Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on niin omituinen rapeli, ettei ole ikinä ollut. Ihan hyvä olo, mutta pyörryttää niin vitusti, ettei meinaa pystyssä pysyä. Ihan kuin olisi vieläkin kolmen promillen kännissä.

Join illalla kaksi lasillista viiniä ja nyt on semmonen päänsärky ollu aamusta asti, etten tiedä enää millä tämän saa pois. Oon syönyt jo 1 ½ burana 800:sta, ei vaikutusta. Parin tunnin päästä olis kuntonyrkkeily, saa nähä räjähtääkö aivot.

Join illalla kaksi lasillista viiniä ja nyt on semmonen päänsärky ollu aamusta asti, etten tiedä enää millä tämän saa pois. Oon syönyt jo 1 ½ burana 800:sta, ei vaikutusta. Parin tunnin päästä olis kuntonyrkkeily, saa nähä räjähtääkö aivot.

Ite en ollu juonu mitää kuukauteen, niin join eilen puoltoista pulloa punkkua ja pari kaljaa. Punkku tuli ylös ja tyhjensin sit siinä mahan ja nukahdin/sammuin ennen puolta yötä. Nyt semmonen lievä krapula, ei oikeestaan ees paha.

^ Ei menny kovin hyvin sullakaan.

Oon aika kateellinen niille ihmisille, jotka pystyy juomaan ilman, että seuraavana päivänä on semmonen olo kuin olis jäänyt jyrän alle.
Jos olisin juonu eilen vielä kolmannen lasillisen, oisin luultavasti ollut tänään täysin toimintakyvytön koko päivän. :urjo:

RaiRaiRai ilmoittaudun ylpeänä ketjuun.
Viime kerra kun kuningas alkoholiin koskin oli vappuna, tänään lähtee.
Kalsarikännit tiedossa tietysti, saunaa, olutta ja hyvä sikari.
Näillä alkuun!

Voi vitunvitunvitunvittu tätä morkkiksen määrää ja voi vittu tota Kouvolan yöelämän köyhyyttä. "Mä en juo enää ikinä" läpä läpä...

Eilen oltiin kiltisti tyttöjen kesken syömässä, ja pakkohan se oli ottaa hyvän ruuan kanssa parit pullot viiniä kun niin halvalla sai jotain fucking s-etukortti tarjousviinejä... Sopivassa hiprakassa kipiteltiinkin sitten siitä suoraan baariin vaikka nukkumaan oli tarkotus mennä. Juttu lähti ihan lapasesta ja drinkkiä drinkin perään.............. Sain jopa nimikkodrinkin ja helvetin hauskaa oli vaikka huitelin rumat tennarit jalassa koko illan, ja melkein ilman meikkiä. Hyvää seuraa, huonoja juttuja ja kuningas alkoholi, that's it, aika taputeltu oli seuraavan aamun krapula. Hhhee no ja joo aikamme ku kiskottiin drinkkejä huiviin siinä baarissa niin lähettiin tsekkailee muita paikkoja. Yhteen toiseen baariin kävellessä saatiin oikee kuningas idea ja päätettiin poiketa tyttöporukalla tissibaarissa :D :hyvä:
Kaverilla oli jotain lippuja millä päästiin sisään halvemmalla (on muuten helvetin törkeet narikkamaksut tissibaareissa ja en tiedä miks mun kaverilla oli niitä alelippuja:D) ja siinä matkalla bongattiin pari miestä jotka saatiin puhuttua meidän kanssa tissibaaariin joten päästiiin niiden siivellä sisään (naisia ei yksinää päästetä, kokeiltu on sekin joskus). Ne miehet hylättiin heti kun päästiin sisään ja linnottauduttiin ihan tanssilavan viereen pöytään. Oltiin ehkä kamalia eikä annettu ekalla tanssijalle tippiä koska sillä oli pömppömaha, eikä se tanssinu ees kovin nätisti. Otettiin sitten privaattishow yheltä toiselta tytöltä ;) Aivan vitun kallista, eikä saa edes silittää pyllyä eikä koskea muutenkaan (näytti niin sileeltä et oltais kokeiltu, eikä se tyttö suostunu kertoo et onks sil silarit vai aidot, aivan varmasti oli silarit anycase) Ei saatu edes sylitanssia ja aivan vitun ahdas koppi missä se tanssinsa veti, jouduttiin kaikki kolme istumaan yhdessä nojatuolissa ja oli aivan helvetin ahdasta. Mutta nätti tyttö ja annettiin kyllä tippiä ja se kerto meille tosi paljon kaikkia hauskoja juttuja ällöistä miehistä joille se yleensä joutuu tanssimaan :D Aikamme kateltii niitä muita tanssijoita ja lähettiin seuraavaan paikkaan. Sitten mä en kauheesti muistakkaan, hävitin kaverit, jossain vaiheessa lähin pihalle ja hortoilin ympäri keskustaa ja kävelin sitte kotii koska taksitolpalla oli 2 ihmistä jonossa ennen mua enkä jaksanu jäädä jonottamaa :jahas: Kävin jossain puskassa pissillä, astuin vahingossa samalla puskareissulla ojaan ja kipitin sitten märän kengän kanssa pari kilomeeetriä himaan. Tili varmaa tyhjänä en uskalla ees kattoo ja päätä särkee aivan vitusti. Tuli ainakin illan aikana tanssia kateltua ihan riittämiin :rolleyes: :D

Who's with me next time?? :D :D :dance:

^ Aikalailla :D Eikä oo edes paha olo, pääkipu hävis jo aikoja sitte. Nyt vituttaa vaan se että rahaa meni aivan vitusti ja se kun ei pysy mikään ruoka sisällä. Ihan sama että vedänkö litran vettä, pari kinkkupalaa vai jonku megamättöaterian, koska menee tasan 15min ja kaikki tyhjenee kätevästi yläkautta. Yääääk

Eka viikonloppu selvänä pitkään aikaan. Tästähän voi olla jo ylpee :D

Vkl odotellessa.. rankka tulee olemaan.

Otan elämäntyökseni kehittää lääkkeen/aineen/lääkeaineen, jonka avulla ryystäminen ei vaikuta millään tavalla reenitehoihin/painoihin. Kerron sitten kun se on valmiina.

Back
Ylös Bottom