Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huhhuh, ihmeellinen masentunu pelkotila päällä. Muuten ei krapulasta enää tietoakaan.
Onko tuttua kaveripiirissä, tai käynyt itselle? Mun yksi frendi on ihan mahdoton nykyisin, se ei tunnu kestävän alkoholia yhtään. Itse olen pienikokoinen, mutta siinä vaiheessa kun itsellä alkaa vasta nousta päähän tää kaveri on jo ihan tolkuttomassa tilassa. Kaatuilee, tekee itsestään ihan täysin pellen, rikkoo paikkoja vahingossa jne. Eikä tarvitse juoda kun kaljaa että pääsee tohon tilaan. Ennen tyyppi pystyi juomaan vielä ihan normaalisti tolkun kanssa, mutta nykyisin lähtee about joka kerta lapasesta, eikä tartte edes juoda viinaa.
Mikä ton voi aiheuttaa? Jossain parissa vuodessa muuttunut ihan täysin.
Onko tuttua kaveripiirissä, tai käynyt itselle? Mun yksi frendi on ihan mahdoton nykyisin, se ei tunnu kestävän alkoholia yhtään. Itse olen pienikokoinen, mutta siinä vaiheessa kun itsellä alkaa vasta nousta päähän tää kaveri on jo ihan tolkuttomassa tilassa. Kaatuilee, tekee itsestään ihan täysin pellen, rikkoo paikkoja vahingossa jne. Eikä tarvitse juoda kun kaljaa että pääsee tohon tilaan. Ennen tyyppi pystyi juomaan vielä ihan normaalisti tolkun kanssa, mutta nykyisin lähtee about joka kerta lapasesta, eikä tartte edes juoda viinaa.
Mikä ton voi aiheuttaa? Jossain parissa vuodessa muuttunut ihan täysin.
Joo en muuten ajatellutkaan tuota, mutta tosiaan tää mun ystävä joka pimahtelee noista kaljoista niin on lääkityksellä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön

Tänään voisi ottaa muutaman illalla.