Kaikki mun maistamat viskit yms "hienot" juomat ovat kaikki maistuneet vitun kauhealta.
Soot nii helvetin nuori vielä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikki mun maistamat viskit yms "hienot" juomat ovat kaikki maistuneet vitun kauhealta.
Ai jumankauta, just tässä kaivoin absintti-pullon kaapista ja koitan sillä, kun tuo glögi nyt ensin lämpee kattilassa. Kerron sit kokemukset pian.Yks parhaista glögi-viinoista on ehdottomasti absinthe. Opiskeluaikoina sattui kirkas loppumaan kesken illan mutta viinakaapista löytyi pullo kannabis-absinthea joten sitä glögin sekaan. Todella hyvin toimi makuyhdistelmä.
Ai jumankauta, just tässä kaivoin absintti-pullon kaapista ja koitan sillä, kun tuo glögi nyt ensin lämpee kattilassa. Kerron sit kokemukset pian.
Sama! Mut pari glögiä.
Aika raffi, mutta perustoimiva savuinen. Savuisista ja turpeisista yksi niistä viskeistä joihin kaikkea aina verrataan.

Just tajusin, että on sellanen työpäivä että saattaapi olla että otan termarin kainaloon. Kukkuraksi meen vielä kaverin kyydillä,.Ääähhh mitään paria!
Kunnolla vaan ja huomenna kärvistellään töissä sitä saatanallista krapulaa :D!
Aloittelijalle tuo on keskimäärin todella rajua tavaraa... mutta jos tuo uppoaa, niin mikäs siinä. Useimmille ei meinaan uppoa![]()
Mä oon tällanen viskialoittelija niin tää on kiva![]()
Sit jokaisen aloittelijan kannattaa maistaa 18-vuotias Talisker. Siinä on huomattava ero tohon nuorempaan.Itekin näin alottelijana suosittelen lämpimästi 10y taliskeria.