Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä trediä vois tietty laajentaa niille jotka ei välttämättä käytä alkoholia ;)
''Joo, olin taas selvinpäin. Ulkona sataa.''Tätä trediä vois tietty laajentaa niille jotka ei välttämättä käytä alkoholia ;)
Ittelläkin alko opiskelut tossa vajaa viikko sitten. Sillon alko putki, joka ei lopu vielä viiteen päivään.:dance:Ei ihan joka päivä koulupäivän viimeinen tunti mene kaljatuoppi kädessä terassilla. Tällaisesta opiskelusta minä pidän.
Nollataan
Ostin useita erilaisia paskan maan vehnäoluita maisteluun. Juon olvia.
Ostin useita erilaisia paskan maan vehnäoluita maisteluun. Juon olvia.
Jokos Suomessa Hoegaardenia saa marketeista, koska ainakin joskus sitä sai vain baareista?
Tykkään kyllä, mutta ei pärjää kunnon vehnäoluille.Wheat beer
First brewed in 1445 Hoegaarden is a witbier and is spiced with coriander and orange peel. It is unfiltered and therefore cloudy in appearance.Has hints of citrus and apple by the rich warmth of wheat and spice. It has an alcoholic content of 4.9%.
Jokos Suomessa Hoegaardenia saa marketeista, koska ainakin joskus sitä sai vain baareista? Belgialainen vehnäolut, johon olen täällä Hollannissa tykästynyt. Juuri äsken täytyikin ostaa jääkaappiin tarjouksesta 6-pack hintaan 2,5e.