Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viime lauantaina tuli vedettyä kännit. Hauskaa oli. Ei ollu krupulaa, mut keskiviikkona vasta sain itsestäni jotain irti.
Jos lopettais kokonaan viinan juonnin.

Mä en ainakaan enää tänä vuonna juo. Ehkä elämäni toisiks paskin krapula ollu tänään. Hajoan kyllä jos jatkuu huomisellekkin.

tuota kun hakis :thumbs:
1329104741824.jpeg

Juon ekaa kertaa kukkoa kun muija toi lidlistä. Ihan ok kaljaa.. En kylläkään ole mikään hifistelijä näis hommis.

Itekki joskus maistoin siinä kultasessa tölkissä olevaa kukkoa ja täytyy myöntää, etten ole koskaan maistanu mitään niin hirvittävän paskan makuista juomaa, jota vielä olueksi kehdattiin sanoa. En tiedä oliko joku maanantaikappale se tölkki, mutta ei se ainakaan oluelta tai muultakaan juotavalta maistunu. Ei enää ikinä kukkoa.

Itekki joskus maistoin siinä kultasessa tölkissä olevaa kukkoa ja täytyy myöntää, etten ole koskaan maistanu mitään niin hirvittävän paskan makuista juomaa, jota vielä olueksi kehdattiin sanoa. En tiedä oliko joku maanantaikappale se tölkki, mutta ei se ainakaan oluelta tai muultakaan juotavalta maistunu. Ei enää ikinä kukkoa.

Kukko pils. Palkittu kalja. "Kukko Pils voitti Tampereella parhaan kotimaisen oluen palkinnon sekä parhaan pohjahiivaoluen palkinnon vuonna 2003."

Join kerran tuopillisen jotain luomu kukko-olutta pubissa. Oli aivan vitun paskaa, maistui ihan mudalta. En juo toiste.

Mun mielestä se keltaisessakin ruukussa oleva Kukko, eli Pils on tosi hyvää kans. Lageri kans perusbisheistä parasta (en laske Pilssiä enään perusbisseks).

Jahas jahas, näköjään taas 2 päiväset eessä... Ei mittään, tulta päin perkele!! onneks on sandelssia lava tuolla ja kuskikin on ja baarikaan ei karkaa mihinkään!

ryypyillä taas ku accordista leipo laturi ja uus tulee vasta tiistaina ja mä oon ikuisesti yksinäinen ku en ikinä löydä elämäni naista voi HELMETIN PEJKELE

Sain tänään lekurilta Lyrica nimistä lääkeettä. Nyt on hiton euforinen olo ja ihan kuin olis kännissä ja tasapaino ihan hukassa. Eikä ole edes kolmiolääke.:rolleyes::D Aika perseestä vaan kun tolet nousee kuulema aika nopeesti ja teho häviää ja on aivan vitun kallista.

edit. Lääkebisnes on tuottoisaa. Ei ole varmaan kalliin hinnan takia kolmiolääke. Halutaan että ihmiset saa sitä mahdollisimman helposti, että saavat hyvät rahat, kun lääkettä ostetaan.

Back
Ylös Bottom