Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kahen tunnin unilla ja semikovalla darralla kouluun ja se o vihdoin ohi tältä päivält. Jos menis päikkäreille. Törkeen vetämätön olo.

Mie kyllä tykkään aika paljon juomisesta.

Teikäläisen juomiset ei vissin kato aikaa tai päivää?

Ti 6.8 otit kuppia

Su 18.8 olit kännissä

Tänään, Torstai iltapäivä ja veikkaan että hieman maistelet? :)

Edit: Lisäsin hymynaaman, tarkoitus ei siis ollut moralisoida

Old Fettercairn 10yo tuli korkattua. Olisi voinu postata viskithreadiin (jos sellaista edes on), mutta neljännen annoksen myötä alkaa humala kolkutella. Jättäisikö seitinohuen iltapäiväkännin vai lähtisikö peräti kylille tänään? Mennyt rytmi ihan perseelleen, en mä viikonloppuna koskaan juo. :D

Homma toimi, tänään vitusti freesimpi ole kuin eilen darrasta huolimatta. Ei kuumetta enkä enää yski keuhkonpalasia. Mä siis dokasin sen taudin pois:hyper: Kyllä vanha kansa tietää:)

Tuli otettua pari napsuu Venäjältä ostettua chiliviinaa ja yks olut naisvitutukseen. Oikeestaan toi eka auttoi joi, toisen otin kun halusin vain maistaa onko tää oikeesti näin myrkkyä ja kaljan otin ettei ihan hulluks mee. Nyt ootellaan kyytiä ja ei muuta ku kaljakaupoille ja bilettää.

Tänää meinasin et jos ei jois ku on tullu nyt joka vknloppu otettua ja viime keskiviikkonaki olin aika jurrissa. Torstain preli meniki oikee mukavasti. ^^ Baareissa notkuminen tuntuu menevän salireenien eelle. :d Nyt kuitenki alko jo hajottaa tää selvinpäin oleminen. :D Saa nähä piänkö pääni..

No ihan pakkohan tässä on vähän leppadaa juoda. Huomenna kaverin häät ja siellä vedän ällöttävät!

Sitten linkki kaikille juopottelijoille:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom