Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vittu oli vika kerta ku muija juo vittu mun kanssa saatana. Vittu oksensi rappu käytävään ja mun sänkyyn saatana

- - - Updated - - -

Rikoin sen saatana aurinkolasitki paskaks ku vitutti

Vittu oli vika kerta ku muija juo vittu mun kanssa saatana. Vittu oksensi rappu käytävään ja mun sänkyyn saatana

- - - Updated - - -

Rikoin sen saatana aurinkolasitki paskaks ku vitutti

Kerrankin sen mukaista tekstiä kuin nimimerkki antaa olettaa, saatana!!

Jahas, heräsin just sohvalta kun kaveri soitti. Kalsarikännit on jaloimmat kännit. Jossain vaiheessa pitää taas alkaa selvitellä mitä on tullut huudeltua pitkin internetiä yöllä.

Kylläpä oli aamulla paha olla. Ei toi jaloviina tai alkoholi ylipäätänsä vaan meinaa enää sopia mulle, silti sitä innoissaan monta naukkua vetää illan mittaan. Kahdelta nukkumaan, kuudelta rupee jo uni pätkimään ja vaikerointia 2h sängyn pohjalla, kunnes rapulapaska yllättää ja siitä pakko mennä suihkuun, lattialle istumaan puoleksi tunniksi ja vähän helpottaa. Palkkarin ainekset kasaan ja huiviin, kun ei mikään kiinteä meinaa maistua. Takas sänkyyn. Uni tulee, ahh. Herään yhdeltä ja olo on lähestulkoon normaali, krapula selätetty! Ei tartte taas vähään aikaan juua.

Kyllä tää "juhliminen" menee jo överiksi, just tulin putkasta, enkä nukkunut siellä silmäystäkään. Oli kyllä mukavat pollarit ja putkavahti, empaattisia hemmoja.
Mut siis vittu jos pitää putkaan ittensä juoda, niin ehkä nyt olisi aika ottaa itseään niskasta kiinni.

Saksalaisesta kaljateltasta selvitty himaan, 1 mass(litra) muuttui kolmeksi ja pariksi shotiksi kun oli niin mukavaa. Aamulla töihin. No, harjoitteluahan tämä vain on Oktoberfestejä varten..

pakko mennä suihkuun, lattialle istumaan puoleksi tunniksi...

Parasta krapulassa!

Tuntuu ettei sieltä suihkun lattialta huvittais tulla pois ollenkaan, silloin on itseasiassa ihan siedettävä fiilis. Tosin sieltä kun tulee niin eipä enää ookkaan.

Joskus olin kaverin luona ryyppäämässä ja aamulla menin suihkuun krapulassa. En tajunnut että joissakin kämpissä se lämpimän veden tulo voi olla erittäin rajoitettua, sielläkin riitti sitä vettä 5 minuuttia eli käytännössä ei ollenkaan. Armoton vitutus. Vedin pyyhkeen päälle ja tallustelin rappukäytävän kautta taloyhtiön suihkutiloihin suihkuttelemaan, siellä piisasi ainakin 20min.

Kylläpä oli aamulla paha olla. Ei toi jaloviina tai alkoholi ylipäätänsä vaan meinaa enää sopia mulle, silti sitä innoissaan monta naukkua vetää illan mittaan. Kahdelta nukkumaan, kuudelta rupee jo uni pätkimään ja vaikerointia 2h sängyn pohjalla, kunnes rapulapaska yllättää ja siitä pakko mennä suihkuun, lattialle istumaan puoleksi tunniksi ja vähän helpottaa. Palkkarin ainekset kasaan ja huiviin, kun ei mikään kiinteä meinaa maistua. Takas sänkyyn. Uni tulee, ahh. Herään yhdeltä ja olo on lähestulkoon normaali, krapula selätetty! Ei tartte taas vähään aikaan juua.

Mulla on joskus ollut ne pahat krapulat ja ne jos mitkä opettaneet mulle ainakin se että nyt tulee pitempi tauko alkohoolista. Nykyään ei tule kovia kännejä juotuakaan kun ne pahat rapulat muistaa vieläkin niin hyvin että hillitsee juomista yhä edelleen.

Kokeile jallun sijaan ihan Koskenkorvalla.

Pitäisköhän huomenna käydä ostamassa alkosta taskupullo kossua, sitten pari pulloa Gambinaa ja heittää ne siihen ruskeaan paperipussiin jota alkosta saa. Vetää joku kulunut fleece päälle, etsiä hajonneimmat farkut ja lähteä puistoon dokaamaan.

Viskiä :dance2:

images

Back
Ylös Bottom