Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
1. No pitäähän sitä vähän pohjia ottaa
2. Carlsberga, velkopopovickya, stolichnayaa, jägermeister+batterya...
3. No pitääh.. lukee jo tossa
4. Eiköhän se illanmittaan selviä, mutta tuskin mistään
5. Offtopic

Hep! Olen jo tulossa humalan puolelle. Aah ku tekee gutaa. Viisas jos olisin niin tajuaisin, että kehitys tässä kärsii. Tiedänhän minä sen, mutta selitän taas. Joensuun feveriin menossa kahdeksan aikoihin. Aikaseen tosin, mutta ei sitä kannata keskiyölle valvoa jos haluaa paineita päästää ja tuulettua. ......Nyt tulee radiosta Epun Itstun ja juon.... Aah kun se eppu on hyvää.

Kiitos pakkotoistolle kun saan avautua näinä yksinäisinä hetkinä.

Taas toivon löytäväni baarista sen satuprinsessan. Eteenpäin sanoi mummeli hangessa. Tosin järjen hiventä tässä minun touhussa ei ole pätkääkään. Joenkaupungin pakkislaiset, näenköhän teitä tänä iltana?

Pakkiksen pitäjät: Onko tämä palsta teille vain työtä ja rahantekoa vai tunnetteko palstan olevan keino elää elämää? Saatan olla epäselvä, mutta teksti tulee suoraan... En ole vielä tarpeeksi humalassa puhuakseni sydämestä. Mutta totta puhun,.

Punkku on liian hyvää ;)

Ois tavallaan tehny mieli lähteä baariin vonkaamaan muttei kuitenkaan: yödösät ei kulje ja taksimatka maksais vitusti, pikkusen räkätautinen olo, ja sitten ei oo oikein vaatteitakaan kun ainoat siistihköt on likasena kun ei oo jaksanu tiskata niitä, so not :kippis1:

trust1 sanoi:
Viisas jos olisin niin tajuaisin, että kehitys tässä kärsii.

Bisse on hyvää ja Ruokavarasto möi tänään sitä hintaan 7,99 12-pack Karhua. :thumbs:

Ei mikään ihme, että sitä päätyy juomaan.

Huitasin jo selkäreenin huiviin.. nam, hyvältä maistu. Ja nyt aletaan kittaan tän viikon jalkatreenit kurkusta.. Lupaavan makuista toistaiseksi sekin!

Nasevaa viikonloppua!

edit. kaikennäköistä :david:

texwiller sanoi:
Bisse on hyvää ja Ruokavarasto möi tänään sitä hintaan 7,99 12-pack Karhua. :thumbs:
Ei mikään ihme, että sitä päätyy juomaan.
edit. kaikennäköistä :david:

Ja kun on suhteita hieman maahantuontiin niin kori karjalaa 5,2% maksaa 14€ ja kori lonkkua tölkeissä 18€. Eli on aika suuret kiusaukset pieneen ryyppyyn :kippis1:

Se ont tämä syksy kyn on pimeetä ja masentaa kun joutuu aina ottamaan flunssaa torjuvia... :rolleyes: :kippis1: :D

Ilmoitan, että olut maistuu.

kilkkinen sanoi:
Ilmoitan, että olut maistuu.

Ilmoitan, että siirtyminen oluesta ouzo-juomaan on sangen kitkatonta.

EDIT: Sanotaan ettei viina auta ongelmiin. Totean väitteen vääräksi, ongelmat huuhdottu kurkusta alas.

JaaAAA-aahas.. nyt mennään. Hyvältä näyttää. Vaya con dios! (Dios de amor)

Läpän tasokin on näköjään lupaava. :)

Tänne ilmeisesti on lupa postittaa viesti, joka kaduttaa huomenna ihan vitusti.

Mitä tässä muuten edes kysyttiin, noh ei kiinnosta, meen nukkumaan.

Sanokaa mitäå teen tapasin aarissa unelmieni naisen,. Ei toisto maa päällään kanna. Ei halunnut tutusrtua meikään.l <<<<<<<<<<<<olen kännissä , muttA TOSISSANI SEN neidin suhteen. toista ei maa päällään kanna. soitin numerotiedusteluun, ajattelij soittaa vaqsta huomenna. Sanokaa mitätyeen jotta saan edes yhteyden tähän ihanaan naiseen.n <<<Siis huomenna. Toista samanlaista ei maa poällään kamna ja töpperöin tääm paikan kännissä. Vojki vittu,

Siootyqn huomenna sille j a kerron haluan tutustuaö. Kulms on vapsaa vielöä.ö

Otin niin monta kaljaaa ettäen muista enää - kennedyn tappaja ei kiinnostya kunhan saan tämän ihanan naisen äänen kuulla vielä. De oli tuul0l tukiainen,.

'
Antajaa anteeksi humala, olen tosissani tuulin suheteen. Taitaa nolla viisainta lopettaa. Periksi en anna se oli ihanin nainen pitkilleen.

Matti: Otikko väkevää?
Teppo: en - no, vittu viinaa puski koko ajan pöytään!

Matti: Menikö paljon rahaa?
Teppo: ei- no, vittu kaikki!

Olin sitte tuo Teppo...

PS: Aamu pelottaa :itku:

Nyt on sitten pää niin perkeleen kipeä ja kännykkä kadonnut (kolmas kuukauden sisään) ja rahat lopussa.

Huh huh, tänäkin iltana oon ehta käki!

Olutta ja viiniä on uponnut kuin Titanic konsanaan!

Näin se vaan menee.

neljä kaljaa takana ja jokunen lasi boolia. Vettä viimeinen tunti. Pitää kattoa mihin tää kääntyy..

5. se oli itsemurha

Johan on kettu. 16.00 korkkasin ensimmäisen kaljan kavereiden luona ja siitä alkaen tullut kiskottua bisseä säännöllisesti. Ongelmana on se, että en ole tullut humalaan vaan ainoastaan pieneen pöhnään ja päätä särkee niin helvetisti.

Perkele! On niin paha morkkis, että on fyysisesti huono olla.. Ei juoda enää ikinä, viinaa.

Back
Ylös Bottom