Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Stailivirhe sanoi:
Katohan oltais melkeen voitu nähdä. Amarilloon meinattiin aluks mennä mutta päädyttiinki pakkoroiston kanssa Fever-Soho-Highlight-linjalle. Perseestä.

1. Koska on pitkästä aikaa 2vapaapäivän putki, eli tänää ryyppypäivä ja huomenna vapaa darrapäivä. Tai siis tänään se darrapäivä.

2. Bisseä ja pari kuivaa siideriä Sohossa, joka on ihan homojen paikka.

3. Koska on pitkästä aikaa 2vapaapäivän putki, eli tänää ryyppypäivä ja huomenna vapaa darrapäivä. Tai siis tänään se darrapäivä.

4. Kaveri väitti, että saisin pimppiä jos lähen messiin, mutta hiljaseksi jää.

5. hä

joo, olis ollu ihan jees nähä melkein! :D

Amarillo on pyllystä, mutta noin 1e iltoina ihan jees.
Mä oon juonut ihan_liikaa, joten keskitynpä noihin miehiin nyt, ja menen täyttämään lasini jälleen. Huomenna pitäs treenata (voi olla aika_hiljasta_:..) Kellohan on vasta puol kuus.......... :rock: :kippis1: :kippis1:

no kaivetaanpa tämäkin esiin. Juu-u eli puoleen vuoteen eka erä itsetehtyä bisseä oli maistettavana... No ei tullut kun maistettua, mutta muuten vaan tuli käännettyä kuppia. Kyllä se kalja o n hyvää.

Pian...pian...saa viinaa :evil:

Broidi on juuri matkalla meikän kämpille mukanaan kaksi 0.5 vodka pulloa. :kuola:

Pitkästä aikaa kiva lähteä ulos ottamaan :rock:

Miten pitkään näitä viestejä voi poistaa/editoida täältä? Ennenkuin tiedän en varmasti uskalla postata tähän trediin mitään vaikka vähän alkoholin vaikutuksen alaisena olenkin..

Sinttu sanoi:
Miten pitkään näitä viestejä voi poistaa/editoida täältä? Ennenkuin tiedän en varmasti uskalla postata tähän trediin mitään vaikka vähän alkoholin vaikutuksen alaisena olenkin..
Käsittääkseni 15 minuuttia voi editoida.

jaahas taas sitä mennään.. kohta kaverille saunoon ja siitä baariin. muutama jo pohjalla ja lisää tulossa, mutta synttärit on vaan kerran vuodessa!!! :rock:

Virallinen ilmoitus: meixi on tänään 6. elokuuta Herran Vuonna 2005 niin känässä että jos laitan viestiä foorumille, niitä ei saa ottaa vakavasti. :lol2: :kippis1:

neutraali sanoi:
no jo on vihdoinkin aika :kippis1: , viimeksi jussina tuli otettua. kaljassa oon pysyny. viinaan en koske :thumbs:

Pysykö homma hanskassa kaljalla?

Mulla ei auta sekään, kun ilta etenee, niin juoma tahti vaan kiihtyy ja kun muutenkin tuun vielä helposti pöhnään, niin lopputulos on likimain aina perseet olalle.

Eilen onneksi jäi 10 kaljaan, niin selvis ilman rapulaa...

Perjantaina seitsemän pulloa kaljaa ja neljä puolen litran tuoppia. Hieman oli koko lauantain hontelo olo. Ei maistunut ruoka ei... janotti kylläkin senkin edestä :D

Mutta pääasia että perjantaina oli hauskaa. Tuli karaokeakin hoilattua elämäni ensimmäisen kerran.

Hyvää keskiviikkoista iltaa pakkiksen väki!

Nyt, kun keihäänheitostakaan tuskin tulee vittujakaan ja lisäksi huomenna ja ylihuomennakin täällä eteläisessä suomessa sataa saatanasti, on hyvää aikaa dokata. Koko viikko vituttanut, joten turrutan pikku pääni virolaisella votkalla(kiitokset duunikaveri Avolle, Viron lokaaleja. Tuo viinaa käskystä).

Dokaamisen syy on siis tällä kertaa tylsistyminen selvin päin olemiseen. Puntilta on motivaatio aivan pois. Ei kiinnosta olla iso eikä liioin vaffa. Tyydyn kuihtumaan.

*ottaa huikkaa*

Panettaakin niin saatanasti. Tekisi mieli sellaista lolita tyttöä. Ei mitään sakkoa, mutta nuoren näköinen saisi olla. Ja posliini. Lanseeraisivat jo ne androiditytöt.

Laitoin 6 päivän putken katki keskiviikkona. Vittu on paska fiilis, aivan paskana vieläkin. Noh nyt rupee jo pitsa maistuun :)
Loppuun pieni tanka:
Elämä voittaa, pitsa maistuu, olen sekaisin päästäni.

2päivän putki viimeviikonloppuna ja epilepsiakohtaus :rock:
Tein helpoimman päätöksen inmylife: lopetin alkoholilla pelleilyn ja syön ihan **TUSTI, tänään perjantai. :rock:

Pelästytti aika perkeleesti, eka kerta kun saanu tollasen kohtausken ja oli **tun jees!!!

Back
Ylös Bottom