Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Huhhuh, ihmeellinen masentunu pelkotila päällä. Muuten ei krapulasta enää tietoakaan.

No, tervetuloa joukkoon.
Mulla on menossa se suurin klishee, mitä näihin asioihin liittyy, eli krapulan loiventaminen ja nyt on sellainen fifty-fifty olo, että kääntyykö kännin puolelle vai pysyykö lonkeron veto hallussa.

Mutta tuli just tollaisia pelkotiloja, eli tuli niin sanottu "skitso-krapula", ei välttämättä mikään lääketieteellinen termi, mutta pakko oli saada jotain, eli lonkeroa.

IMG_20130422_163306_605.webp

On muuten ihan paskaa, tai sitten maku nystyräni ei ole tarpeeksi hienostunutta, taidan pysyä Fresitassa, selviän halvemmalla.

korkkasin.

täällä alotettu taas, jalat paskana kivusta joten nyt vodka/cola zero paukku, parin tunnin päästä baanalle taas

Onko tuttua kaveripiirissä, tai käynyt itselle? Mun yksi frendi on ihan mahdoton nykyisin, se ei tunnu kestävän alkoholia yhtään. Itse olen pienikokoinen, mutta siinä vaiheessa kun itsellä alkaa vasta nousta päähän tää kaveri on jo ihan tolkuttomassa tilassa. Kaatuilee, tekee itsestään ihan täysin pellen, rikkoo paikkoja vahingossa jne. Eikä tarvitse juoda kun kaljaa että pääsee tohon tilaan. Ennen tyyppi pystyi juomaan vielä ihan normaalisti tolkun kanssa, mutta nykyisin lähtee about joka kerta lapasesta, eikä tartte edes juoda viinaa.

Mikä ton voi aiheuttaa? Jossain parissa vuodessa muuttunut ihan täysin.

Onko tuttua kaveripiirissä, tai käynyt itselle? Mun yksi frendi on ihan mahdoton nykyisin, se ei tunnu kestävän alkoholia yhtään. Itse olen pienikokoinen, mutta siinä vaiheessa kun itsellä alkaa vasta nousta päähän tää kaveri on jo ihan tolkuttomassa tilassa. Kaatuilee, tekee itsestään ihan täysin pellen, rikkoo paikkoja vahingossa jne. Eikä tarvitse juoda kun kaljaa että pääsee tohon tilaan. Ennen tyyppi pystyi juomaan vielä ihan normaalisti tolkun kanssa, mutta nykyisin lähtee about joka kerta lapasesta, eikä tartte edes juoda viinaa.

Voisiko hänellä olla joku lääkitys? Vaikka joku mielialalääkitys? Porukka ei niistä kauheasti huutele, ja joillakin kun ottavat alkoholia, tulee esiin mitä jännempiä piirteitä.

Jos sillä on diabetes? Tai sitten niin paljon tullu dokattua että juonut "pikkuaivot" ja silloin menee kaikki kyvyt jopa muutamasta bissestä, tiedän tyypin joka menee ihan sekaisin muutamasta kaljasta kun on tullu liikaa ryypättyä ja aivot juoto pilalle.

Joo en muuten ajatellutkaan tuota, mutta tosiaan tää mun ystävä joka pimahtelee noista kaljoista niin on lääkityksellä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön

Tiedän että kaverin vanhemmat on alkoholisteja. Mutta en usko että frendi edes dokaa niin paljoa, ei joka viikonloppu. Mutta mistä sitä tietää?

Tyypin jututkin menee ihan älyttömiksi, tyyliin toistelee vaan paria sanaa jne. Eikä oikeen tunnu tajuavan mitään. Kyllähän jokainen joskus juo itsensä huonoon kondikseen, mutta siis kun itseäni paljon isokokoisempi kaveri on jo alkuillasta tuollaisessa kondiksessa jonkun 4-6 tuopin jälkeen, niin ei se normaalia ole.

Joo en muuten ajatellutkaan tuota, mutta tosiaan tää mun ystävä joka pimahtelee noista kaljoista niin on lääkityksellä kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön

Silloin aikanaan kun minä olin teini, niin tällä yhdistelmällä viikonlopusta toiseen porskuttavia sankareita kutsuttiin sekakyttäjiksi. Onko tosiaan ihme jos kaveri flippailee kun bissen kyljessä putoo mielialalääkitys? Mitä vittua.

Cristal on yhtä "hienostunut" kuin Johanna Tukianen. Eli "kansan" käsitys "hienostuneesta". Rehellisesti mautontalageria - karjalaa!

"Menee sekasin vaan kaljasta" on aika hassu ilmasu. Ite juon pääasiassa vain olutta ja aika moni (kohtuullisesti käyttävä!) on "sekaisin" kun vetää 24 tölkkiä.. Kaksisuuntainen mielialahäiriö ja alkoholi ei ole paras yhdistelmä. Tunnen olon.

Kyllä voi ihiminen olla heikko. Neljä mietoa juomaa join eilen ja nyt on helvetin huono olo. Tämän siitä saa ku ei ylläpidä taitoa!

Back
Ylös Bottom