Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ääh, tänää ois ollu tarkotus alkaa juomaa mut en saanu ketää messii. :s No ens vkloppuna sitte.

Öööö mitä vittua. Ite monesti alkanu yksinään vaan juomaan ja menny yksin baariin josta löytyny sitte tuttuja. Tai sitte joskus vaan yksinään kämpillä juonu ja ottanu perseet olalle :D Tuossa hetki sitten tulin baarista ja nyt on kovat jatkot yksinään menossa :D kaveriki oli mutta se meni jo nukkumaan toiseen huoneeseen. ei haittaa piletän yksinää :kippis1:

xanoreihin muodostuu kuulemma aika helvetinmoinen riippuvuus.

Jep, ainakin jos about joka päivä vetelee. Lääkäri suositteli 3krt viikossa maksimissaan, ettei toleranssi kasva tai riippuvuus iske ja hyvin on toiminu tolleen. Ahdistukseenhan mä noita syön vähän pienemmillä annoksilla, mutta VÄLILLÄ on hauska pitää hauskaa ja ottaa vähän enemmän.:D

Oli yllättävän rauhallinen reissu vaihteeks :wtf: parilla käytiin kirjaimellisesti, tosin frendit naukkaili vähän enemmän ja lopputulos oli :dance:

Siinä sitten 200m matkaan meni 25 min :D:D Ollu nopee kävelytahti.

Ensi viikonloppuna sitten vantaan/helsingin yöelämä taas vaihteeksi testauksessa :dance2: Kukaan stadista ? ;)

Hyiiiii vittu. Ajattelin ottaa ihan pikku yömyssyn ja kaadoin puoli lasia valkkaria. Hetken mielijohteesta kippasin sekaan toisen puolen spritea, kun sopii se punkunkin kanssa. Älkää kokeilko. :urjo:

^^ Kokeilkaa, se on hyvä kesäjuoma! Sekaan paljon jäitä ja pala limeä. Itse laitan tosin yleensä soodaa, mutta olen mä noita baarissa myynyt spritelläkin. Punkun kanssa sopii kokis ja pala appelsiinia.

Viini on parasta ihan sellaisenaan mutta kesällä tulee välillä tehtyä yllä mainittuja sekoituksia.

^^ Kokeilkaa, se on hyvä kesäjuoma! Sekaan paljon jäitä ja pala limeä. Itse laitan tosin yleensä soodaa, mutta olen mä noita baarissa myynyt spritelläkin. Punkun kanssa sopii kokis ja pala appelsiinia.

Viini on parasta ihan sellaisenaan mutta kesällä tulee välillä tehtyä yllä mainittuja sekoituksia.
Mulla on viinissä tai spritessä sitten jotain vikaa. Tai makuaistissa. Kyllä tän alas vedän vaikka väkisin, mutta irvistämättä ei pysty.

Onpas harvinaisen hiljasta ollut tässä tredissä vaikka viikonloppu. Tässä kalsarikännejä vedellään ja rokki soi. :kippis1: Huomenna kans kilistellään. Jospa sitä huomenna kuitenkin sitten ihan ihmisten ilmoille känneileen eli baariin. Vois jo aamusta alotella :)

edit. Kahdessadas postaus wuuu, otetaanhan sille siis :kippis1:

Ei humalauta! Jos haluutte hyvää settiä kalsarikänneihin niin kattokaa Dov Davidoffin Filthy Operation -pätkää ja kitatkaa kaljaa!!! Kalsarit pitää kyllä heittää kohta jalasta kun tulee naisia ym. huolimattomia ihmisiä kylään! Motherfukers! Koko kesä about kikkailtu selvinpäin yhtiä varpajaisia lukuunottamatta niin tänään meinasin olla niin tutkalla että lähtee hihatkin paidasta!!!

Back
Ylös Bottom