Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks? Ne voi mennä puhumaan noihin selvinpäin-ketjuihin.
Tänään vois ottaa, pitkästä aikaa. Viinaa on, oluet ja viini puuttuu
''Joo, olin taas selvinpäin. Ulkona sataa.''
Se olis Pakkiksen hienoin ketju, välillä Japetius kävis kännissä vittuilemassa absoille ja muuten meininki olis ku aavekaupungissa. Perusta ihmeeessä.
Elän siinä kuvitelmassa, että aito ja alkuperäinen on liian vahvaa kaupanhyllylle. Ja elän myös siinä kuvitelmassa, että Hoegaarden kuuluu luokkaan 'maustetut oluet'.
''Joo, olin taas selvinpäin. Ulkona sataa.''
Se olis Pakkiksen hienoin ketju, välillä Japetius kävis kännissä vittuilemassa absoille ja muuten meininki olis ku aavekaupungissa. Perusta ihmeeessä.
Enpä tiennytkään että ne laittaa vielä kapseleita. No mutta hyvä että menee korkki kiinni jos dokaaminen on sotkenut "normaalia" elämää. Monta ne laittaa? Frendillä oli aikoinaan 5 tähden muodossa, leikkasi tosin sitten itse ne pois:wall: Vaíkka taudin luonteen huomioiden toisaalta ymmärrän.
Tsemppiä elämänmuutokseen, alku voi olla vähän tuskaa mutta anna itsellesi vaikka 3kk aikaa toipua ja huomaat varmasti että olet pirusti paremmassa hapessa kuin nyt.
Kun en saa juoda alkoholia, niin taidan siirtyä kokkeliin, herskaan ja kristalliin.
- - - Updated - - -
Kun en saa juoda alkoholia, niin taidan siirtyä kokkeliin, herskaan ja kristalliin.
- - - Updated - - -
Saako tänne kirjoittaa kokemuksia Antabuksen jälkeen tarinoita? Mielestäni kuitenkin kuuluu tänne.
Heh. Jätkät meni nalkkii. Ei täs selvinpäin olemisesta oo mitää puhuttu.