Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkästä aikaa juomassa, perkele ei pysty juomaan enää "miesten" juomia, joutuu litkii skumppaa ja siideriä. Huomen kaamee kapula, siihen karkkia ja uusin batman.

Suattaapi olla, että menee tänään pullo votkaa. En juo alkoholia uskonnollisista syistä, vaan ihan muista syistä - lääkkeeksi.

Suattaapi olla, että menee tänään pullo votkaa. En juo alkoholia uskonnollisista syistä, vaan ihan muista syistä - lääkkeeksi.

Sitä on ollu täällä meilläkin päin, tarttuva tauti toi alkoholismi..Lääkkeeksi kuulemma Alkomaholiini 20-30 kertaa päivässä mahdollisimman pitkänä kuurina..

Ilkeetä tuo ryyppääminen. Kun sitä harrastaa harvoin niin ei tee niin mieli usein. Nyt kun ottanut vähän useemmin viikonloppuisin, niin taas tekis mieli lähtee baanalle.

No jos mukin glögiä ja sinne loraus russian standardia kävis valmistaan <3

Nyt löyty hyvä glögin toveri. Jekku! eli jekku-glögi. Suosittelen koittaan, jos löytyy värkit. Pitäs koittaa vielä glögiä ja absinttia mutta jos huomenna pitää mennä töihin ja nää mun mukit on puol litraa, niin parempi antaa ja odottaa toiseen päivään.

Mustikkaglögi leijonalla on kyl aika jees kans, mut en kyllä jekkuu menis sotkemaan glögin joukkoon, kuulostaa sen verran huonolta yhdistelmältä :D

Älä nyt, täälä just analysoin tätä jekku-glögiö kaverille, mut oon huono kuulemma tekeen makutestiä koska oon Jekku-sieni :D Mut puristin vielä lorauksen sirtuunaa sekaan, niin nyt ei voi olla tykkäämättä!

Eli jekku-glögi sitruunalla, toimii.

Ja leijonaan ei kyllä koska kukaan, aivan järkyttävää myrkkyä. En tiedä johtuuko sitten nuoruuden budjettihumalasta vai mistä. Mutta ei nykyään uppoo enään perus kirkkaat viinat kuten leijona tai kossu. No glögissä menee, koska se glögi on niin voimakkaan makusta. Mut laatuvodkalla parempaa.

Itse en erota kyllä noissa perus kirkkaissa mitään eroja, ja ne sopiikin vaan drinkkeihin mun mielestä, erikseen sit nautiskeltavia juomia rommit,viskit, konjakit, liköörit jne. mut kirkasta viinaa ei voi kyllä makumieltymyksen takia juoda :D

Edit, kyllähän mäkin jekusta tykkään jossain määrin, mut kuulostaa huonolta yhdistelmältä glögi ja jekku :D

Kaikki mun maistamat viskit yms "hienot" juomat ovat kaikki maistuneet vitun kauhealta.

Back
Ylös Bottom