Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tossa taannoin oli 4-päivän putki :hyper: (rahaa paloi 400€)... Selviäminen siitä kesti kolme päivää ja viikko meni, että uskalsin salille :whip: . Eipä tee enää mieli juoda.

jassoo. tänään lähetään tukholman risteilylle. pitääkin tästä käydä hakemassa sixpäkki alkajaisiksi lähikaupasta ja sit oikopäätä kaverille stadiin aloittelemaan.

:kippis1:

sunnuntaina: :urjo:

Pöljäää, mut asia on nyt niin että baarin jälkeen ei oo pahemmin muisteja ja nyt tässä istutaan pakkiksella Unicum pullon kans. Oneksi väsyttää siihenmalliin et pakko lähtä kohta nukkun.

Onni ei kumminkaan ole niin yksiselitteistä - Joku helvetin norppa on vittu vallannu mun sängyn! Se vitsiläinen kuorsaa mun jenkkisängyllä sukkahousujalat levällään, eikä päästä mua video sinne nukkuun, tai päästäs mut kun en jumalauta mee.

TYRMISTYTTÄVÄÄ !!!!
:david:

PS: Voittajatyyppinä istun nyt pakkiksella, juon wiinaa ja kuuntelen Alphavillen "Lassie come home" biisiä. Seuraavaksi varmaan lakkaan varpaiden kynsiä ....

8Balls sanoi:
- Joku helvetin norppa on vittu vallannu mun sängyn! Se vitsiläinen kuorsaa mun jenkkisängyllä sukkahousujalat levällään, eikä päästä mua video sinne nukkuun, tai päästäs mut kun en jumalauta mee.

Kerro lisää tästä daamista. :)

osku sanoi:
Kuulostiko tutulta? :D ;)

Jepjep. Krapula on amatööreille mutta jumalaut ett' meni eilen rahaa baarissa. yli 5€ sisään, yli 5€ paukut niin eihän siinä voi tilistä jäädä paskaakaan käteen loppupeleissä. Ens kerralla oma pullo taskuun :thumbs:

kylläpäs on harvinaisen paha olo, viikonlopun mittainen laivareissu takana ja nyt on kunnon perus krapulamasennustila päällä.

muuta mitä jäi käteen laivalta: tyhjä lompakko, ei mitään muistikuvia ekasta illasta klo 24:n jälkeen & reilu hiertymä/palovamman tapainen polvessa + oikean käden peukalo öbaut sijoiltaan (vammat tulosta laivan diskossa tapahtuneesta pikku painiottelusta) :nolo:

osku sanoi:

Vai vielä lisää, koetan unohtaa koko jutun.

Ja nyt, 3 päivää yhteen syssyyn winettoa, huhhuh. Huomenaamulla ois varmaan ihan kiva jos se norppa ois kehumassa ja lellimässä mua, doh päivän pari aikaisessa oli hän.

Vittu saatana, vituttaa, jouduin duuniin kun oon päivystäjä... yhden saunabissen otin joten katsoin oikeudekseni avautua tähän typerään threadiin... :wall:

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
1. Jaa-a.. tuntu alkuillasta hyvälle idealle, mutta nytten olen taas toista mieltä.
2. 4*Breezer + 1dl vodkaa + 1dl Havana Clubia + 1dl Strohhia
3. Eikös tää oo sama kuin ykkönenkin?
4. Ei mitään havaintoa, mutta heitän tässä arpaa ja arvailen pysähtyykö ekana sydän vai pää.
5. Paska puhetta, JFK elää tänä päivänäkin. U R screwed.

Mut jos totta puhutaan niin harvoin tulee juotua näin paljon.. yeah right :zzzz:

Ps. Onneks on sen verran hyvät geenit ettei tuu krapulaan oikeestaan millonkaan, taikka en nyt tiiä onko se hyvä asia.

Edit: Tai kerran elämässä on ollu krapula. Join talonyhtiönjuhlissa 18-vuotiaana tajun pois, oksensin kotona olohuoneen matolle (tästä en muista mitään, porukat informoi seuraavana päivänä), ja heräsin neljän viiden aikoihin pesuhuoneen lattialta.

Edit2:

Yritän olla haukkumatta ketään tällä kertaa täällä, varsinkin sitä meidän salin miestä, jota "iskin" toisessa threadissa pari viikkoa sitten *henkinen krapula*

Tänne pitäs perustaa joku threadi aina perjantai illoiksi, joka tuhottaisin vaikka lauantai aamuna, jossa voisi päissään vuodattaa asioita. Toinen idea mikä tuli oli känni-threadi, jossa käyttäjä voisi halutessaan tuhota viestejään myöhemmin.

Kohta olis firman pikkujoulutkin edessä. Lupasin itselleni olematta juomatta ennen sitä pari viikkoa sitten, mutta tässä sitä taas ollaan. Jalka eilisestä lenkistä paskana, niin ei päässy tänään salille. On se tämäkin, jos ei pääse liikkumaan viikonloppuna niin tulee juotua :wall:

Nonni... nyt aletaan selviämään eilisestä. Ei lennä laatta mutta hirveä tärinä päällä... En muista mitä juonu mutta pöydällä on puolen litran kossupullo tyhjänä, huh huh.

Kaupunkiin pääsi suht selvänä mutta sitten alkoi alkoholi vaikuttaa. Ensin automaatti imaisi kortin. En oo kyllä ees varma imaisko sillä käytin varmaan sinistä luukkua ja se ei voi imaista korttia... Pitää toivoa että joku kunnon ihminen on laittanu kortin automaattiin. Muuten kortti on hukassa tai jonkun mannen taskussa...

Puolet illasta on hämärän peitossa mutta kämpille päässy jotenki. Mitään ei oo hukassa, hyvä. Paitsi kortti tietenki.

EDIT seuraavan kerran sitten uutenavuotena ja huomattavasti maltillisemmin

Jahas, tuli eilen vedettyä sit ja oikein olan takaa. Helvetti. En tasan ikinä juo enää pirtua, en tippaakaan. Siitä menee pää sekaisin ja tolkku pois, mopo karkaa käsistä aika livakasti.

Ja nyt Mike on muuttanu mun nimeks väestörekisteriin Keijo Mäkinen, reilua, eikö?

En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä En Juo Enää Ikinä

No perhana, eikös sitä itsenäisyyttä juhlita viinan voimin? Vana Tallinnaa on tässä kohta pullo juotu pois, ei uskalla enää muihin threadehin kirjoitella jottei joku vetäise hernettä nokkaansa :D

Otin varaslähdön ja nostin tämän jo perjantai-aamuna ylös.... aivan karsee olo, eilen oli firman pikkujoulut ja olin sit viideltä himassa... just heräsin ja huomasin etten oo duunissa :urjo:

EDIT: Ei helvetti, meitsikö se yksin ryyppää kaiket päivät, itsenäisyyspäivänä mun edellinen postaus ja itse itselleni vastaten taas kanuuna :D

Back
Ylös Bottom