Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Miks? Ne voi mennä puhumaan noihin selvinpäin-ketjuihin.

Tänään vois ottaa, pitkästä aikaa. Viinaa on, oluet ja viini puuttuu

''Joo, olin taas selvinpäin. Ulkona sataa.''

Se olis Pakkiksen hienoin ketju, välillä Japetius kävis kännissä vittuilemassa absoille ja muuten meininki olis ku aavekaupungissa. Perusta ihmeeessä.

Heh. Jätkät meni nalkkii. Ei täs selvinpäin olemisesta oo mitää puhuttu.

Elän siinä kuvitelmassa, että aito ja alkuperäinen on liian vahvaa kaupanhyllylle. Ja elän myös siinä kuvitelmassa, että Hoegaarden kuuluu luokkaan 'maustetut oluet'.

Nyt kun sanoit, niin tutkin tuota Hoegaardenin pulloa, josta selvisi heikolla hollannintaidollani, että on tosiaan maustettua kaljaa. Eli aivan oikeassa olit. Pitää antaa siis jollekin hyvälle maustamattomalle vehnäoluelle tsäänssi joku päivä.

Äsken tilasin netin kautta pitsaa. Kana salami jalapeno kebabliha kinkku. On jo maksettu ja nyt vaan odotellaan. Vittu jos jotain käsikarvoi löytyy.

Oiski rahaa. Vetäsin äske vitu kuivan tortillan seissy yön yli pöydäl ja oli oikeesti ku posliinii se lätty, inee viskasi aivan saatanan jäistä jauhelihaa nyt on paskat housus ja vituttaa. Yö meni kuoleman pelossa mut tulipaha lusittuu darra sillo ni on nyt jo elämänhaluki palaamas.

tumblr_m9ahgbglNW1rewau1o2_500.gif

''Joo, olin taas selvinpäin. Ulkona sataa.''

Se olis Pakkiksen hienoin ketju, välillä Japetius kävis kännissä vittuilemassa absoille ja muuten meininki olis ku aavekaupungissa. Perusta ihmeeessä.

:hyvä: Meinasin viimeyönä tulla kertoilemaan tosiasioita, mutta jostain syystä en saanut kirjattua itseäni sisään...

Paljon yleensä juotte? Itselläni menee 50 olutta/viikko. Kaikki suvun miehet kuolleet viinaan alle 45v. Jo 18v. kun olin dokaamassa, niin muistan kun mutsi soitti, että musta tulee samanlainen kuin isästäni.

Hienoa jos osaa käyttää alkoholia oikein, itse en osaa (pakko myöntää vihdoin itselleni).

Tiistaina tulee Antabus kapseli ja totaalinen elämänmuutos.

Enpä tiennytkään että ne laittaa vielä kapseleita. No mutta hyvä että menee korkki kiinni jos dokaaminen on sotkenut "normaalia" elämää. Monta ne laittaa? Frendillä oli aikoinaan 5 tähden muodossa, leikkasi tosin sitten itse ne pois:wall: Vaíkka taudin luonteen huomioiden toisaalta ymmärrän.
Tsemppiä elämänmuutokseen, alku voi olla vähän tuskaa mutta anna itsellesi vaikka 3kk aikaa toipua ja huomaat varmasti että olet pirusti paremmassa hapessa kuin nyt.

Kun en saa juoda alkoholia, niin taidan siirtyä kokkeliin, herskaan ja kristalliin.

- - - Updated - - -

Enpä tiennytkään että ne laittaa vielä kapseleita. No mutta hyvä että menee korkki kiinni jos dokaaminen on sotkenut "normaalia" elämää. Monta ne laittaa? Frendillä oli aikoinaan 5 tähden muodossa, leikkasi tosin sitten itse ne pois:wall: Vaíkka taudin luonteen huomioiden toisaalta ymmärrän.
Tsemppiä elämänmuutokseen, alku voi olla vähän tuskaa mutta anna itsellesi vaikka 3kk aikaa toipua ja huomaat varmasti että olet pirusti paremmassa hapessa kuin nyt.

Tutulle laitettu 2 kapselia. Kait ne määrääntyy sen mukaan, miten pahasti viinaan koukussa.

Kun en saa juoda alkoholia, niin taidan siirtyä kokkeliin, herskaan ja kristalliin.

- - - Updated - - -

Noinko pahasti vituttaa/masentaa, kuten jo sanoin anna itsellesi aikaa, kyllä se aivotoimta siitä pikkuhiljaa normalisoituun. Onko masarilääkkeet sulle ehdoton no-no, mun mielestä voisit alkuun käyttää jotain pientä tukisauvana.

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Noinko pahasti vituttaa/masentaa, kuten jo sanoin anna itsellesi aikaa, kyllä se aivotoimta siitä pikkuhiljaa normalisoituun. Mitä mieltä masarilääkkeistä, mun mielestä voisit alkuun kokeilla jotain pienta kainalosauvana.

Saako tänne kirjoittaa kokemuksia Antabuksen jälkeen tarinoita? Mielestäni kuitenkin kuuluu tänne.

Niin munkin mielestä kuin nyrkki silmään.

Heh. Jätkät meni nalkkii. Ei täs selvinpäin olemisesta oo mitää puhuttu.

Ei tainnu pojille mennä pointti perille.

Lunastan postausoikeuden tähän ketjuun parilla olusella dokumentin "Serial Killers - Real Life Hannibal Lecters" tahtiin. Melkoisia heppuja sitä on ollut. Mm. Albert Fish, huh mikä kaveri.

Tapahtui todella ikävä kriisi, niin on alko kyllä maistunut viime viikkoina. Masennuslääkkeetkin otin päälle, mutta eivät tunnu viinanhimoa vähentävän.

Duunissa oon sentään pystynyt käymään, vaikka viikollakin on tullut tissuteltua ja jopa kännättyä ja viikonloput totaalisissa änkyräkänneissä. Touvottavasti henkinen olo tästä nyt paranee pikkuhiljaa, niin ei tuu niin paljon dokailtua...

Viime viikko ja tää viikko vedetty joka päivä kaljaa :dance:.

Salaa tietty :lol2:!

Editsoni: bisse on namia.

Joo oluenjuonnikshan se meni, pakko lopettaa nyt ku ei oo omia enää älel et selvii näyttöö huomen

Back
Ylös Bottom