Muutama kalja. Vieläkin aivan kammottava olo. Oma panokseni tämän ketjun osalta on tälle viikkoa jo annettu. Sata prosenttisesti. Ugh, olen puhunut.Oletko sinä? Vielä voit sanoa ei, mutta panostasi tarvitaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutama kalja. Vieläkin aivan kammottava olo. Oma panokseni tämän ketjun osalta on tälle viikkoa jo annettu. Sata prosenttisesti. Ugh, olen puhunut.Oletko sinä? Vielä voit sanoa ei, mutta panostasi tarvitaan!
Pieni panoskin on totta kai hyväksi. Kiitos.Muutama kalja. Vieläkin aivan kammottava olo. Oma panokseni tämän ketjun osalta on tälle viikkoa jo annettu. Sata prosenttisesti. Ugh, olen puhunut.

Join illalla kaksi lasillista viiniä ja nyt on semmonen päänsärky ollu aamusta asti, etten tiedä enää millä tämän saa pois. Oon syönyt jo 1 ½ burana 800:sta, ei vaikutusta. Parin tunnin päästä olis kuntonyrkkeily, saa nähä räjähtääkö aivot.
:D gtfoEka viikonloppu selvänä pitkään aikaan. Tästähän voi olla jo ylpee :D
Ei voi... Pari päivää vielä täriset ja sitte sulla on jo seuraavan viikonlopun lotrailut mieles.Vuosisadan tärinä.
Voikohan tähän kuolla....