Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tapasin eilen minulle uusia ihmisiä. Esittäydyin kohteliaasti.

Olin tehnyt sen jo pari viikkoa aiemmin. Juomiseni on ollut siis hyvinkin humalanhakuista.

vittu mithn kännissä voi olla vaikka on junu koko yön. Ja taksit huudeill melkee kaks markkaaa. vittu koska ei oo rahast kii, viel oli kaverit menos kokmas päivä mut vittuuks sitä nollaunilla. Mut ainaki nuuskaaa!

Voi helvetti sentään tätä krapulaa, puuh.

Voi helvetti sentään tätä krapulaa, puuh.

Muahaha. Mina herasin tanaan omia aikojani kahdeksalta ilman krapulaa vaikka olin ulkona eilen!

Oli hyva ilta. Lahdettiin miehen kanssa kahdestaan rilluttelemaan. Juotin sille tequilaa ja viinia :evil: Jostain syysta paastiin ilmaiseksi sisaan jonon ohi kun tarkoitus oli vaan kayda kysymassa etta paljonko maksaa sisaan. Kai me sit naytettiin niin koyhilta.

Tuli eilen otettua isolla kädellä. Nyt pahimmasta krapulasta selvitty mutta vainoharhasuus ja morkkis päällä eikä väsytä pätkääkään. Onneks on huomenna iltavuoro.

Heh, päässä heittää jo toisen aikana. Sellasta se on ku en oo syöny tänää mitää :paikkansapitävätekosyy: Oli niin ahdas parkkihalliki et selviinköhä ulos sieltä :rolleyes:

E: tuntuu et löytyy mielipide aiheeseen kun aiheeseen :evil:

Muutama menossa täälläkin. On urheiltu ja kaikkee, nyt kokkailin paria vikaa MasterChef-jaksoa kattellessa siemaillen ruoanlaitto-oluet siinä ohessa ja pari vielä päälle tässä.

Heräilin Hotelli Helkasta just hiukan ennen aamiaisajan loppumista. Kauhee darra ja väsymys, mutta silti ei uni maistunu. Onneks aamiainen pysy sisällä. Klo 13 jälkeen pääsin konttorille... jos tässä klo 16 asti sinnittelee. Tosin nyt ei enää yhtään krapulainen olo, vaan sellanen tosi, tosi väsyny ja uupunu. Ihan ku olis eilen jonkun superraskaan urheilusuorituksen tehny illalla :)

Tarvitsen pienet suojakännit tänään ja huomenna. Perjantaina voisi sitten huljauttaa tajun pois kalsarit jalassa. Lauantaiksi jääkaappiin kunnon loiventavat ja lenkkimakkaraa.

Back
Ylös Bottom