Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Sietäis kieltää lailla. Kymmenen vuoden päästä meillä 50 % väestöstä kärsii ADHD:sta, ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä kiitos energiajuomien. Sanokaa mun sanoneeni.

Joo tuli taas tänään ihmeteltyä noiden skidien energiajuomien juontia. 35kg pikkutytöt vetää välitunneilla 1e maksavia 0,5l ES energiajuomia, ja tollanen kolisee jo mullakin sen verran pahasti että ei morjens! Toihan on kun huumetta noille kakaroille..

Edit: Ite vedin hyvin viime kesänä... Tokan päivän dokailut, koko päivä rannalla juoden skumppaa ym.. Kävin kusella varmaan koko päivänä kerran ja alko meno iltaa kohden hyytyä, ni vetäsin sitte koko illan pelkkiä virtasia baarissakin. Vikan virtasen kohalla kävinki sitte kusella pari kertaa 15min sisällä ja virtanen alko maistua suolaselle. Oli vissiin nesteet karannu pihalle ja tuntu että nyt sit vissiin riittäis jo.

Mä ajattelin tänään juoda vähän. En kuitenkaan liikaa, sillä edessä on klo 22-06 non-stop hyvää dnb & dubsteppiä ja haluan todellakin nauttia siitä musiikista enkä olla ympärikännissä.

AI JUMALAUTA mikä ilta!! Pakko vähän hehkuttaa. Kello on nyt 6.30am ja tulin just himaan. Olen aivan täysin henkisesti ja fyysisesti poikki, tanssin kuin hullu lähes koko sen ajan mitä oltiin klubilla (~7-8h). Aivan mahtavaa musiikkia, parasta mitä olen ikinä ollut kuuntelemassa.
Join yhteensä kolme (3) olutta ja poltin saman määrän tupakoita.

Kaveri on Venäjällä töissä ja siellä kuulemma ihan pukumiehetkin nappaa aamulla jonku n. 9-prossasen (siis ihan alkoholia sisältävän) energiajuoman kioskilta ja kiiruhtaa julkisilla töihin. :) Antaa virtaa päivään, raikastaa kehoa ja mieltä. Ja kaljaahan siellä ei edes pidetä alkoholijuomana. Vodka tekee siitä sen.

jaguar.jpg

En nyt tiedä kuinka paljon 9% 0,5L raikastaa mieltä :-)

Maistuu energiajuomalle.:rock: Energiajuomat on parhaimman makuisia juomia maan päällä ja niitä sais alkaa iha urakalla tuunaamaan alkoholipitoisiksi. Monsteria kun tehtäis alkoholiks, niin vittu oisin joka päivä kännissä.:dance2: Siitä paremmaks ei voi maku enää mennä. Meikä ostaa ens kerralla kirkasta ja sekotan Monsteria sit siihen. :rock:

kehutko tota monsteria sen vuoksi ku siinä on siisti tölkki? löisin pääni pantiksi, et ku sulle laiteittais pieniin laseihin kuutta erilaista energiajuomaa (monster, red bull, battery, mad croc, rockstar, euroshopper), niin et varmasti tunnistais mikä niistä on just se monster.

En nyt tiedä kuinka paljon 9% 0,5L raikastaa mieltä :-)

Kyllä se piristää ihan mukavasti, mutta hyi vittu minkä makuista kuraa tuo on. Tuossa on pahin jälkimaku mihin olen ikinä missään juomassa törmännyt.

kehutko tota monsteria sen vuoksi ku siinä on siisti tölkki? löisin pääni pantiksi, et ku sulle laiteittais pieniin laseihin kuutta erilaista energiajuomaa (monster, red bull, battery, mad croc, rockstar, euroshopper), niin et varmasti tunnistais mikä niistä on just se monster.

:eek:
Täysin rehellisesti voin sanoa, että tunnistaisin todella helposti Monsterin ja Batteryn tosta listasta. Noi muut on sitten aika samanmakuisia, tai no en oo niitä pitkään aikaan juonu, niin en oikeestaan voi sanoa. Sellanen muistikuva on kuitenkin. Monster ei maistu ollenkaan "perinteiselle" eneriajuomalle imo. Maistuu joltain energiajuoman ja päärynämehun sekoitukselta ja on paljon sokerisempaa kuin muut. Saa olla kyllä aika :david: jos näitä tölkin hienouden mukaan ostelee. Olkoot vaikka paskanvärinen, niin minä ainakin ostasin sitä silloinkin. Sitä lasten velliäkin meikä ostaa, vaikka purkki on ruma kuin mikä.

Edit. Vähän epäselvästi kirjoitin. Siis vaikka en oo noita muita juonu aikoihin, niin muistan 100 varmasti, että erottuu Monsterista ja Batterysta, mutta sitä en muista onko red bulilla, mad crocilla, euroshopperilla ja rockstarilla makueroja keskenään.

Eikös se alkoholipitoinen energiajuoma siellä Venäjän maalla ole red devil? Ite ainakin oon ostanut sieltä sitä, sixpackistä menee jo humalaan ja seuraavana aamuna pumppu hakkaa.

Hyi vittu tota kaljaa. 8 sain kumottua ja sit oli pakko lopettaa, kun tuntu että aina kun nielaisee tota niin tulee yökkäys. Mitä oon lukenu, niin Olvin pitäis olla vielä niitä miedoimpia oluita maultaan. No tulipahan todistetuksi taas, että kalja ei sovi minulle. Ei nyt mitään överi känniä 8 pullosta tullut, mutta kuitenkin ihan mukava olotila oli.

Totesin itse tossa kun olen ollut eilistä ennen kuukauden juomatta että onpas se oikeesti turhaa... siittä ei ole mitää hyötyä tulee vaan pääkipeeks vaikka jois kaks :D Nyt ajattelin olla juomatta ja keskittyä kaikkee muuhun oleeliseen elämässä :D

Huhhuh. Eilen nimeltä mainitsemattomassa baarissa sain hienolta naishenkilöltä omat juomat päälleni ilman mitään syytä, jonka jälkeen tämä nainen lensi ulos. Mielipiteenilmaisun (kyseistä huoraa koskien) vuoksi lensin myös perässä itse ulos. Success. Naiset, olette perseestä

Älä nyt hyvä mies viitti. Tuo Monster (vihreä) on ihan oikeasti parasta energiajuomaa mitä itse olen maistanu. Ei maistu näiltä Battery, Red bull paskalta. Ihan oma maku.

Ei tule kyllä limonaadeja nautittua, mutta pari tölkkiä olen maistanu joskus taannoin ja ehdottomasti parasta.

Ostin 1l Sisuviinan ja 0.5l jotain kermanougatsuklaalikööriä ja oli muuten aivan vitun hyvän makuista! Piti säästää illaks, mut se menikin melkein kokonaan jo, kun ei malttanut olla juomatta. Tänään jos illalla/yöllä vetäis sitten koko sisuviinan tai puolet siitä.

Back
Ylös Bottom