Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mie otin eilen ja vieläkin jyskyttää takaraivoon. Eka posti tässä tredissä :)

Maanantaina olutta, nyt ei ole edes kahta viiensentin kolikkoa kilisemässä toisiaan vasten....

Mää juan tänää.

ha, voitin viinan ainakin melkein, huomenna voi hyvillä mielin herätä ehkä ilman darraa! jäätävä tarve olis kuitenkin päästä jatkamaan tosta paikallisesta tonne keskustan hurmioon.. Ei tää kuitenkaa täysin onnistu kunnon nousussa yrittää käydä nukkumaan:pano:

Pakko koittaa tiputtaa sen verta et huomenn a on mukava jamluova olo. Kai tää on sitä darrahakusta juomista, krapula on ainoo tila mis ei tarvi miettiä mitää ja kaikki on hauskaa.

Nyt heittäkääs joku hyvä kimmoke/veruke, että vois lähteä hyvillä mielin sunnuntaikänneille?
Minäkin otin. Hyvä nousu nyt. Hupen kanssa on aina kiva pulitella.

Tuli luvattua piruvie jotta viikkotissuttelu loppu nyt. No, yritetään.

12h päästä pitäis olla töissä ja perjantaista asti oon valvonu ja ryypänny. Ei näytä valosalta.. Tosin sain kivan tytön numeron :)

Minäkin otin. Hyvä nousu nyt. Hupen kanssa on aina kiva pulitella.

Tuli luvattua piruvie jotta viikkotissuttelu loppu nyt. No, yritetään.

Joo samaa mieltä kyllä että viikolla juomisen vois lopetella, eihän näitä maanantaitakaan kohta enää selvinpäin kestä ku on niin paha olo valmiiks :D

Ja nyt sitä on sitten taas juotu. Keskushermostoa on moukaroitu lähes kuolettavilla annoksilla alkoholia. En muista juuri mitään. Hauskaa ilmeisesti oli, kun aamulla olin herätessä vielä yli promillen humalassa. Vois sitä varmaan olla viisaamminkin, mutta miten? Aikamiehet ryyppää kuin teinit. Vittu vaan on tämä touhua. On.

Tämä tredi oli pudota joten en voinut muuta kuin ottaa alkoholillista palautusjuomaa, laittaa The Rock -elokuvan soundtrackin soimaan ja pelastaa tämän tredin!

Ystävät! Hoidetaan homma kotiin kunnialla. Olen mukana. Oletko sinä? Vielä voit sanoa ei, mutta panostasi tarvitaan!

Back
Ylös Bottom