Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu oli vika kerta ku muija juo vittu mun kanssa saatana. Vittu oksensi rappu käytävään ja mun sänkyyn saatana
- - - Updated - - -
Rikoin sen saatana aurinkolasitki paskaks ku vitutti
Vittu oli vika kerta ku muija juo vittu mun kanssa saatana. Vittu oksensi rappu käytävään ja mun sänkyyn saatana
- - - Updated - - -
Rikoin sen saatana aurinkolasitki paskaks ku vitutti
^Halpa se ainaki on, mutta että hyvää.. Kyllähän sitä juo jos tavoite on humala.
Myytinkös 18-vuotiaalle 21% juomia? Suositelkaa jotain hyvän makuista väkevää viiniä esim? Edullista sellaista...

pakko mennä suihkuun, lattialle istumaan puoleksi tunniksi...
Kylläpä oli aamulla paha olla. Ei toi jaloviina tai alkoholi ylipäätänsä vaan meinaa enää sopia mulle, silti sitä innoissaan monta naukkua vetää illan mittaan. Kahdelta nukkumaan, kuudelta rupee jo uni pätkimään ja vaikerointia 2h sängyn pohjalla, kunnes rapulapaska yllättää ja siitä pakko mennä suihkuun, lattialle istumaan puoleksi tunniksi ja vähän helpottaa. Palkkarin ainekset kasaan ja huiviin, kun ei mikään kiinteä meinaa maistua. Takas sänkyyn. Uni tulee, ahh. Herään yhdeltä ja olo on lähestulkoon normaali, krapula selätetty! Ei tartte taas vähään aikaan juua.
Myydään. Gambina on hyvä ja halpa.