Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä tekis viinaa mieli niin helvetisti, mutta pakko se on töihin huoenna mennä.

Nyt kun saisi vähän olutta ja viintä. Mutta ei, vastustan houkutusta.

VIINIÄ! ;)

Mä ajattelin tänään juoda vähän. En kuitenkaan liikaa, sillä edessä on klo 22-06 non-stop hyvää dnb & dubsteppiä ja haluan todellakin nauttia siitä musiikista enkä olla ympärikännissä.

Raakan ku otti ni poltti, ei ollut omasta mielestä mitään erityistä. Jos pitäis laittaa vodkat järjestykseen ni Absolutin eri maut on ylivoimaisia. Pitkästä aikaa on tikkuviinasta tukkihumala:)

Smirnoffi on juu suun mukasta tosiaan. Sitä vois vaikka juua ihan huviksee, siis ilman humala hakuisuutta. Melkein ainuita mietoja juomia mitä vois ihan vaan maun takia juoda. Ne on kans hyvii ne Otto Virtaset ja Kultalonkerot ja Breezerit. Kalja on niin pahaa, että sitä en enää juo maun takia imo ja minä idiootti menin sitä vielä ostamaan.:hyvä:

Täytyy tästä sivustalta sanoa että kultalonkeron juomista en ymmärrä ollenkaan. Maistuu lähinnä yskänlääkkeelle ja jättää suuhun ihmeellisen kuivuuden. Kieltää se pitäis. Olut taas on opittu makunautinto. WAT?

Maistuu energiajuomalle.:rock: Energiajuomat on parhaimman makuisia juomia maan päällä ja niitä sais alkaa iha urakalla tuunaamaan alkoholipitoisiksi. Monsteria kun tehtäis alkoholiks, niin vittu oisin joka päivä kännissä.:dance2: Siitä paremmaks ei voi maku enää mennä. Meikä ostaa ens kerralla kirkasta ja sekotan Monsteria sit siihen. :rock:

monster_energy2.jpg

Kaveri on Venäjällä töissä ja siellä kuulemma ihan pukumiehetkin nappaa aamulla jonku n. 9-prossasen (siis ihan alkoholia sisältävän) energiajuoman kioskilta ja kiiruhtaa julkisilla töihin. :) Antaa virtaa päivään, raikastaa kehoa ja mieltä. Ja kaljaahan siellä ei edes pidetä alkoholijuomana. Vodka tekee siitä sen.

Kyllä energiajuomat on pääsääntösesti lapsille!

Sietäis kieltää lailla. Kymmenen vuoden päästä meillä 50 % väestöstä kärsii ADHD:sta, ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä kiitos energiajuomien. Sanokaa mun sanoneeni.

Lauloin tuossa kadulla kadunmiehen kanssa, Helsingin Kaisaniemessä, syksyllä 2010 erään hienon On the Rocksissa koetun keikan jälkeen spontaanisti duettona muutaman tahdin Irwinin klassikkoa Ei tippa tapa. Tämä akti keräsi hyväksyviä katseita kanssaihmisiltä. Ainakin sellaisiksi tulkitsin ne tuolloisessa olotilassa.

Sietäis kieltää lailla. Kymmenen vuoden päästä meillä 50 % väestöstä kärsii ADHD:sta, ahdistuksesta ja paniikkihäiriöstä kiitos energiajuomien. Sanokaa mun sanoneeni.

Hammashoitajat tykkää.

Back
Ylös Bottom