Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Maanantaina kilahtaa 18 vuotta täyteen, sillä viikolla ois tarkotus mennä juomaan.

Tässä kyllä hokasin et mulla ei oo minkään valtakunnan henkkaria et jää juomat ostamatta ellei sit hankkis jotai henkilökorttia tms kunnes saa ajokortin... mut pakko sitä kuitenkin 18-vuotis synttäreitä juhlistaa.

Maanantaina kilahtaa 18 vuotta täyteen, sillä viikolla ois tarkotus mennä juomaan.

Tässä kyllä hokasin et mulla ei oo minkään valtakunnan henkkaria et jää juomat ostamatta ellei sit hankkis jotai henkilökorttia tms kunnes saa ajokortin... mut pakko sitä kuitenkin 18-vuotis synttäreitä juhlistaa.
Ei edes passia? Ja tosiaan, jos nyt ei mitään henkkareita tosiaan ole, niin pistä joku kaverisi asialle. Tai vaikka vanhemmat.

^Jos oletetaan että ei oo tarkotus himassa ryypätä, nii kyllähän ne laput kysytään ovellaki jossa noi kaverin tai porukoiden paprut ei tod. näk. mee läpi.

Joo toi henkkarittomuus on käynyt pieneks ongelmaks tässä lähipäivinä, mut käyn tänää varmaan hankkimassa passinki (ihan vaan myös senkin takia jos lähtee ulkomaillekki joskus).

Henkkareista ja juoman hakemisesta puheen ollen tänään tulee telkkarista Superbad (tietäjät tietää viittauksen). Itse olen nyt töissä yön joten tänään en aio ottaa kuin kahvia, hyvä treenimeininki saatu päälle että en tiedä narautanko lauantainakaan.

Jaahas. Parit otin ja taidan vetästä vielä kymmenkunta ainakin lisää. Vaimo, tuo nainen, jonka luoja näki minulle viisaudessaan oikeaksi antaa, menee huomenna vilvoittamaan, ja olen lasten kanssa pihassa, niin katson oikeudekseni vetää nyt hupun himmeäksi.

Vaikka inhoankin amerikkalaisten imperialismia yli kaiken, on tämä muuten ihan saatanan hyvä kappale!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ja lisää. Taidan vielä avata tuon anopilta saadun litran Ballantinesinkin, kun on kummitellut hyllyssä vuosia.

Ja musiikit eikun paranoo

Ja itse asiassa vieläkin paranee!

Huhhuh. Tulipa taas herättyä kuuden aikaan vitunmoiseen janoon ja sydämentykytyksiin, luulin että loppu tulee. Ne pari viimeistä olisi voinut jättää ottamatta..

Muusikoiden.ilta

image-3812873380.webp

Nyt skipataan kahvit ja mennään vittu kaljalle.

joo alkaa olee kännis, vittu kun frendeil on vaa muija-aikaa. dokataa sit iteksee ja runkataa niin vitusti.

eikä vituta..

chhers vaa kohtalotovereille.

Back
Ylös Bottom