Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Itse tilasin Saksasta viime viikolla 5 pulloa 0,7l viinaa. Saapuivat tänään nätisti suoraan kotiovelle. Ehtaa tavaraa mausta päätellen, viikonloppuna koeajoon.

Samantien lähti uusi tilaus pari lavaa kaljandeerusta ja pari pulloa Sangriaa :D

Mistäs kaupasta tilasit :D?

En kyllä tajua, miksi niin monet suunnistavat McDonaldsiin kännisapuskalle. Parhaassa tapauksessa saat vain kuivan ja mauttoman hampparin ja tylsät ranskikset. Kyllä kännissä pitää saada jotain kunnon majoneesia valuvaa burgeria isolla pihvillä!

Ei tärpännyt työnhaussa joten uusi työpaikka kaikkine etuineen ym. kiva jäi saavuttamatta. Päätinkin että aloitan nappailun tänään heti aamusta enkä taida mennä töihinkään. Pitäkööt tunkkinsa ja haistakoot pitkän vitun.

En kyllä tajua, miksi niin monet suunnistavat McDonaldsiin kännisapuskalle. Parhaassa tapauksessa saat vain kuivan ja mauttoman hampparin ja tylsät ranskikset. Kyllä kännissä pitää saada jotain kunnon majoneesia valuvaa burgeria isolla pihvillä!

Ja nälkäkää ei lähe millää normi annoksella er aina pitää parikymppii tai yli tuhlata jos meinää et nälkä lähtee.

Vituttaa ja baarissa istutaa nyt sopivassa nousussa. Olin jo kotona alotellu ja päätin lähtee ku ei jaksanu kotona yksin olla. Onpaha sentäs ihmisiä ympärillä.

Olen huolestunut, että minun toleranssit alkoholiin ovat kasvaneet huolestuttavalle tasolle. Kaljaa ei voi juoda niin paljoa, kuin pää tarvitsisi ennen kuin maha täyttyy, ja tänään meni noin 3 kaljaa ja 6 sellaista vodkakolaa, joissa oli melkein 50-50-suhde ja en ollut edes päissäni illan aikana. Ei hyvä.

Pari seuraks VITUN HOMOOOOOOOT!!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom