• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

Vittu et taas joutuu darras taistelee.. Tää on kyl hyvä muistuttaja et miks juon ehk 2-3 kertaa vuoden aikana.. Mut hyvät hipat oli. Vaput kaikille ja hyvää tasavallan virallista darra päivää :D

Ikä
24
Ei vittu mikä ehtoo. Tuli ryypättyä samassa paikassa exän kanssa ja aika jännäähän se oli. Päätinpä olla reilu, ja kun näin sen oksentamassa nurmikolla niin päätin kaataa viinani sen selkään, vaikka se kehukin mun peppua.

Näis jälkiolois kyl muistaa sen et miks juo vaan pari kertaa vuoden aikana, niinkun ViWylde sanoi! Perhana kun hirvee nälkä, mut ruoka on kyllä semmonen vihollinen nyt. Ei toivookaan et saa mitään kurkusta alas ilman pakottamista. Nyt en ota kyllä kun korkeintaan kerran vuoteen. Oon ihan liian heikko tähän hommaan.

Ikä
30
Kaupunki
Helsinki
kaljoo lissee, alkaa olla pieni nousukänni päällä. jos tännään jaksais vaikka lähtee radalle

Ikä
29
Kaupunki
Jyväskylä
Avasin telkkarin äske et katon suomen peliä, eka kommentti selostaja-Saukkoselta et "Häkki olisi monta kertaa heilunu jos ei Raanta olisi ehtinyt väliin". Kävi naurattamaa pienes nousussa :D

tst

Ikä
39
Olin hirveän pettynyt tuohon Quarter Caskiin, kun vetäsin sitä syksyllä leilin. Ei se pahaa ollut, päinvastoin, mutta odotin jotain parempaa. Minusta perus-kymppi on tuhat kertaa suun myötäisempää.

Radio Rock-risteilyn jälkimaininkeja tuntuis olevan vieläkin.... Pitää näköjään seuraavalle risteilylle treenata vähän paremmin nopeamman palautumisen toivossa...