Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt jätkät laitetaan galluppi pystyyn. Vanhojen kunnon yt:eiden tuloksena mulla on nykyisessä duunipaikassa jäljellä tj2, eli otanko heti kärkeen kunnon ryyppyputken, vai oonko kokonaan juomatta ja keskityn reenaamiseen, kun siihen kerrankin olisi kunnolla aikaa?

Nyt jätkät laitetaan galluppi pystyyn. Vanhojen kunnon yt:eiden tuloksena mulla on nykyisessä duunipaikassa jäljellä tj2, eli otanko heti kärkeen kunnon ryyppyputken, vai oonko kokonaan juomatta ja keskityn reenaamiseen, kun siihen kerrankin olisi kunnolla aikaa?

Tietenkin ryyppäät viikonlopun, jonka jälkeen alat reenata. Juot sitten taas kun siltä tuntuu.

kunnon putki kehiin vaan, kaikki vanhat ja tuloillaan olevat jumit unholaan kunnon puudutuksella.

Perjantaina korkkaat samantien ku työt loppuu, luonnollisesti.

Mitä ihmettä tj2, jos YT:n tuloksena tuli lähtö niin aloitat juomisen tietenkin välittömästi ja vedät oikeen pitkän viikonlopun putken! TJ0 alkoi heti!

tohonhan vois vaikka joskus ilmottautua!

1329104311087.gif

Perus keskiviikko. "Meen vaan kahdelle", ja sitten taas tulee kädet täyteen kaljaa. Hieno juttu tässä on se, että olen tämän päivän puolella esitelmää pitämässä klo 09, eli jokusen tunnin päästä. Aurinkolasit päässä vedän esitelmää sisätiloissa. Vahva alku opinnoille.

katotaa darran määrää huomenna, nyt *naps* ja :dance: :dance:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom