Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Eukko lähtee "tyttöbileisiin", lapset on mummulassa ja mä yksin kotona = 1l viskiä + muutama saunaolut. Jos joku tietää missä asun, voi tulla ryyppään.

Kellonaika, tarkemmat koordinaatit, voisin vaikka tullakin :)

Vaikka heti, tammelantorin "pyöreä" grilli...tai oikeammin sen toiselle puolelle.
Ikkunan yläpuolella lukee "Torivalvoja". Ikkunassa on puhelinnumero, jos en ole paikalla. Tori on auki klo.15 asti.

Nam nam :d

Outoa, että filmi katkesi täydellisesti eilen, vaikken paljoa edes juonut.

Viimeiset muistikuvat parvekkeelta ja sen jälkeen olen kuulemma ollut 2:ssa ravintolassa ja kotiin pääsemisestä en muista mitään. taksilla en ainakaan ole tullut.

Outoa, että filmi katkesi täydellisesti eilen, vaikken paljoa edes juonut.

Viimeiset muistikuvat parvekkeelta ja sen jälkeen olen kuulemma ollut 2:ssa ravintolassa ja kotiin pääsemisestä en muista mitään. taksilla en ainakaan ole tullut.

Noniin.. tuli näköjään hävitettyä samalla reissulla reppu, missä taskussa auton avain. Lähteeköhän toi kiesi vara-avaimella edes käyntiin, vai käykö se vain lukkoihin.

En ollut eilen kovinkaan humalassa, mutta hupaisa yllätys oli kun tänään katsoin käsilaukkuuni. Oli sitten sellainen iso lasinen (vetoisuus joku 1 litra) kartionmallinen karahvi siellä :D Hetken aikaa mietin että wtf, mutta sitten tuli muistikuvia siitä kun juotiin terassilla sangriaa... Ja loppu onkin historiaa...

xanoreihin muodostuu kuulemma aika helvetinmoinen riippuvuus.

Suosittelen maistamaan VAT69 :)

Mitä helvettiä? Lähti aika nopeesti limpparia ton viskin mukaan :D Ylämaan lintua menny pikku pulloa tämän vkl aikana ja ihan siedettävää mutta silti suosin halvempaan highland birdsiä näistä halppiksista. Jallukolaa myös maistelin, oikein hyvää... Huomenna ei sais olla kankkusta kyllä :D

Back
Ylös Bottom