Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eilen tuli vedettyä ns. perskännit. Nyt onkin tukka sitten vähän kipeä ja kädet tärisee niin että kusella käyminenkin menee runkkaamiseksi.

Meinasin jo lahteä!!! Voi perkeleen vitun vitun vittu!!! Ei vaa mee alas, saatana!!! VITTU!!! Kaverit lähti, mut meikä jäi, ei voi minkää!!! No, seuraavan kerran sitte..:(

Miksi toosan saaminen on vittu vaikein asia elämässä? Kaikille vitun urpoille kyllä riittää...vituttaa taas aivan saaaaaaatanasti, onneksi en omista asetta voisi muuten jäädä viimeiseksi viestiksi.....tilanne näyttää ensin hyvältä ja illan päätös valoisalta ja sitten kuin salamaniskusta, tilannetta ei ole enää olemassakaan...ei siinä mitään jos tämä tapahtuisi kerran elämässä mutta harvoin pääsee edes näin pitkälle...vaikka naama ei sopisi kuin Alibin kanteen niin joku raja sentään pitäisi olla..

terveisin nimimerkki

"onnellinen elämä on ihmiskunnan suurin valhe"

vittu että on yliarvostettu asia koko vitun elämä, pelkkää paskaa tämä on, parempi kuin loppuisi mahdollisimman nop***ti...hienous kaukana, iskisi joku saatanan salama tai tulisi kuula ja tappaisi niin loppuisi tämäkin kidutus

vituttaa että tuli taas juotua niin paljon, vituttaa että kaveri alko TAAS rähisemään, ja jouduttiin melkein tappelemaan.... vituttaa koko juominen, MIKSI mun frendit ei koskaan tee muutaku juo viikonloppuisin...... :itku:

Nikos116 sanoi:
vituttaa että tuli taas juotua niin paljon, vituttaa että kaveri alko TAAS rähisemään, ja jouduttiin melkein tappelemaan.... vituttaa koko juominen, MIKSI mun frendit ei koskaan tee muutaku juo viikonloppuisin...... :itku:

Koska ryyppääminen on niin vitun hauskaa :kippis1:

Joo on se niillä ketkä osaavat juoda hallitusti, minä kun menen sen tietyn rajan yli, niin mikään ei ole esteenä ettenkö saisi lisää viinaa jostain.. KAIKKI rahat meneee...... eilenkin piti vaan olla kaverin synttäreissä, otin 10 kurko tölkkiä mukaan, mutta sitten joku älykääpiö sai idean että lähetään baariin.... vituikshan se koko reissu meni... kaikki rahat palo ;(

Voe helvete. Tulipahan sit otettua eilen oikein kunnolla, homma vaan lähti käsistä. Puol kuudelta himassa ja 11 ylös, olo on kuin zombiella. "En juo enää koskaan"-lupausta en sentään tehnyt, koska tosiasiassa jano herää taas jossain vaiheessa. Aamulla "hieman" morkkista kaikenlaisesta typerästä sooloilusta...

Voi perkule että hieman lipesi ryyppääminen eilen. Kotona ekana 5 lonkeroa ennen pikkujouluja ja sitten pikkujouluissa olutta,konjakkia,boolia ja hirveesti ruokaa... Sitten baariin ja siellä lipesi viellä lisää... pirusti kaikkia juomia sekaisin...
No hemmetin hauskaa oli ehkä hauskinta mitä koskaan duuni porukan kanssa!
Ja harvoin tulee meikäläisen tanssittua lavalla kuten eilen :hyper:
Sitten kotia tultua piti käydä tunti ulkona kävelemässä ennenkuin pystyi rueta nukkumaan. Ja vasta äsken sitten heräsin aivan kauheaan oloon...
Ja ihmeelistä oli että rahaa meni vain 20€ eli taas kävi toteen tuo että ilmainen viina on pahasta.

nonii, nyt on sitten tampereen maanantai koettu, emma on paska, niiku kaikki yleensä, mutta onneks mä pääsen nyt silittää tota nättiä tyttö tohon :love:

Nonniin, olin sitten duunikaverin luona saunomassa ja nyt on krapula (tosin ei tunnu siltä mutta pakkohan se on olla). Kaveri joutui jäämään himaan kun puhalsi vielä promillen pintaan aamulla eikä päässyt ajamaan autoa, itsellä oli pyöreä 0... :kippis1:

Tänään taitaa olut maistua. Joka vuosi joulupäivänä kokoonnutaan näiden lapsuuden kaverien kanssa samaan paikkaan saunomaan ja puhumaan kakkaa. Kiva edes kerran vuodessa saada vanha porukka kokonaan kasaan samaan paikkaan samaan aikaan.

Hieno perinne tällänen Kylänmiestenilta mun mielestä! :kippis1:

Yusu sanoi:
En olis uskonut, että näin moni pakkotoistolainen on koukussa alkoholiin.

Nojaa... Onhan täällä kyllä pirusti väkeäkin. Uskoisin että pakkiksella on vähemmän alkomahoolin kuluttajia kuin normaaleilla foorumeilla, ellei sitten verrata johonkin yrttihomppeleiden puutarhafoorumeihin. Itse nautin jouluna tasan kaksi lasia punaviiniä. :thumbs:

Yusu sanoi:
En olis uskonut, että näin moni pakkotoistolainen on koukussa alkoholiin.

varmasti kaikenkaikkiaan pakkislaiset dokaa vähemmän kuin normiporukka, mutta suurin osa lienee kuitenkin kohtuukäyttäjiä eikä niinkään absolutisteja.

Aloitin eilen kahden aikaan yöllä ryyppäämisen. Koko aaton sai olla kuskina, eikä täten suotu mahdollisuutta juoda mitään..No kaveri sano messengerin kautta, että tulisin niille juomaan viinaa. Eikun viinitonkka auki ja 6dl viiniä kiskomalla alas ja 500m päähän pyörällä kaverin tykö jossa alettiinkin vetään pirtua :hyper: :kippis1: Aika MAAAD-kännithän siitä lähti ja löydettiin ittemme yheksän aikaan aamulla läheiseltä shelliltä syömässä tarjoushodaria :evil: Sitten 500 metriä kotia ja puol kymmeneltä nukkumaan. Heräsin kolmelta kännissä perheaterialle, söin ja nukuin lisää ja heräsin tossa seittemän aikaan nyt ja söin uudestaan. Ihan vitumoinen hammeri oli alkuun päällä, mutta nytten se on minusta kaikonnut :love:

1. Teki mieli
2. pullon saarenmaa80%
3. Frendi synttäreilta
4. Siitä et vedetään perseet ja pidetään hauskaa ilman konrtollia! :hyper: (eIKS JEAH!!)
5. Kennedyä ei tappanu kukaan.. SE TEKI ITSARIN!!!!

Back
Ylös Bottom