Energiajuomat on parhaimman makuisia juomia maan päällä
:lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Energiajuomat on parhaimman makuisia juomia maan päällä
Sietäis kieltää lailla. Kymmenen vuoden päästä meillä 50 % väestöstä kärsii ADHD:sta, ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä kiitos energiajuomien. Sanokaa mun sanoneeni.
Mä ajattelin tänään juoda vähän. En kuitenkaan liikaa, sillä edessä on klo 22-06 non-stop hyvää dnb & dubsteppiä ja haluan todellakin nauttia siitä musiikista enkä olla ympärikännissä.
Kaveri on Venäjällä töissä ja siellä kuulemma ihan pukumiehetkin nappaa aamulla jonku n. 9-prossasen (siis ihan alkoholia sisältävän) energiajuoman kioskilta ja kiiruhtaa julkisilla töihin.Antaa virtaa päivään, raikastaa kehoa ja mieltä. Ja kaljaahan siellä ei edes pidetä alkoholijuomana. Vodka tekee siitä sen.
Maistuu energiajuomalle.Energiajuomat on parhaimman makuisia juomia maan päällä ja niitä sais alkaa iha urakalla tuunaamaan alkoholipitoisiksi. Monsteria kun tehtäis alkoholiks, niin vittu oisin joka päivä kännissä.:dance2: Siitä paremmaks ei voi maku enää mennä. Meikä ostaa ens kerralla kirkasta ja sekotan Monsteria sit siihen.
![]()
En nyt tiedä kuinka paljon 9% 0,5L raikastaa mieltä :-)
kehutko tota monsteria sen vuoksi ku siinä on siisti tölkki? löisin pääni pantiksi, et ku sulle laiteittais pieniin laseihin kuutta erilaista energiajuomaa (monster, red bull, battery, mad croc, rockstar, euroshopper), niin et varmasti tunnistais mikä niistä on just se monster.

jos näitä tölkin hienouden mukaan ostelee. Olkoot vaikka paskanvärinen, niin minä ainakin ostasin sitä silloinkin. Sitä lasten velliäkin meikä ostaa, vaikka purkki on ruma kuin mikä.kehutko tota monsteria sen vuoksi ku siinä on siisti tölkki? löisin pääni pantiksi, et ku sulle laiteittais pieniin laseihin kuutta erilaista energiajuomaa (monster, red bull, battery, mad croc, rockstar, euroshopper), niin et varmasti tunnistais mikä niistä on just se monster.
Eikös se alkoholipitoinen energiajuoma siellä Venäjän maalla ole red devil? Ite ainakin oon ostanut sieltä sitä, sixpackistä menee jo humalaan ja seuraavana aamuna pumppu hakkaa.
Tänään kalsarikännit! Ja sipsejä. Ja salkkarit. Oioi.
Jos illan tapaaminen menee päin helvettiä, niin varmaan tulee vedettyä naamat. Viimeksi mimmi kyllä jäi yökylään.![]()
Vedä kännit jo ennen tapaamista. Ei mee sit liian myöhäiseksi jos menee vituiksi.