Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei ole enää virtaa juomahommiin, vaikka eilen yritin kovasti. Olutta, konjakkia ja lopulta kirkasta tuli imettyä huiviin. Väsyttää jo puolen yön aikoihin ja tekee mieli mennä syömään ja nukkumaan, eikä juoda lisää ja valvoa aamuun asti.

Huhhuhhu... on vähän oloja :( tullu ryypiskeltyä yli vuos melkein joka päivä... oon nyt toista päivää selvinpäin ja ei paljoa uskaltais mennä ihmisten ilmoille. Nyt yritän olla selvinpäin pitemmän jakson... mun normaali paino on 100-105kg hujakoilla, mut nyt oon kutistunut niin pieneks ku 88kg. Ei oo tullu syötyä vaan dokattua ja treenaamatta oon vissiin ollu pari vuotta. Hitto ku sais inspiksen ruveta treenaamaan!

Itsellä oli vuosi pari sitten tilanne että meni parhaimillaan kolmen vartin viina pullo joka päivä. Nyt kun tuota ajattelee niin ei oikeen tiedä miten oli mahdollista käydä töissä samalla. Hakeuduin hoitoon kun olin hakenut koko yön ja aamun juttuja itsemurhasta ja sain apua, tapasin ekaa kertaa elämässä lääkärin joka todella kuuntelee ja kannustaa minua. Hoito henkilökunta oli todella sydämmellistä mihin en ole elämässäni tottunut. Silti katkasin hoitoni tajuttuani sen asian että kaikki tuo on vain hetkellistä. Jos ei elämässä ole syitä olla selvinpäin oli se sitten perhe, työ, harrastus tai uskonto niin sitten voi käydä todella syvällä. En ole päässyt eroon alkoholista mutta vähentänyt olen rajusti, osaksi antabuksen voimalla ja osaksi hyvänolon voimalla. Kun kerroin rehellisesti elämäntarinani lääkäreille ja psykologeille niin he jäivät melkeen monttu auki tuijottamaan toisiaan ja totesivat että olen kärsinyt melkeen koko ikäni masennuksesta. Lääkitys määrättiin mutta heitin roskiin koska haluan tarttua todellisiin ongelmiini ja korjata niitä, jaksan ihan hyvin kunhan tunnelin päässä näkyy valoa.

En käsitä miten aina voin oksentaa vaikka kuinka vedän rajojeni mukaan. Eilen tuli ryypättyä pitkästä aikaa parin vuoden tauon jälkeen ja ihan kohtuudella vedin. 2 tölkkiä ja 2,5dl 35% minttulikööriä kahteen-kolmeen tuntiin mutta silti tuli pyttyä moikattu. Tuli vedettyä rullakebabbikin ennen noita juomia ja hyi vittu. Ei paree syödä ihan hirveesti kyl ennen juomista, ei meinannu löytyä juomille ollenkaan tilaa. Hyvä ehtoo muuten oli ja krapulaakaan ei löydy.

Perkele että tekis mieli lähtee hunningolle pidemmäksi aikaa :kippis1:

Opin eilen ettei suodattamaton olut ja makarooni sovi yhteen nimimerkillä viimeyö nukkumatta ko. aineiden käydessä mahassa ja paisuttaessa pötsin kivuliaaksi rantapalloksi. Oi sitä ihanuutta kun paineet vihdoinkin poistuivat.

Mulla aluks meni niin et join vaan töitten jälkeen mut, lopulta kävin kännissä töissä ja sit sain lopulta kenkää... itsariakin yritin... 10 kertasella annoksella olis pitänyt lähteä henki mut, mä vedin 50 kertasen mut en kuollu... lens aamulla vaan oksennus. Joo kyl nyt läträys saa riittää ku tuli välil itsari ajatuksiakin.

En oo kehannu täälläkään käydä, vaikka olis voinut :D..

Vähän liikaa on tullu juotua tässä lähiaikoina.

Työttömän arkea.

Pari seuraksi.

KYLLÄ!

Tai kyseinen erä on ollut paskaa :D..

Tai sitten muija nalkuttaa jokaisen sihahduksen jälkeen ja maistuu paskalle... kokemusta on.

Mutta tänään olen kuuro! Jotain se tuolla taas alkoi mutista, kun avasin kolmannen oluen mutta laitoin vain tv:n kovemmalle ja nautin näistä ensimmäisistä oluista 5 viikon dieetin ja rankan työviikon päättymisen kunniaksi.:kippis1:

Myydäänkö virossa sitä viinaa mistä muuttuu sokeaksi? Tuossa on nimittäin aito pullo superalkolsta. Ja toinen "epävirallinen pullo" molemmissa on korkissa samanlainen hopea hologrammi. Se aito on 80/pros. Mutta paremmin maistuisi se 40/pros jonka löysin kun olin siivoustehtävissä, yhdellä mokillä. Siellä oli tyhjiä nuita 40 / vol pulloja.

Työhaastattelun jälkeisen odottamisen jännitystä piti käydä purkamassa parilla viskillä (mmmm... 10 vuotias Laphroaig) ja muutamalla oluella kun alkoi olla vähän turhan levoton olo eilen... ja tänään sitten onkin aika örgh fiilis :D pitkästä pitkästä aikaa

Viddu ku olis rahaa, niin vetäisin kunnon loppuviikon kestävät kännit!

Vituttaa kun ei ole työttömänä tarpeeksi rahaa oluseen :itku:

Itse tilasin Saksasta viime viikolla 5 pulloa 0,7l viinaa. Saapuivat tänään nätisti suoraan kotiovelle. Ehtaa tavaraa mausta päätellen, viikonloppuna koeajoon.

Samantien lähti uusi tilaus pari lavaa kaljandeerusta ja pari pulloa Sangriaa :D

Back
Ylös Bottom