Heräät aamulla seitsemän miehen kanssa.

Punahilkka-krapula:
Heräät isoäidin kanssa samasta vuoteesta.

Keisarin uudet vaatteet -krapula:
Heräät aamulla alasti kadulla.

Ruma ankanpoikanen -krapula:
Aamulla on vieressä väärät munat.

Nalle Puh -krapula:
Aamunkankeudessa et saa sormia varpaisiin ja hampaissa on plakkia kuin olisit pessyt ne hunajalla.

Roope Ankka -krapula:
Olet hommannut ison kasan rahaa ilman housuja.

Mikki Hiiri -krapula:
Korvat ovat turvonneet palloiksi, käsissä on valkoiset käsineet, mutta frakista ei ole tietoakaan.

Iso Paha Susi -krapula:
Henki haisee niin pahalle, että puhaltamalla kaataa ladon.

Hannu ja Kerttu -krapula:
Aamulla voit kätevästi suunnistaa vessaan yöllä oksennettua vanaa seuraillen.

Peppi Pitkätossu -krapula:
Heräät aamulla hevosen ja apinan välistä.

Tänään tulee vedettyä ihan rehellisesti kännit. Tai siis sehän on aloitettu jo klo 17. On tähän melkein syykin... loma loppuu ja maanantaina taas töihin. Sen kunniaksi pitänee juoda niin paljon kuin putoaa. Ja kyllä, olen jo kännissä. Ainakin tuntuu siltä.

training_day sanoi:
Tänään tulee vedettyä ihan rehellisesti kännit. Tai siis sehän on aloitettu jo klo 17. On tähän melkein syykin... loma loppuu ja maanantaina taas töihin. Sen kunniaksi pitänee juoda niin paljon kuin putoaa. Ja kyllä, olen jo kännissä. Ainakin tuntuu siltä.

Jos vielä kerran tuntuukin niin on kyllä vielä varaa juodakkin. :D

Vilkas sanoi:
Jos vielä kerran tuntuukin niin on kyllä vielä varaa juodakkin. :D

Totta, kunhan tästä baariin asti selviää niin sitten lähtee lopullisesti lapasesta ;)

Hyyi hemmetti, nyt on liikaa viinaa drinksussa. Maistuu ihan hirveeltä. Mutta minkäs teet, siideriä ei oo, kaupat on kiinni, ja duunailen kossumoskaa. Viinaa löytyy baarikaapin täydeltä :D
Ja kyllä, kohta olen LIIAN humalassa, tosin vasta sitten, kun viina ei enää maistu..

Täällä soi SLAYER ja syön vihreitä baretteja aamupalaks. Eiku karhu olutta. Kohta alkaa tapahtumaan.

Nyt on krapula ja pitää ryhtyä siistimään huushollia. Laitanpa ensiksi Jim Morrisonin viskibasson pauhaamaan levyltä, joka jäi hänen viimeisekseen ja se myös samalla sopii janoiseen sunnuntai-iltapäivään. Kuunnelkaapa joskus tämä kappale L.A. Woman, siinä on vahva dagenefter tunnelma. Tack och adjö...

L.a. woman, l.a. woman
L.a. woman sunday afternoon x3
Drive through your suburbs
Into your blues, into your blues, yeah
Into your blue-blue blues
Into your blues, ohh, yeah
I see your hair is burnin’
Hills are filled with fire
If they say I never loved you
You know they are a liar

Turku woman sunday afternoon....

Eieln tuli tapettua taas vaihteeksi aivosoluja. Kaverin tupareissa olin, saunottiin mm. pakun takapenkillä. Helvetin hauskaa oli. Nyt pää kipeä ja hieman hidas olo :kippis1:

Miinuspisteet menee sille eräälle helsinkiläisravintolan turvallisuusvastaavalle joka heitti meikäläisen ja kaverit ulos kun alettiin laulamaan baarissa (on tää Suomi VITUN ahdasmielinen maa). Eka lensin minä ja sit tuli frendit yks kerralla , joku tais saada porttikiellonkin :rolleyes:

Oli sillä äijällä sellanen pätemisen tarve että oksat pois. Jos kuvittelee omaavansa jotain auktoriteettia käyttämällä asemaansa väärin ja heittämällä porukkaa ulos täysin mitättömistä syistä niin voivoi. Valinnut kaveri hiukan väärän ammatin.

Pelle.

Back
Ylös Bottom