Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huppe sanoi:
EDIT: Ei helvetti, meitsikö se yksin ryyppää kaiket päivät, itsenäisyyspäivänä mun edellinen postaus ja itse itselleni vastaten taas kanuuna :D

Epäilisin, että kekexx pamauttaa taas kohta tänne semmoset määrät juotua viiinaa, että herkimmillä on kyynel silmässä. Kekelle nimittäin maistuu, siis myös viina...

Jes söör ai kän buugi!

Oli ainejärjestön pikkujoulut, tuli juotua aivan täsmällisesti juurikin sopiva määrä, olin parkettien partaveitsi ja hiki virtasi tanssilattialla, eeehanaa! :hyper: :rock:

Ouj33!!

Olin kolmen tytön kanssa baarissa.. Ne juotti mulle ainakin 5 litraa liikaa viinaa. Kotiin tullessa sain kuningasidean.. Täytyy muistaa syödä hyvin -> Ostin 4 kpl tuplalihakebabeja.. Pistin ne 5 litran kulhoon joka tuli aivan täyteen (ja otin kuvia todisteeksi.. :P)

Humalatila on hänellä melkoinen. Yritän olla huomenna elossa viimeistään klo 16 kun tyhmänä (?) tarjoan 20 shottia kahdelle kauniille (?) tytölle alennuspupsuttimessa.. J33 j33..!!!

Tanpesteri-miitissä joutunee juomaan paljon alkkomaholijuomaa huomenna välttääkseen krapulan aiheuttaman ikävän örksismörksis-tunteen..

:kippis1:

ja vielä tahtoisin tähän lisätä, että:

:kippis1:

ja vielä tahdon tähdentää, että KÄÄK!!!

Nyt tahtoisin kovasti känniörveltää sätissä, mutta siellä ei ole ketään (!!!)

vottöfak!!??!!

Huu häs tappanut sätin??

Ei hätää.. jatketaan harjoituksia!! :kippis1:

tossa on hymiö ---> :thumbs:

:o

Hohhoti.. Saatan olla huomenna (tai siis myöhemmin tänään) Hyvin Unelias Eläin :zzzz:

Nyt meen oikeesti nukkuun --->

Toim.Huom. Känni-threadi ei ole mikään tsätti! Lopeta se floodaaminen AT!
:curs:

OK. Sen teen..

------>

:D

Olipa taas hauska ilta... muista mitään ja kaikkia paikkoja särkee ja kaverin mukaan vaan komunnu baarissa menemään.. tyttökaverikin oli ihan vituillaan ku lähin yhtäkkiä juomaan ja sit taisin vielä mennä iskeen jotain muijia baarissa ja sain kuningas idean laittaa sormet yhelle akalle p*****n... muista että miten siinäkään kävi sit mutta ainakaan mustaa silmää tai muuta ei ole.. onneks tyttökaveri ei ollu mukana..

vois sanoa että melekonen morkkis on nyt...

SniffDaddy sanoi:
Epäilisin, että kekexx pamauttaa taas kohta tänne semmoset määrät juotua viiinaa, että herkimmillä on kyynel silmässä. Kekelle nimittäin maistuu, siis myös viina...

Ei piä paikkaansa. :curs: Minä joun aina sivistyneesi. Vittu tää kaks sixpäkkiä riitä mihinkään. lähenkin tuosta Sniff-D-kommentista suivaantuneena hakeman pari lisää. :rolleyes:

Krapula. Aamulla kun heräs niin olotilaa voi kuvata omaperäisesti vaikka hymiöillä. :( -> :jahas: -> :urjo: -> :david:

1. L.O.M.A
2. bisshhee, vodkaa, absinthea(eka ja vika kerta, katso kolmas hymiö)
3. koska hauskanpito ilman viinaa on liian sivistynyttä, olenhan suomalainen
4. juonjuon, minä poika juon, tykkään olla kännissä...
5. Kelju K. Kojootti

Jskob ilmoittaa itsensa kohtuullisen humalassa Irlannin galwaysta. pubissa on tullut istuttua sopivasti, huuomenna istun varmaan taas :jahas:. Hauskaa on, oikeastaan ekaa kertaa olen taysin yksin liikenteessa ja pitaa sanoa, ettta reissaamisen kannalta parasta mahdollista. Jatketaan.

Eika sita Kenedya ole murhattu se elaa Elviksen kanssa Laitilassa. Menkaa moikkaamaan!

Wanteeksi, kaivoin tän threadin koska olen jälleen kerran ylittänyt itseni !!!

Tää on ainoastaan muistutus mule ;)

:david:

humlassaaa... onhan viime kerrasta jo pari viikkoa,,, :kippis1:

har har!! kopallinen bisheä kun oli kerta niiiiiiin halpaa!!1 :rock: :kippis1: :anssi:

Eilen tulikin otettua rauhallisesti, ainoastaan Baileyspullo ja pullollinen olutta. Tähän vaikutti ilmeisesti viikon takainen Saksan reissu jolloin bratwurstia ja olutta tuli nautittua neljän päivän ajan.

Eilen tuli otettua ja tänään tulee otettua. On tullu viimisen kuukauden aikana ryypättyä 2-3 kertaa viikossa. Mielummin tosin olisin jonkun böönän kanssa sohvan pohjalla.

Proteos sanoi:
Eilen tuli otettua ja tänään tulee otettua. On tullu viimisen kuukauden aikana ryypättyä 2-3 kertaa viikossa. Mielummin tosin olisin jonkun böönän kanssa sohvan pohjalla.

NIMENOMAAN! Pitäis joku mami löytää :)

Back
Ylös Bottom